Komentari (31)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Sistem koji uopste nije usavrsen, vec je na silu ugradjen u automobile, da bi se zadovoljila birokratija. Dieselgate afera i VW-ovo varanje na testovima. I naravno, na kraju foru pusi obican narod, koji ili moraju dati novac za novi DPF ili mehanicaru da ga izbusi.
Kome je začepljen dpf nek probusi i ugasi na dijagnostici kod majsora sve preporuke. Davi auto dzabe
hajde sto je DPF smece, al AdBlue je next level otpad
nema ovo veze sa regeneracijom bec sa dizel skandalom. meni je otisao i morao sam ga zamijeniti. razlog vjerovatno software updejt od vwa gdje su ga softwerski popravili
ovo mi je zadnji vw ali sam ga zamijenio jer inace trujem svoje djete. Uzas mi je kad vidim da je to neko izvadio da mu bolje vuce a ono ga sroza na normu trabanta
zbog ovog ljudi u sarajevu oboljevaju. raja ih vadi i vraca auto na euro 2 normu kao stari golf. Treba na tehnickom preglwdu kontrolisati izduvne gaspve
Ugasio i DPF I EGR prije 3 godine, ta sr... samo guse motor, auto prodisao, nikad vise nikakvih problema. S obzirom da zivimo u Bosni i da kontrola izduva nije rigorozna i nece jos dugo biti preporuka gasenje
kad si kloc ako nemas para da vozis i servisiras auto imas trmvaj. bolan trujes ljude oko sebe i jos se hvalis da ti bolje vuce
Hvala bogu pa na mom dizelašu (euro 5) nikada se lampica nije upalila niti je bilo problema sa DPF-om. Ima mu evo 10 godina.
Dovoljno je jednom/dva puta mjesecno se provozati 30 minuta na autoputu da bi se DPF filter ocistio (sagorio cestice). Problem je sto kod nas nema dovoljno autoputeva da bi se to redovno uradilo za razliku od ostale Evrope. A vecina auta ima i sistem da sagorijeva te cestice i u gradskoj voznji. VAG auta imaju privremeno povecan standgas npr dok to rade
dpf velika i nekvalitetna glupost, svi smo za zdravu okolinu al treba to rjesiti bolje a ne baviti se glupim dzidza
Moj dpf izgleda k'o švicarski sir
50 posto ljudi ne zna sta je regeneracija da se treba odvozit auto dzaba znam da je muka al sta je tu je.Prekines je 5-6 puta ugasis auto eto dpf lampice odma se narod prepadne.Drugo da je vagen napravio dobre benzince mozda bi narod i uzimao jer ta auta vole ljudi sa ovih prostora.
Kako znati kada se radi regeneracija? Samo po dignutom broju obrtaja kada je auto u leru ili?
Gradska vožnja ubija današnje dizele. Ukoliko se češće vozi na otvorenoj cesti pa se ciklusi samočišćenja DPFa potpuno završe, onda nema problema, ovako….👀
Najbitnije je pratiti kad je regeberacija i pustiti auto da je odradi.
Dizeli nisu za gradske voznje. Nabavis Twingo ili kantu od Punta i vozaj. Za put od grada do grada, na more pa i na neki izlet ili udaljenije vikendice fino 1.9 dizel. Također za off road nikada ne bi uzeo benzinca.
Samo benzin i najmanje 4 cilindra. Hvala dovidjenja i prijatno.
ja 6 god vozim benzin: Grande Punto 1.2, Golf 7 1.4, trenutno BMW 1.5
Oooi sve makine ,nema dalje 😂😂😂