Težak 2,5 tona
47

BYD-ov električni superautomobil razvija 1.287 KS, od 0 do 100 km/h ubrzava za dvije sekunde

D. B.
Specifikacije produkcijske verzije model BYD YangWang U9 su konačno otkrivene, a ispostavilo se da je čak snažniji nego se ranije očekivalo.

YangWang U9 je predsstavljen u januaru te je nedavno prvi put viđen tokom testiranja na stazi. Riječ je o prilično velikom automobilu, dug je 4.966, širok 2.029 i visok 1.295 mm, dok njegovo međuosovinsko rastojanje iznosi 2.900 mm. Između dvije osovine je smještena velika baterija kapaciteta 100 kWh, koju je proizvela podružnica BYD-a, kompanija FinDreams.

Automobil pokreću četiri motora od kojih svaki razvija 322 KS, tako da ukupno isporučuju 1.287 KS, odnosno više od očekivanih 1.110 KS. Neki će možda reći da tolika snaga nije potrebna, no ipak treba uzeti u obzir činjenicu da je U9 težak 2.475 kg, mnogo više od superautomobila s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem te 175 kg više u odnosu na Rimac Neveru.

Iz BYD-a kažu da U9 od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 2 sekunde te da dostiže maksimalnu brzinu od 300 km/h. Domet iznosi do 700 km s jednim punjenje baterije, ali prema kineskom ciklusu testiranja.

Možda najviše pažnje privlači specijalni ovjes koji BYD naziva Disus X, a koji osigurava kompleksnu vertikalnu, lateralnu i longitudinalnu kontrolu pokreta putem Damping Body Control System, Intelligent Hydraulic Body Control System i Intelligent Air Body Control System sistema. Ovi sistemi omogućavaju automobilu da se kreće na tri točka, a čak može "poskakivati" gore i dolje.

Uprkos činjenici da je nakrcan tehnologijom, YangWang U9 slijedi korake drugih BYD-ovih modela te će biti relativno pristupačan za standarde superautomobila s cijenom od oko 140.000 dolara.