U Audi Sportu kažu da je njihov R18 redizajniran od same podnice i da sa svojim prethodnikom gotovo i nema zajedničkih komponenti. U skladu sa najnovijim regulativama FIA-e o dozvoljenoj količini goriva koje se može potrošiti na višesatnim trkama izdržljivosti, u Audiju su se ponajviše bavili načinima s kojima se može povećati štedljivost hibridnog prototipa najsnažnije kategorije LMP1. Za sada je objavljeno da je potrošnja goriva najnovijeg izdanja modela R18 smanjena 10 posto u odnosu na prošlogodišnju seriju.
Audijev hibridni dizelski prototip, s papučicom gasa pritisnutom do kraja, raspolaže s ukupno 1.000 konjskih snaga, a električna energija će se ove godine preko generatora na prednjoj osovini prikupljati u lithium-ionskim akumulatorima.
U cilju maksimalnog prenošenja snage na podlogu (i smanjenja prosječne potrošnje) aerodinamičari su na karoseriji prototipa optimizirali najveći dio ključnih karoserijskih komponenti, a također su modificirane i proporcije jednodijelne karbonske šasije.
Uz sva urađena poboljšanja najnoviji R18, koji pored hibridnog sistema pokreće i turbodizelski V6 motor, štedljiviji je 32,4 posto u odnosu na prvi R18 koji je predstavljen 2011. godine. Uz bolju aerodinamiku, koja je ostvarena i drugačijim instaliranjem pojedinih komponenti motora, uštedi su dodatno pomogli lakši i efikasniji turbo-punjači.
Suvišno je i spominjati da u Audiju ove godine na čuvenoj trci 24 sata Le Mansa prošlogodišnje pobjednike (Porsche) žele vidjeti iza sebe.