Za prva dva smo navikli da predvode matične segmente, ali Tiguan prethodnih godina nije imao dovoljno snage da se probije između Sportagea, Qashqaija i Tucsona. No, ove godine, ova trojka ne može da parira njemačkom SUV-u, koji je u prvom kvartalu napredovao skoro 50 posto u odnosu na isti period lani.

Uz, takođe, istaknuto povećanje kod Peugeota 3008 (41,3%), ovo kod njemačkog SUV-a je ujedno ipak najveći rast koji je ostvario jedan od modela u najvećoj tržišnoj niši u Evropi.
Volkswagen je u prvom tromjesečju prodao približno 50.000 primjeraka. Njegova pozicija rezultat je kontinuiranih inovacija i prilagodljivosti tržišnim trendovima koje Volkswagen implementira u ovaj model.
Zašto je Tiguan toliko popularan? Stvar je uglavnom u imidžu, atraktivnosti treće generacije i širini ponude koju rivali ne mogu ponuditi. Ukratko, kupcima su dostupne različite opcije pogonskih agregata, uključujući benzince, dizele, plug-in i blage hibridne varijante.

S druge strane, unutrašnjost vozila opremljena je najnovijim infotainment sistemom, digitalnim kokpitom i opcionalnim funkcijama poput masažnih sjedišta, pružajući visok nivo udobnosti i povezanosti.
Ovi faktori zajedno doprinose kontinuiranom uspjehu Tiguana na evropskom tržištu, posebno u konkurentnom C-SUV segmentu. Bit će zanimljivo pratiti razvoj njegovog napretka u ostatku godine, pogotovo što pristižu i mnogi drugi rivali, jer su proizvođači nanjušili potencijal tržišne niše u kojoj godišnje završi oko tri miliona vozila.