"Kvalitet prije svega, ali i pametna marketing strategija Hyundai čine boljim iz dana u dan. Stopa rasta Hyundaija u odnosu na prošlu godinu je više nego udvostručena što je dovoljno za prvo mjesto u auto industriji." - navodi se u saopštenju Interbrand-a.
"Novim modelima Hyundai kupcima nudi nove ideje i nova rješenja, što kupci shvataju jer Hyundai i u tekućoj godini bilježi globalni rast od preko 15%, uz sve poteškoće u kojima se nalazi auto industrija." - izjavio je Won Hong Cho, voditelj marketinga Hyundai Motor Company.
Sa procjenjenom vrijednosti marke na oko šest milijardi USD, Hyundai je u stalnom usponu. Prvo pojavljivanje Hyundai-a na listi "Top 100 globalnih brandova" bilo je 2005. godine, kada je kompanija zauzimala 84. mjesto. Od tada do danas, Hyundai bilježi konstantni rast.
Interbrand, globalni lider u procjeni vrijednosti marke, u partnerstvu sa BusinessWeek-om je osnovan 1974. godine. Danas Interbrand ima svoja predstavništva u više od 30 gradova iz 20 zemalja širom svijeta i važi za najutjecaniji izbor u procjeni vrijednosti marke.