Francuska kompanije je prije tri dana objavio da će ubrzati zamjenu takozvanih pitot cijevi na avionima tipa A330. Sumnja se da je ovaj uređaj pogrešno očitavao brzinu aviona na letu iz Rio de Janeira ka Parizu.
"Uprava 'Air France' obratila se sinoć pilotima i obavijestila ih da će zamijeniti pitot cijevi u roku od nekoliko dana", saopštio je sindikat pilota.
Pad aviona sa 228 ljudi, koji se dogodio 1. juna, najtragičnija je avionska nesreća od 2001. godine i događaj bez presedana u historiji francuskog civilnog vazduhoplovstva.
Avion je prije pada u Atlantik poslao seriju od 24 automatske poruke o greškama u radu sistema, koji su se gasili jedan po jedan u posljednjim minutima leta. Francuski istražitelji saopštili su da je kokpit dobijao različite podatke o brzini aviona.
U memorandumu koji je AFP dobio na uvid, "Air France" je u novembru prošle godine upozorio pilote na "značajan broj incidenata" povezanih sa pitot cijevima.