{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Moskva: Medijska kampanja za izbor Putinovog nasljednika

F
2.2.2008. u 15:11
0
0
Moskva: Medijska kampanja za izbor Putinovog nasljednika
0
Moskva: Medijska kampanja za izbor Putinovog  nasljednika
Foto: AFP/File
U Rusiji od 2. februara počinje medijska kampanja uoči izbora 2. marta, na kojima će biti izabran novi šef države umjesto predsjednika Vladimira Putina kojem ističe drugi uzastopni mandat.
Mjesec dana uoči izbora kandidati imat će mogućnost da predstave svoje programe tokom besplatnih televizijskih i radionastupa. Pravo na korišćenje besplatne agitacije imaju ne samo četiri kandidata - vicepremijer Dmitrij Medvedev, lider komunista Genadij Zjuganov, lider Liberalno-demokratske partije Vladimir Žirinovski i predsjednik Demokratske partije Andrej Bogdanov već će trećinu vremena za propagandu imati i političke partije koje su ih kandidovale, javio je u subotu Tanjug.

Za predizborni nastup vrijeme u eteru izdvojila su tri TV kanala i tri radiostanice, svi po sedam sati. Medvedev, kandidat vladajuće partije Jedinstvena Rusija kojeg je podržao Putin, odustao je od učešća u televizijskim debatama s njegovim protivkandidatima, što je njegov štab obrazložio prezauzetošću u vladi.

Zvanična "Rosijskaja gazeta" u subotnjem izdanju štampala je program "Plan Putina - dostojna budućnost velike zemlje", na kojem će se bazirati i kampanja Medvedeva.

Aktuelni vicepremijer, prema nedavnom istraživanju Ruskog centra za istraživanje javnog mnijenja (VCIOM), ima šansu da osvoji oko 75 posto glasova birača, a tri četvrtine njegovog biračkog tijela sastoji se od Putinovih pristalica.

U planu je kao strateški cilj zacrtana izgradnja Rusije kao velike države u multipolarnom svjetskom poretku, na osnovama historijske tradicije i samobitnih kulturnih vrijednosti njenih naroda i najvećih dostignuća civilizacije, s pravom ruskog naroda da samostalno određuje svoju sudbinu.

Prema prognozama VCIOM-a i Levada centra, Zjuganov bi na izborima mogao da dobije između pet i osam posto glasova, Žirinovski šest ili sedam posto a Bogdanov ili osam ili tek 0,9 posto glasova. Kampanje se završavaju u ponoć 29. februara i posljednji dan pred izbore je izborna tišina.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: