Otkriven koncept Audi Prologue Avant s hibridnim pogonom
51
Kompanija Audi je zvanično otkrila koncept Prologue Avant uoči njegovog javnog predstavljanja na Sajmu automobila u Ženevi.
Opisan kao "nova interpretacija Avant filozofije", koncept je zapravo elegantni karavan sa širokom rešetkom hladnjaka, sa bočnih strana se nalaze Matrix Laser farovi i sportski usisnici zraka. Vidljivi su i mišićavi blatobrani i vrata bez ručki koja se otvaraju pomoću senzora diskretno integrisanog u aluminijske okvire prozora.
Na vratima prtljažnika je spojler, na stražnjoj strani su trodimenzionalna svjetla, a automobil je dobio i 22-inčne naplatke od legura.
Unutrašnjost odiše elegancijom, a za njenu izradu su korišteni različiti materijali poput aluminija, drveta i kože. Također, opremljena je naprednom tehnologijom, postavljena su tri ekrana osjetljiva na dodir i dva odvojiva OLED ekrana koji imaju funkciju infotainment sistema za putnike na stražnjim sjedištima. Koncept ima četiri zasebna sjedišta i dugu centralnu konzolu.
Koncept pokreće plug-in hibridni sistem koji se sastoji od 3,0-litarskog TDI motora, električnog motora i 14,1 kWh litij-jonske baterije. Kombinovana snaga iznosi 450 KS uz 750 Nm obrtnog momenta.
Kada je riječ o performansama, koncept od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,1 sekundu, prije nego dostigne maksimalnu brzinu od 250 km/h. Potrošnja iznosi 1,6 litara goriva na 100 pređenih kilometara, a automobil samo sa električnim pogonom može preći do 54 km.
Automobil je dobio karbon-keramičke kočnice, adaptivni zračni ovjes i dinamični sistem upravljanja sa sva četiri točka. To omogućava stražnjim točkovima da se okrenu do pet stepeni, što omogućava bolju upravljivost i visoku stabilnost tokom vožnje.
Na vratima prtljažnika je spojler, na stražnjoj strani su trodimenzionalna svjetla, a automobil je dobio i 22-inčne naplatke od legura.
Unutrašnjost odiše elegancijom, a za njenu izradu su korišteni različiti materijali poput aluminija, drveta i kože. Također, opremljena je naprednom tehnologijom, postavljena su tri ekrana osjetljiva na dodir i dva odvojiva OLED ekrana koji imaju funkciju infotainment sistema za putnike na stražnjim sjedištima. Koncept ima četiri zasebna sjedišta i dugu centralnu konzolu.
Koncept pokreće plug-in hibridni sistem koji se sastoji od 3,0-litarskog TDI motora, električnog motora i 14,1 kWh litij-jonske baterije. Kombinovana snaga iznosi 450 KS uz 750 Nm obrtnog momenta.
Kada je riječ o performansama, koncept od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,1 sekundu, prije nego dostigne maksimalnu brzinu od 250 km/h. Potrošnja iznosi 1,6 litara goriva na 100 pređenih kilometara, a automobil samo sa električnim pogonom može preći do 54 km.
Automobil je dobio karbon-keramičke kočnice, adaptivni zračni ovjes i dinamični sistem upravljanja sa sva četiri točka. To omogućava stražnjim točkovima da se okrenu do pet stepeni, što omogućava bolju upravljivost i visoku stabilnost tokom vožnje.
Vezani članci
Aston Martin Vulcan ima više od 800 KS
25.02.2015. u 12:59
Nissan u Ženevi predstavlja konceptni Sway
25.02.2015. u 07:30
Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Skok naprijed
3h

Vozili smo novu A-Klasu: Mercedesov luksuz i napredna tehnologija u ne tako malom obliku
Posebna edicija
13h 15m

Toyota Hilux slavi 50. godišnjicu sa modelom Invicible 50 Black Edition
Zvanično
21h 58m

Porsche potvrdio rezultat koji je 911 GT3 RS napravio na Nürburgringu
Veliki planovi
jučer
Hyundai-Kia će u razvoj u narednih 5 godina uložiti 21,56 milijardi dolara
Debituje u Pekingu
18.4.2018. u 17:24
Škoda objavila teasere malog SUV-a za kinesko tržište
Komentari (28)
Email adresa: (nije obavezno)
Tekst ispravke:
Tekst ispravke: