Komentari (28)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ma dzaba sto moze ic 400 kad je kod nas ogranicenje u prosjeku 60
na autoputu najvece 130 km/h
more ic 400 al nemere 500
ne pisi dva puta
Hahaha jao jao komentara ko da su svi vozili oba modela 🤣🤣
Sta ti je Sveđanin kad hoće da uradi nešto čak i slavnog Bugattija prestigao
Samo sto je bugatti luxus da nema dalje, a ovdje otpadaju bubrezi i mozak cvrlji od buke
eto ti ga vozio pa znaš
Šta ti je švabo.. Napravi auto sa dva puta više cilindara, dvije turbine više i tri hiljade kubika više i opet bude sporiji😂😂😂
@sae540 a celo se skolovao gdje, ko mu dao inzinjere????
fazon je taj sto buggatiju treba 40 i kusur sec da ubrza do 400 dok koenigsegg treba oko 37 da ubrza i da se zaustavi
ovi klixovci ne pisu bas precizno bugatti je samo ubrzanje do 400 agera.je i ubrzanje i zaustavljanje
@test_test lupaš bezveze, oba vremena su za 0-400-0 auto.ndtv.com/news/koenigsegg-agera-rs-smashes-bugatti-chirons-0-400-0-kmph-record-1759404
vako se i kod nas trkaju i obaraju rekorde na magistrali zmaj od bosne