U duhu šezdesetih
31

Emory završio jednu od najboljih restauracija i modifikacija starog Porschea 911

E.L.
U američkoj kompaniji Emory Motorsport za restauraciju i modifikaciju Porschea 911 iz 1968. godine inspiraciju su potražili u Porscheovim trkaćim aktivnostima u šezdesetim godinama prošlog stoljeća.

Nakon nekolicine projekata restauracije i modifikacije Porschea 356, po kojima je kompanija Emory Motorsport uveliko prepoznatljiva širom svijeta, u Kaliforniji su ovaj put ponudili svoje rješenje na temu Porschea 911 koji bi se trebalo svidjeti svim koji cijene rad Singera i još nekoliko kompanija u kojima starim otpisanim Porscheima 911 daju novi život.

U Emoryju su za osnovicu restauracije i modifikacije iskoristili Porsche 911K iz 1968. godine, a sve što su na kraju uradili trebalo bi da podsjeća na Porscheove trkaće aktivnosti iz davnih šezdesetih godina.

U zahtjevnom procesu restauracije i modifikacije, kojim se pojedini elementi automobila prilagođavaju današnjim standardima i potrebama, u Emory Motorsportu su još jednom pokazali da spadaju među najbolje u svom poslu, jer je 911K Outlaw (inspirisan modelom 908-010) upravo onakav kakav treba da bude automobil čiju klasičnu notu ne smije narušiti implementirana moderna tehnologija.

Napravljen za posebnog kupca, 911K Outlaw obojen je po uzoru na spomenuti legendarni trkaći Porsche 908-010 koji je nekada vozio Vic Elford, a originalnosti pridonosi i ručno nacrtan logo kompanije Mobil Pegasus. Među zgodne detalje na karoseriji spadaju mrežice na otvorima za zrak, dodatna svjetla na prednjem poklopcu i crvene trubice zračne sirene.

Unutrašnjost je oplemenjenja prednjim sjedištima po uzoru na sjedišta iz 908-ice, a pored sigurnosnih pojaseva s pet tačaka učvršćivanja nezaobilazan detalj u svim restauriranim i modificiranim Porscheima 911 je i legendarni trokraki upravljač Momo Prototipo.

911K Outlaw pokreće atmosferski 2,5-litarski 6-cilindarski boxer motor (za čije hranjenje brinu Weber karburatori) koji uz adekvatne modifikacije razvija 190 konjskih snaga. Kočnice su posuđene s originalnog modela 911S. Na posebnim 15-inčnim felgama s centralnom maticom za pričvršćivanje su adekvatne Pirelli gume, a vrhunskoj upravljivosti laganog automobila dodatno pomaže i KW-ov višestruko podesiv ovjes.