Pogon na sve točkove
0

Volkswagen planira ekstremni ID.2: Moćna R verzija će dobiti elektromotore u točkovima

Klix.ba
Koncept ID.2 All
Koncept ID.2 All
Volkswagen planira ponuditi i ultimativnu sportsku verziju za novi električni model ID.2 R, a koji bi mogao biti njihov prvi model koji će koristiti elektromotore u točkovima kao dio novog sistema pogona na sva četiri točka.

Ovaj sportski električni komapkt mogao bi, ustvari, biti dio šire inženjerske inicijative, koju predvodi odjel R Performance, a čiji je cilj istraživanje snage i potencijala vektorisanja obrtnog momenta elektromotora koji su smješteni u glavčine točkova. Ukoliko zaista dobije zeleno svjetlo, ID.2 R bi se u ponudi smjestio iznad već najavljenog ID.2 GTI, a ujedno bi mogao biti svojevrsni rival i ekstremnom Renaultu 5 Turbo 3E.

Pogonski sklop koji se razmatra za ID.2 R zadržava prednji elektromotor i elektroniku napajanja kao kod GTI modela, ali dodaje dva nezavisno kontrolisana električna motora u glavčinama unutar zadnjih točkova. Ovo bi omogućilo značajno poboljšanje performansi i pogona na sva četiri točka bez ugrožavanja prostora u prtljažniku.

Volkswagen je potvrdio da će standardni ID.2 debitovati 2026. godine, dok crossover verzija ID.2 stiže 2027. godine.

Posebno je zanimljivo da se ova moćna R verzija razvija u saradnji s tehnološkim partnerom kojem je sjedište na Balkanu, a koji je specijaliziran za lagane i efikasne sisteme motora u točkovima. U kombinaciji s prediktivnom raspodjelom obrtnog momenta, kontrolom skretanja zasnovanom na kočnicama i dinamičkim načinima vožnje, ovaj sistem pogona bi trebao ponuditi prave sportske performanse i agilnost bez glomaznosti i troškova konvencionalnog sistema s dva motora.

Također, Volkswagen još uvijek razmatra sve opcije jer ne bi bile potrebne skupe modifikacije MEB Plus platforme, na kojoj je zasnovan ID.2, kako bi se prilagodila drugom klasične postavljenom zadnjem motoru, ukoliko se VW odluči ponuditi iste performanse iz konvencionalnije postavke. Najmanji automobil baziran na MEB platformi koji je trenutno dostupan s dva motora je Škoda Elroq vRS, koja je 400 mm duža od konceptnog ID.2.

S obzirom na to da će ID.2 GTI s pogonom na prednje točkove isporučivati ​​286 KS, očekuje se da će ID.2 R raspolagati s ​​oko 400 KS ili čak i više iz svoja tri elektromotora.