Luksuzni brend
5

Historijat BMW-ovog loga razotkriva legendu koja se plete oko njega

DP
Pixabay.com
Pixabay.com
Uspjeh jednog od najcjenjenijih proizvođača automobila dijeli i njegov logo.
Njemačka kompanija BMW, što je skraćenica od "Bavarian Motor Works", osnovana je 1916. godine u Bavariji i bavi se proizvodnjom automobila i motocikala.

Oni proizvode automobile u Indiji, Južnoj Africi, Njemačkoj, SAD-u, Kini, Brazilu i Ujedinjenom Kraljevstvu. BMW je 2015. godine zauzeo 12. mjesto na listi najvećih proizvođača automobila na svijetu, a inače je jedan od najcjenjenijih i najpoznatijih automobilskih brendova na planetu, piše Didyouknowcars.

Ova kompanija je 2014. godine imala zaradu od 80 milijardi eura, čime je stekla status najuspješnijeg proizvođača luksuznih automobila na svijetu.

Bez obzira na njenu dugu i kompliciranu povijest, mnogi vjeruju da je logo kompanije BMW glavni razlog za njen uspjeh.

Historija loga

Jedno vrijeme se mislilo da je BMW logo inspiriran propelerom aviona u pokretu, a ako se on pogleda izbliza, vidi se da ova teorija ima smisla. Čak postoji i fotografija aviona čiji propeler formira BMW logo, za koju se vjerovalo da je inspiracija za njegov dizajn.

Ali kada je BMW objavio videosnimku u kojoj objašnjava odakle je potekla inspiracija za logo, ova teorija je pala u vodu.

Prema onome što je izneseno u ovoj snimci, bijelo-plavi logo nastao je po uzoru na zastavu Bavarske, u kojoj se nalazi sjedište ove kompanije. Što se tiče oblika loga, on je bio inspiriran logom proizvođača aviona Rapp Motorenwerke, koji je promijenio ime u BMW.

Od 1916. godine do danas BMW logo je ostao gotovo identičan, uz samo nekoliko minimalnih promjena. Tada su boje bile manje kromatske nego danas, a stara verzija loga imala je i zlatnu boju, koja je opstala tokom dvije promjene, od 1916. do 1936. Ona je zamijenjena bijelom bojom, a 1954. je promijenjen i font. Od tada je ovaj logo imao samo minimalne promjene.

Zlatna boja u starom logu simbolizirala je bogatstvo, prosperitet, veličinu i glamur, ali kada je BMW predstavio svoja vozila široj populaciji, ova boja je nestala.

Novi logo je sadržao bijelu, plavu i crnu boju. Plava boja u logu simbol je snage i pouzdanosti, a crna elegancije i izvrsnosti, dok bijela simbolizira čistoću i šarm.

BMW je jedan od najcjenjenijih i najuspješnijih automobilskih brendova, a isti uspjeh ima i njegov logo, koji se može vidjeti na mnogim proizvodima na tržištu, na volanima, naljepnicama, tanjurima, tepisima za aute, mehaničkim dijelovima, 3D printanim predmetima, igračkama i majicama.

BMW