Komentari (22)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Balkan u nevjerici, vozit ce VW, a ustvari je Renault.
U kineskom parlamentu ne sjede pravnici,ekonomisti i nasravnici fizickog.To je sve inzenjerski kadar i zato Kina drma kafez bolesnom zapadu.
U kini sjede odlicni falsifikatori, inzinjera nema ni na mapi, sve je prekopirano od zapadne tehnologije, sta mislsis zasto je jeftino, zato sto ne placaju razvoj, al su opet tu krivi pohlepni ljudi, kad izneses Knowhow iz zemlje, i treba propast da dozivis
Dugo godina se proizvodnja selila na istok, a administracija i predstavništva po zapadu kupila kajmak na niskoj cijeni radne snage. Razvoj Kine je prirodan proces u svim tehnološkim područjima, pa i u automobilskoj industriji
VW pred rikom, ne znaju napraviti auto. Design im je proljev zivi. Jedino ko ga jos kupuje su Njemci, Bosnjaci i pohrvatice i posrbice iz Bosne. Cak su ih i jodleri iz Austrije otkacili. Zato bi se i udruzivali sa Francuzima. Ne kontam, sto se ne udruze sa Peugeotom koji se nalazi na samoj granici Njemacke i Francuske u Alsacu. Zapravo, to je nekad bila Njemacka teritorija!
Ah da, Peugeot je sa BMW-om u saradnji.
Glupane, pojma nemas. Hajde na kaficu pa na sisu, pa baci drkicu i piš.t pa spavat'.
Ništa čudno pa i Mercedes u neke modele ugrađuje Reno motore.
Samo kreteni kupuju kinesko, nije bitno šta od igle do lokomotive sve im je sranje. Diktarura, etnićko ćiśćenje (uiguri) i ekspanzionizam na stranu, produkti su im smeće.
Ne kontam, kako ce konkurisati Kinezima sa litijum baterijama, zagaditi 500 000 litara vode za proizvodnju jedne tone litijuma u Parizu ili Berlinu? Pa nisu Njemci toliko blesavi, Njemacka ima najvece rezerve litijuma, zabranjeni kopati litijum u Njemackojjer je visoko toksican, j e b e majku zemljistu u dijametru od 200 kilometara!
Jedino ako im laktaski lopov i njegov sin BIZMISMEN poklone Majevicu iznad Tuzle u genocidu, da j e b u Majevici mamu za sva vremena, onda se moze konkurisati Kinezima u proizvodnji toksicnog litijuma.
Napisi u dcl bit ce dramaticnije, 500 m3 potrosi srednje velika stambena zgrada mjesecno, a proizvodi ugl izmet. Da odma umres, zato se koristi i dan danas u psihofarmaciji. Litija sta se tezine tice u baterijama ima oko 8 kg, 500m3 vode za 125 baterija nije enormna kolicina vode.
Reno u Mercu se vec pokazao kao "pun pogodak",a vw je napravio "cudo" sa tsi motorima ,tako da su sami sebe porazili.
TSI motori poslije poslije 2015. godine su najbolji beznisnki motori na trzistu, posebno 1,8 i 2.0 za veca vozila i 1.5 za golfa npr. Ovdje se radi o saradnji vezanoj za elektricna vozila i ne vjerujem da ce biti bilo kakvog spajanja osim razmjene tehnologija vezanih za baterije...
Ne znam zašto se udružuju kad je problem rješiv u seknundi?! Smanjite profit glavonje jedne, 50% po autu da vam nije maloooooo. Fuj.
Logičan slijed događaja