Priča bez kraja
24

Land Serwis ima rješenje za ljubitelje originalnog Defendera

Klix.ba
U poljskoj kompaniji Land Serwis imaju adekvatno rješenje za sve koji smatraju da novi Land Rover Defender neće biti ni blizu originalnog modela.

I dok javnost čeka da Land Rover predstavi novu generaciju terenskog automobila koji ih je učinio poznatim i prepoznatljivim u svim dijelovima svijeta, rješenje za ljubitelje britanske klasike koja je predstavljena daleke 1948. godine nude u poljskoj kompaniji Land Serwis u kojoj imaju sve što je potrebno da naprave originalni Defender koji već izvjesno vrijeme više nije u proizvodnom programu Land Rovera.

U kompaniji sa sjedištem u Krakowu, u kojoj se već godinama bave održavanjem i dorađivanjem Defendera, sada dakle imaju i odobrenje i sve ostalo što je potrebno za proizvodnju Land Roverove legende, a u konačnom izgledu, specifikaciji i mogućim modifikacijama starog/novog Defendera aktivnu ulogu imaju i sami kupci.

Na promotivnim fotografijama Land Serwis je predstavio Crew Cab pick-up verziju u jednoj od boja karoserije kojih se zasigurno sjećaju stariji ljubitelji Defendera, a automobil pokreće 2,4-litarski četverocilindarski dizelski motor "posuđen“ iz Forda. Iza 16-inčnih čeličnih felgi na kojima su gume Goodyear Wrangler krije se unaprijeđen ovjes.

U poljskoj kompaniji naglašavaju da, pored originalnih, u automobil mogu staviti i mnoge druge motore (zaključno s V8 opcijama), a Defender se može naručiti s poznatim karoserijama i međuosovinskim rastojanjima koja je Land Rover decenijama označavao brojevima 90, 110 i 130.

Tamnija strana cijele priče je cijena, jer kupac za najjeftiniji originalni Defender 90 (bez mnogobrojnih opcija) mora izdvojiti 60.000 eura.