Lamborghini nema namjeru slijediti Ferrari
0
Nekoliko dana nakon predstavljanja "baby" McLarena 570S iz Ferrarija su stigle naznake da bi u narednih nekoliko godina i oni mogli ponuditi jeftiniji sportski automobil, čija cijena ne bi trebala prelaziti 185.000 eura. U Lamborghiniju ipak misle drugačije.
I dok u McLarenu i Ferrariju žele dio tržišnog kolača u konkurenciji cjenovno prihvatljivijih sportskih automobila, među kojima godinama suvereno vlada Porsche 911, u Lamborghiniju odmahuju glavom na upit o mogućoj proizvodnji nekog novog slabijeg i jeftinijeg "bika".
U razgovoru koji je izvršni direktor Lamborghinija Stephan Winkelmann vodio sa novinarima za vrijeme Sajma automobila u New Yorku, Winkelmann je rekao da Lamborghini nema planova o proizvodnji automobila u cjenovnoj klasi Porschea 911. Objašnjenje je krajnje jednostavno: Lamborghini želi zadržati svoju ekskluzivnost. Čini se da im to sa sadašnjom politikom cijena ide od ruke, jer su prošle godine prodali samo 2.500 automobila. Poređenja radi, jednako ekskluzivan Ferrari je u istom vremenskom periodu prodao 7.000 primjeraka.
Winkelmann je također potvrdio da će Lamborghini i u budućnosti ostati privržen svojim V10 i V12 motorima i nastojati da ih oba zadrži atmosferskim. Kada na kraju dobije zeleno svjetlo, Lamborghinijev SUV mogao bi pokretati turbo-motor, a spominje se i mogućnost hibridnog pogona. Na pitanje o sudbini konceptnog hibridnog modela Asterion, koji je publika imala priliku vidjeti prošle godine u Parizu, stigao je odgovor da Lamborghini nema planove o produkcijskoj verziji.
Poučen višegodišnjim iskustvom stečenim u autoindustriji, Winkelmann je na kraju razgovora ipak dodao da se u današnjem planiranju i proizvodnji automobila treba držati uzrečice "nikad ne reci nikad“. Lamborghini, dakle, neće praviti odgovor na McLaren 570S i Porsche 911, ali ne treba zaboraviti da za tu priliku već imaju "rodbinski" Audi R8.
U razgovoru koji je izvršni direktor Lamborghinija Stephan Winkelmann vodio sa novinarima za vrijeme Sajma automobila u New Yorku, Winkelmann je rekao da Lamborghini nema planova o proizvodnji automobila u cjenovnoj klasi Porschea 911. Objašnjenje je krajnje jednostavno: Lamborghini želi zadržati svoju ekskluzivnost. Čini se da im to sa sadašnjom politikom cijena ide od ruke, jer su prošle godine prodali samo 2.500 automobila. Poređenja radi, jednako ekskluzivan Ferrari je u istom vremenskom periodu prodao 7.000 primjeraka.
Winkelmann je također potvrdio da će Lamborghini i u budućnosti ostati privržen svojim V10 i V12 motorima i nastojati da ih oba zadrži atmosferskim. Kada na kraju dobije zeleno svjetlo, Lamborghinijev SUV mogao bi pokretati turbo-motor, a spominje se i mogućnost hibridnog pogona. Na pitanje o sudbini konceptnog hibridnog modela Asterion, koji je publika imala priliku vidjeti prošle godine u Parizu, stigao je odgovor da Lamborghini nema planove o produkcijskoj verziji.
Poučen višegodišnjim iskustvom stečenim u autoindustriji, Winkelmann je na kraju razgovora ipak dodao da se u današnjem planiranju i proizvodnji automobila treba držati uzrečice "nikad ne reci nikad“. Lamborghini, dakle, neće praviti odgovor na McLaren 570S i Porsche 911, ali ne treba zaboraviti da za tu priliku već imaju "rodbinski" Audi R8.
Vezani članci
Škoda ponovo oborila historijski rekord u prodaji
14.04.2015. u 08:05
Audi najbrži na utrci šest sati Silverstonea
12.04.2015. u 22:05
Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Limeni ljepotani
18h 31m

Susret ljubitelja oldtimer automobila i motora 5. i 6. maja u Sarajevu
Samo 20 primjeraka
21h 21m

Pogea Racing ima adekvatan odgovor na Ferrari 488 Pista
iz 1965. godine
jučer
Toyota restaurirala Sports 800, svoj najstariji trkaći automobil
Porscheov motor
jučer
Vladimir Putin uskoro dobija novu limuzinu
382,7 km/h
jučer
Nissan Qashqai postao najbrži SUV na svijetu
Komentari (35)
Email adresa: (nije obavezno)
Tekst ispravke:
Tekst ispravke: