A sada stiže Audi R18 e-tron quattro – prvi bolid s dizel hibridnim pogonom – sa startnim brojem „1“ , kojim će upravljati prošlogodišnji pobjednički trojac Marcel Fässler/André Lotterer/Benoît Tréluyer (CH/D/F). Njihove timske kolege, Dindo Capello/Tom Kristensen/Allan McNish (I/DK/GB), naći će se za upravljačem ovog dizel-električnog bolida sa startnim brojem "2".
U oba slučaja društvo će im praviti Audi R18 ultra, Audijev najlakši Le-Mans-prototip do sada. U kokpitu R18 ultra, sa startnim brojem "3", smjenjivat će se Romain Dumas/Loïc Duval/Marc Gené (F/F/E). Brojem "4" pilotirat će Marco Bonanomi/Oliver Jarvis/Mike Rockenfeller (I/GB/D).
Izuzmemo li hibridni sistem i različite dizajne, R18 e-tron quattro i R18 ultra tehnički su apsolutno identični. Oni utjelovljuju ultra laku konstrukciju kao ključnu kompetenciju proizvođača iz Ingolstadta. Primjer toga je i novo CFK-kućište mjenjača – prvo ove vrste u LMP-sportskom prototipu.
Kod Audija R18 e-tron quattro i R18 ultra svakako se ističe i izuzetno efikasni 3,7-litarski V6 TDI motor sa Mono-VTG turbopunjačem, ali i inovacije poput digitalnog retrovizora s Aktivmatrix OLED ekranom, koji poboljšava aktivnu sigurnost.
Koliko je Le Mans atraktivan kao scena za prezentiranje i testiranje tehnoloških inovacija, najbolje svjedoči veliki broj ovogodišnjih koncepata pogona. Najvećeg konkurenta, među ukupno 56, Audi ima u Toyoti. Početkom juna, na testnoj trci, ova dva rivala su odmjerila snage u direktnom poređenju.