Najava budućnosti brenda
7

Lancia predstavila električni koncept Pu+Ra HPE

D. B.
Lancia je zvanično otkrila izgled svog Pu+Ra HPE koncepta koji je najavljivan nekoliko puta u proteklim mjesecima.

Koncept odaje počast nekim Lancijinim modelima iz prošlosti, ali i najavljuje ono što legendarni italijanski proizvođač priprema za naredne godine kada je riječ o električnim automobilima za evropsko tržište.

Pu+Ra znači "pure and radical", odnosno "čist i radikalan", a HPE je skraćenica za High Performance Electric. Međutim, isti akronim je korišten još sedamdesetih godina prošlog stoljeća za Lanciju Betu te je označavao verziju High Performance Estate.

Utjecaj Bete ovdje ne završava jer koncept ima reinterpretaciju stražnje horizontalne roletne koja je bila prisutna i na sportskim Stratosima. Govoreći o legendarnom Stratosu, stražnji dio koncepta ima veoma sličan izgled starog reli automobilu s dvoja vrata, kao i "šuplja" okrugla stražnja svjetla te novi natpis "Lancia" između njih.

Podsjetnik na prošlost je i Progressive zelena boja karoserije, koja je opisana kao "napredna i održiva", a sadrži topli zlatni ton nastao od pigmenata najnovije generacije te odaje počast historijskom modelu Lancia Flaminia Azzurro Vincennes.

Profil koncepta Pu+ra HPE podsjeća na modele Aurelia i Flaminia svojim tečnim linijama koje se spuštaju prema stražnjem dijelu automobila, dok se novi Lancijin logo ističe na prednjim blatobranima.

Jedna od upečatljivijih karakteristika koncepta je okrugli krov za koji iz Lancije kažu da je inspirisan arhitektonskim elementima.

Naprijed je "rešetka" zamišljena u formi tri osvijetljene linije, koja čini koncept uočljivim iz daljine.

Unutrašnjost krasi obilje okruglih elemenata, što je prilično uobičajen prizor u tradicionalnim italijanskim domovima. Patosnice su napravljene od prirodne vune, na centralnoj konzoli su okrugli stolići, dok i armaturna ploča sadrži ovaj geometrijski oblik. Dizajn prednjih sjedišta je očigledno pod utjecaj izgleda italijanskih kućnih stolica.

Paneli vrata sadrže materijal MARM / MORE, koji je proizveden od mramornog otada i reciklirane tkanine i mekan je na dodir te vodootporan.

Infotainment sistem se oslanja na takozvani Sound Air Light Augmentation (SALA), koji radi uz HALL virtuelni interfejs omogućavajući vozaču i suvozaču da prilagode unutrašnjost automobila po svojim željama jednostavnim dodirom dugmeta ili glasovnim naredbama. Nadolazeći model Ypsilon će biti prvi serijski automobil koji će koristiti ovaj interfejs.

Detalja o električnom konceptu nema mnogo, ali je otkriveno da će ponuditi domet od 700 kilometara s jednim punjenjem baterije.

Lancia u budućnosti planira predstaviti premium sedan i hatchback pod imenom Delta, a oba modela će biti bazirana na Stellantisovoj STLA modularnoj električnoj platformi.

Prvi Lancijin potpuno novi model nakon više od deset godina bit će sljedeća generacija gradskog automobila Ypsilon, koja će debitovati kao električni i plug-in hibridni model krajem ove godine, a platformu će dijeliti s trenutnom generacijom Fiata 500.