Uspjeh Hyundaija u SAD-u
0

Dobar početak za novu Sonatu

Sarajevo-x.com
Potpuno novi model Hyundai Sonate u SAD značajno je pomogao postizanju najboljeg tromjesečnog rezultata prodaje otkada je Hyundai došao u SAD prije 20 godina.

Samo u martu je prodano 47.002 vozila od kojih je 40% novih Sonata iako je prodaja ovog modela počela tek polovinom februara. Ovim uspjehom u 2010. godini Sonata se popela na četvrto mjesto najprodavanijih porodičnih limuzina srednje veličine i to u segmentu koji je definitivno najkonkurentniji u Americi. Ovim prodajnim rezultatima pomoglo je i to što je na uporednom testu ugledni Car & Driver magazin ocijenio Sonatu boljom od Honde Accord i Subaru Legacy-a, dok ju je US News označio kao najdostižniji model u ponudi, a dnevni list US Today proglasio je ubjedljivo najboljim automobilom na paralelnom testu osam različitih porodičnih limuzina. Obzirom da Hyundai planira postupan početak prodaje nove Sonate i u Evropi, tržišni i analitičari evropskih vodećih automobilskih brandova i novinari pažljivo prate događanja preko "velike bare" procjenjujući razloge takvog iznimnog interesa za model koji do nedavno zauzimao jedno od poslednjih prodajnih mjesta i bio skoro najjeftiniji a sada se prodaje malo ispod cijene konkurencije.

Čini se da je Hyundai prevrnuo svaki kamen u potrazi za rješenjima koja će mu obezbjediti dizajn i performanse koje i Evropljani cijene. Podsjećanja radi, tržište SAD-a jeste najzahtjevnije tržište u svijetu, stoga predviđanja o velikom uspjehu Sonate u Evropi nisu slučajna. Po reakcijama evropskog tržišta na novu Sonatu krajem ove godine saznat će se da li je Hyundai ponovo pogodio metu na Starom kontinentu.