Porsche za Kineze: U historiji njemačke marke postoji i ova limuzina sa 1.1 motorom od 70 KS
Kada bi vam rekli da postoji Porsche sa 1,1-litarskim motorom vjerovatno biste pomislili da je to šala. Ipak, 1994. godine kompanija sa sjedištem u Stuttgartu zapravo je napravila takav automobil.
Porsche C88 je bio namjenski osmišljena ekonomična limuzina namijenjena kineskom tržištu devedesetih. Model je to koji nikada nije ušao u serijsku proizvodnju, ali koji i danas postoji kao zanimljivo poglavlje u historiji njemačkog brenda.
Početkom devedesetih, Kina se pripremala za automobilsku revoluciju s projektom China Family Car, vladinom inicijativom za stvaranje popularnog, pristupačnog i efikasnog porodičnog automobila. Uključena su 22 međunarodna proizvođača automobila, uključujući i Porsche, koji u to vrijeme nije bio u mirnim vodama.

Njemačka kompanija je, naime, tražila nove mogućnosti za oporavak od finansijske krize i odlučuje da učestvuje u izazovu sa ambicioznim projektom: proizvesti kompaktnu limuzinu za samo četiri mjeseca.
Tako je rođen Porsche C88, automobil koji potpuno raskida veze sa sportskim imidžom njemačkog proizvođača. Samo ime ima simbolično značenje: "C" označava pristupačnost, udobnost i čistoću, dok "88" označava procijenjenu cijenu od 88.000 juana (pored toga što je broj osan sretan u kineskoj kulturi).
Tako je Porsche stigao na Sajam automobila u Pekingu 1994. godine sa ovim prototipom, a čak se i izvršni direktor Wendelin Wiedeking pojavljuje na konferenciji za novinare govoreći mandarinski, što je znak posvećenosti brenda.
Međutim, 1995. godine kineska vlada je odlučila da napusti projekat "Kineski porodični automobil", ostavljajući C88 bez budućnosti. Porsche zatim pokušava prodati projekat u Indiji, ali bez uspjeha.

Daleko od superautomobila iz Zufenhauzena, C88 je klasična trovolumenska limuzina s dužinom od svega 4,05 metara i sa međuosovinskim rastojanjem od 2,45 metara. Dizajn je jednostavan i funkcionalan, bez estetske reference na sportske modele brenda. Zapravo, čak je i logo bio potpuno drugačiji.
Motor se takođe značajno razlikovao od svega onoga šta je Porsche do tada nudio. Benzinac s četiri cilindra isporučivao je 70 KS i 105 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji s petostepenim manuelnim mjenjačem. Performanse? Od nula do 100 km/h za 16 sekundi i maksimalna brzina od 165 km/h. No, njegov adut ustvari je bila potrošnja. Prosjek od 5,8 litara na 100 kilometara je bila izuzetna vrijednost za to vrijeme.
Jedini proizvedeni primjerak C88 danas je izložen u Porsche muzeju u Stuttgartu.