{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Newsweek objavio izgled posljednjeg štampanog izdanja

F
24.12.2012. u 18:31
1
1
Newsweek objavio izgled posljednjeg štampanog izdanja
1
Newsweek objavio izgled posljednjeg štampanog izdanja
Posljednji Newsweek u dugogodišnjoj historiji (Foto: AFP)
Newsweek je objelodanio kako će izgledati naslovna strana posljednjeg šampanog izdanja prije nego što čuveni američki magazin pređe na isključivo online verziju u 2013. godini.
Izdanje od 31. decembra imat će na naslovnoj strani crno-bijelu fotografiju sjedišta magazina na Manhattanu s crvenim napisom - "posljednje štampano izdanje".

Razlog za obustavu štampanog izdanja je pad prihoda od reklama i prelazak čitalaca na internet, javio je BBC.

Urednica časopisa Tina Brown kaže da je ovo "novo poglavlje" u historiji Newsweeka koji kao i uvijek ide "korak ispred događaja".

"U tom duhu mi činimo i ovaj posljednji veliki zaokret, prihvatajući digitalni medij koji će i naša konkurencija na kraju morati da prihvati sa podjednakim žarom", izjavila je Brown.

Prvi broj Newsweeka izašao je 17. februara 1933. godine, a na naslovnoj stranici imao je sedam fotografija, po jednu priču za svaki dan u sedmici.

U zlatno doba imao je tiraž od tri miliona primjeraka, ali je uvijek bio za korak iza svog rivala, magazina Time.

S dolaskom interneta i online izdanja, tiraž i prihodi od reklama su bili u stalnom padu.

Kompanija Washington Post kupila ga je 1961. godine, a Newsweek se šezdesetih posebno isticao tekstovima o borbi za građanska prava i rasnu ravnopravnost. Ipak, novinarke su 1970. godine tužile časopis za diskriminaciju žena što je izazvalo lančanu reakciju u New York Timesu i još nekim medijima.

U historiji časopisa ostali su zabilježeni iscrpni izvještaji o prisluškivanju u vrijeme Nixona, ali i gafovi poput najave dnevnika iz Hitlerovog bunkera 1983. godine koja se pokazala lažnom.

Newsweek je 2005. godine objavio da je Kur'an bacan u toalet kao dio taktike ispitivanja u Guantanamo Bayu, ali je poslije žestokih protesta na Bliskom istoku demantovao tu priču.

Kompanija Washington Post prodala je magazin izdavaču Sidneyu Harmannu za jedan dolar 2010. godine i magazin je tri mjeseca kasnije spojen s listom Daily Beast.

Prelazak na digitalno izdanje omogućit će Newsweeku da smanji troškove štampe i distribucije, ali će izgubiti na reklamama, koje se plaćaju više za štampana nego za online izdanja,.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: