Nova era za Subaru
0

Legacy Concept stigao u Detroit

Sarajevo-x.com
Kao što je i najavljeno Subaru je na sajmu automobila u Detroitu predstavio Legacy Concept koji ujedno ima namjeru najaviti novu generaciju ovog modela, ali i jedan svježiji dizajnerski pristup iz Subarua koji bi trebao pomoći u stvaranju boljeg imidža marke.

Po svemu što je Subaru sa Legacy Conceptom prikazao u Detroitu prilično je izvjesno da unatoč krizi, ali i povlačenju iz Svjetskog reli šampionata, ovaj proizvođač ima sigurnu blisku budućnost koju će zasnivati na modelima koji će uz vrhunsku saveremenu tehnologiju ubuduće imati i dizajn kojim se zaista mogu ponositi. Kriza identiteta, ali i kreativna kriza, koja je nastupila sa Tribecom, aktuelnom Imprezom, pa i Justyem očito je na svom zalasku, a Legacy Concept najbolja je potvrda da izgled više ne bi trebao biti problem za bilo koji Subaru.

Same dimenzije Legacy Concepta otkrivaju kako u Subaruu namjeravaju pomristi račune razvikanoj evropskoj konkurenciji. Naime, Legacy Concept, a izvjesno je da će i serijska verzija imati iste gabarite, ima znatno duži međuosovinski razmak od aktuelnog modela, što uz impresivniji izgled obezbjeđuje i znatno više prostora u unutrašnjosti ali i znatno bolje vozne osobine, koje su kod Subarua još uvijek na vrhu prioriteta. U suštini cijela karoserija obiluje zakrivljenim linijama koje ističu mišičavost i sportski karakter automobila, dok je za Legacy Concept odabrana i posebna Ultimate Silver srebrna boja koja svim oblinama daje određenu dubinu i poseban akcent. Uz elegantnu liniju krova, posebno se ističu prednja i zadnja svjetla koja zahvaljujući LED tehnologiji ali i izraženo agresivnim oblicima savršeno odgovara jednom Subaruu. Ukupno gledano, u Subaruu su učito shvatili da je posljednja verzija prethodne Impreze bila njihov najuspješnije dizajniran automobil, te kao da su na neki način sa novim Legacyem pravili određenu ekstremnu evoluciju tog dizajna.
Na konceptnom Legacyu se podrazumjeva simetrični pogon na sve točkove koji je odavno postao zaštitni znak Subarua, baš kao i moćni 3,6-litarski boxer motor, a logično je da će uz ostale verzije ovakav pogon i motor biti dostupni i u serijskim modelima.

Unutrašnjost je za ovu priliku uređena kako je to za očekivati od jednog konceptnog modela, pa su nazad predviđena amo dva raskošna i udobna sjedišta, dok se ugradnjom nekioliko ekrana osjetljivih na dodir dobila neophodna doza futurističkog ugođaja. U svakom slučaju, i u unutrašnjosti je očit napredak i povećanju životnog prostora za putnike, kao i dramatično bolje oblikovano vozačko okruženje koje je ujedno i moderno ali i skladno oblikovano.

Iz Subarua još uvijek ne žele otkriti kada bi tačno novi Legacy mogao imati svoju premijeru, ali očito je da je Legacy Concept tek suptilna najava već gotovog modela, te ne treba očekivati velika odstupanja od konceptnog i serijskog modela. U svakom slučaju, zasada izgleda da budućnost ovog japanskog proizvođača izgleda obećavajuće, unatoč nezavidnoj ekonomskoj situaciji, i očajničkim poezima kao što je bilo povlačenje iz WRC-a.