U BMW-ovom M odjelu su 2003. godine na osnovici standardnog modela M3 (serija E46) napravili olakšani M3 CSL (Coupe Sport Lightweight) koji su ponudili u samo dvije boje karoserije. Produkcija je trajala godinu dana, a ukupno je napravljeno samo 1.383 primjerka.
U odnosu na standardni BMW M3, M3 CSL olakšan je za više od 110 kilograma, dok je istovremeno snaga atmosferskog 3,2-litarskog 6-cilindarskog motora sa 343 podignuta na 360 KS koje su raspoložive pri 7,900 obr/min. Vrijednost najvećeg obrtnog momenta iznosi 370 Nm.
Manje kilograma i više konjskih snaga pomogli su da M3 CSL od 0 do 100 km/h stiže za 4,9 sekundi (standardni M3 od 0 do 100 km/h stiže za 5,1 sekundu). Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 km/h, ali je u slučaju primjerka koji se prodaje, bez limitatora, maksimalna brzina podignuta na 280 km/h.
Prijenos snage na zadnju osovinu obavlja se preko 6-stepenog Getrag mjenjača sa elektrohidrauličnim kvačilom. Nakon olakšavanja automobila, u M odjelu su M3 CSL "počastili“ novim parom prednjih sjedišta, dorađenim ovjesom, preciznijim upravljačkim sistemom, većim kočnicama s modela M5 i 19-inčnim BBS felgama na koje su stavljene Michelin Cup gume.
Pored svih legendarnih priča koje prate ovaj automobil, sretni kupac će dobiti izvanredno uredan i očuvan primjerak u metalik crnoj boji koji je proizveden 2003. godine i od tada do danas je prešao samo 40.154 kilometra. Tu je i kompletna servisna historija. Za ispunjenje sna potrebno je "samo“ 109.500 eura.