{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Turska: Opozicijski mediji preko noći postali naklonjeni vladi

2.11.2015. u 09:30
3
23
Turska: Opozicijski mediji preko noći postali naklonjeni vladi
3
Turska: Opozicijski mediji preko noći postali naklonjeni vladi
Foto: EPA
Dva opozicijska časopisa, čije prostorije je nedavno pretresla turska policija, su izgleda nakon izbora svoju naklonost okrenuli vlasti predsjednika Reccepa Tayyipa Erdogana, objavivši na naslovnicama hvalospjeve o pobjedi njegove partije na izborima.
Naime, policija je koristila suzavce i vodene topove kako bi rastjerala građane koji su pokušali spriječiti pretres prostorija novina Milet i Bugun, koje su do sada važile za žestoke kritičare Erdoganove AK partije.

"Turska kao jedno srce", stajalo je na naslovnici najnovijeg izdanja Mileta, a još predhodno izdanje je sadržavalo kritički tekst na račun Erdoganove hiljadusobne palače, prenosi Voice of America.

"Novina je preko noći promijenila svoj karakter. Na naslovnici sada možete vidjeti Erdogana kako salutira narodu. Nisam više siguran ni da li radim u ovom listu", rekao je Orhan Kema Cengiz, novinar časopisa Bugun.

Turske vlasi su izjavile kako su razlog pretresa objekata ovih časopisa bile navodne finansijske malverzacije, što Koza Ipek Holding, medijska kompanija koja izdaje ove časopise, opovrgava. Također, predsjednik Erdogan smatra kako kompaniju finansira Fethullah Gulen, islamski učenjak kojeg predsjednik optužuje za pokušaje državnog udara.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: