Renault želi omogućiti konverziju električnih automobila u hibride

Horse Powertrain, kompanija u 45 posto vlasništvu Renaulta, 45 posto Geelyja i sa 10 posto udjela kompanije Aramco, predstavlja rješenje ili bolje rečeno kit za naknadnu ugradnju, odnosno hibridizaciju električnih platformi.
Prijedlog je, dakle, inverzan onom koji se obično nudi za elektrifikaciju automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem.
Sistem se zove Future Hybrid Concept i sastoji se od kompaktnog pogonskog sklopa namijenjenog automobilima na električni pogon koji također žele biti ponuđeni u hibridnoj varijanti, uz minimalne promjene na platformi. Kit se sastoji od jedinice koja integriše motor s unutrašnjim sagorijevanjem, elektromotor i mjenjač, a kompatibilan je s različitim vrstama goriva: benzinom, biogorivom i sintetičkim gorivima, piše Motor1.com.

Ovo nije nužno korak unazad, već prije svega ideja i svijest. Više od jedne decenije, električna vozila smatrana su jedinim putem do klimatske neutralnosti, a proizvođači automobila su se ponašali u skladu s tim. Međutim, danas ulazimo u tehnološki neutralan kontekst, gdje svako tržište i proizvođač slijedi drugačiji "zeleni" put.
Future Hybrid Concept se može montirati na trenutne BEV platforme. Ovaj sistem radi kao jedinica s proširenom dometom za postojeću bateriju i omogućava pogon na sve točkove u električnom (EV) i paralelnom hibridnom režimu. Novi pogonski sklop također predstavlja značajan pomak u proizvodnim procesima. Konsolidacijom mnogih i često složenih komponenti hibridnog sistema u jednu jedinicu, eliminiše se veliki dio namjenskih koraka alata i montaže, što potencijalno štedi resurse za proizvođače.
Kompaktna veličina i geometrija pogonskog sklopa dizajnirani su da zamijene prednji električni pogon BEV-a. Sistem zahtijeva samo minimalne modifikacije i fiksiran je direktno na podokvir vozila. Može se ugraditi i na platforme dizajnirane za vozila s tradicionalnim SUS motorom.

Postavljen poprečno, Future Hybrid Concept ima tanji gornji dio i širu bazu, u skladu s globalnim standardima sigurnosti i testova sudara. Takođe je opremljen ključnom elektronikom, uključujući kontroler, inverter, DC/DC pretvarač i ugrađeni punjač. Ujedno uključuje mogućnost ultra-brzog punjenja od 800 V.
Konačno, sistem je dizajniran da radi globalno. Posjeduje sistem paljenja predkomora koji podržava različita goriva: od benzina do goriva E85 (popularno u Južnoj Americi), preko M100 metanola, do sintetičkih goriva. Prva vozila opremljena Future Hybrid Conceptom mogla bi se pojaviti na cestama već 2028. godine