Citirajući izvor iz američke vojske, list navodi da je cilj medijske kampanje uništenje "terorističke ideologije" i pridobijanje svjetskoga javnog mnijenja za politiku Sjedinjenih Država.
U članku se kaže da će program kojim rukovode stručnjaci za psihološki rat iz Zapovjedništva za posebne operacije biti primjenjivan širom svijeta, uključujući države saveznice, ali i one u kojima su prisutna ratna djelovanja bez intervencije oružanih snaga SAD-a.
Američki list tvrdi da tri kompanije rukovode primjenom medijske kampanje, uključujući "Lincoln group", koja je pod istragom Pentagona zbog optužbi da je plaćala iračkim novinama da objavljuju tekstove u korist SAD-a.
Zamjenik direktora Centra združenih psiholoških operacija Mike Furlong izjavio je listu da vojska neće uvijek otkriti da stoji iza proameričkih poruka, prenio je Reuters.
"Možda proizvod neće nositi oznaku 'Napravljeno u SAD-u', ali mi ćemo iskreno odgovoriti ako nam novinari budu postavili pitanja", rekao je Furlong američkom listu.
Furlong nije želio komentirati o kakvim medijskim "proizvodima" je riječ, ali je rekao da će obuhvatati novinske članke, reklame i oglasni prostor.