Prototip za cestu
0

Počinje prodaja Veritasa RS III

Sarajevo-x.com
Neobičan koncept ekstremnog sportskog automobila kojeg je predstavila kompanija Vermot AG sada je predstavljen u definitivnom serijskom obliku, a cijene najavljuju da će biti riječ o zaista egzotičnom i prestižnom supersportskom automobilu.

Svoju prvu premijeru i najavu Veritas RS III imao je na ovogodišnjem Salon Privé Motor Showu u Londonu, pa iako je već tada najavljeno da će ovaj automobil zaživjeti u proizvodnji i na cestama, mnogi su ga posmatrali tek kao dizajnersku egzibiciju.
Ipak definitivan demant stigao je nedavno direktno iz Vermot AG-a kada su objavili i zvanične cijene za svoj Veritas RS III. Tako će za ovaj zaista poseban automobil biti potrebno izbrojiti 342.000 eura, naravno bez poreza i ostalih državnih davanja, što će ga uz posebnu namjenu svrstati među proizvode za „turhle“ bogataše koje ni riječi kriza i recesija ne mogu omesti u kupovini ovakvih igračaka.

Zanimljivo je i to da su u Vermot AG-u odlučili serijskoj verziji Veritasa RS III podariti još agresivniji izgled, pa je u odnosu na izložbeni model koji je predstavljen u Londonu serijski RS III dobio nešto upečatljiviji prednji dio zahvaljujući preoblikovanim svjetlima i maskom koja je povećana i oivičena oštrijim rubovima. Zanimljivo da i pored činjenice da se radi o sportskom jednosjedu Veritas RS III definitivno ne spada među male sportske automobile.

Tako se u dužinu proteže na skoro pet metara , što uz skoro dva metra širine i manje od jednog metra visine čini definitivno jedinstvenu i upečatljivu pojavu u saobraćaju. U skladu sa svojim uzorima iz svijeta takmičarskih automobila ni RS III nema krov te vozač sjeda u otvoreni kokpit, dok ga od kiše i kukaca štiti samo kaciga i odijelo. Ipak, sudeći prema početnom interesovanju u Vermotu nisu isključili da će se naknadno posvetiti i razvoju coupe verzije sa tvrdim krovom.

Za pogon Veritas RS III koristi poznati BMW-ov 5,0-litarski V10 motor koji je posebno prilagođen i dorađen za potrebe ovog automobila. Sa maksimalnom snagom od 600 KS jasno je da su performanse u prvom planu, pa ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3,2 sekunde dok je maksimalna brzina impresivnih 347 km/h. Sa ukupnom težinom od samo 1.170 kilograma dobija se pravi utisak dinamičnosti ovog cestovnog prototipa, a ujedno je jasno da je velika cijena sasvim sporedan faktor uz ovako fascinantne performanse.