Komentari (22)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Nema Airbus veze s ovim padovima, već smanjenje troškova održavanja koje obavljaju kompanije koje kupe njihove avione, zamjena dijelova falsifikatima umjesto originalom, smanjenje vremenskog trajanja procedure održavanja čime se naprave previdi i propusti. Nakon što je DC-10 u Čikagu 1979. imao nezgodu što mu se zapalio i otpao motor pri polijetanju Mcdonnel Douglas nije više prodao nijedan nov DC-10 američkoj putnoj kompaniji. A MD nikakve veze s tim nije imao, već loše održavanje motora u putničkoj kompaniji koja je kupila avion. Zbog aljkavosti osoblja kompanije koje održava avion, ugradnje falsifikovanih dijelova da ne bi skuplje platili original, zbog ubrzanog održavanja ne treba okrivljivati proizvođača aviona. Gotovo uvijek je uzrok nesreće ljudski faktor ili nepropisno održavanje, najrjeđe oluje. Proizvođač najmanje ima veze s padovima aviona koji su najsigurniji oblik transporta, naravno pod uslovom da i kompanija koja ih kupi i koristi propisno održava
sumnjivo je ovo... mozda je namjesteno da bi se ljudi manje vozili air bus avionima nego dajte amelu ponovo!
Ima na mojportal.ba druga nova vijest da je prezivjela djevojka od 14 godina. Ovdje se spava izgleda... Halooo pisite!!! Nemam avaz od danas!!!
Dajte tu amelu da vidimo ba!
i tako se dolazi do klijenata.. Vas Boeing:)
izbrisa je a nisam ni pogledo :(
Za ove sto polemisu oko prezivljavanja pada. Vrlo je jednostavno; avioni rijetko padnu tek tako kao kamen i na nos pod uglom od 90\". Cak i pri otkazu samih motora i dalje imaju aero dinamicke sposobnosti i pretvore se tesku i losu jedrilicu. Sve se svede da ipak ni ne slete jednako mekano kako bi trebali i na nimalo prilagodjen teren. E sad u nijansama tih detalja nalaze se razlike u broju prezivjelih. Jedinio bi trehnuo kao kesa da mu krila otpadnu istovremeno (ili horizontalni dio repa) sto se skoro nikad nije ni desilo. A vizavi cestih padova-jos jednostavnije; globalno zagrijavanje 100% Ceste nepredvidive oluje uzrokovane nenormalnim toplinama. Cista racunica. To je avijacija davno predvidila, samo su se slabo pripremili ocito.
@hidrogradnja:Bolje je i za tebe i za mene da ne saznamo kako se može preživjeti pad aviona..
šta ovo ba padaju avioni ko kruške ??? bože sacuvaj... meni je ovo sve sumnjivo... hm
ovo više nisu slučajnosti,mora da je neka američka ujdurma da bi uništili evropskog konkurenta,drago mi za ovo djete,jadno osta siroče...
a zar vama nije cudno sto se ruse avioni samo od kompanije \"air bus\"..............
Na avionu pronadjene odredjene neispravnosti. Oooo, koliko tek toga ima u pozadini sto mi ne znamo. Gdje god se velike pare obrcu tu se i najmanje zna...
Halo idioti, niste nimalo duhoviti. Jedno DIJETE je spašeno, ko zna u kakvom je stanju. Nema ništa smiješno niti razloga za vaše bolesne \"šale\".
Zar smiju preko somaliju letiti? Ja koliko vidim ruta direktno preko somalije vodi.
a ko je amerla? da znam na sta svrsavam :D