{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Trivić uputio pismo Kasipoviću

F
15.1.2007. u 00:56
0
0
Trivić uputio pismo Kasipoviću
0
Trivić uputio pismo Kasipoviću
Povodom odluke članova Vlade Republike Srpske da ne daju izjave za TV Bosne i Hercegovine direktor BHT1 Milan Trivić uputio je otvoreno pismo Antonu Kasipoviću, potpredsjedniku Vlade RS-a, s molbom da se ta odluka još jednom razmotri.
"U ovom pismu želim da Vas zamolim da razmotrite odluku o nedavanju izjava članova Vlade Republike Srpske Televiziji BiH. Vašu odluku ste adresirali na pravni subjekat koji će uskoro prestati postojati. Nakon dugogodišnjeg odlaganja, Javni RTV servis broji posljednje dane, te će uskoro biti finalizirana njegova transformacija u Korporaciju javnih servisa BiH i Radioteleviziju Bosne i Hercegovine (BHRT)", kaže se u pismu i dodaje:

"Prije dvije i po godine, BHT1 tim je preuzeo profesionalni rizik i pokrenuo televizijski kanal, iako nisu bili usvojeni zakoni kojima se regulira njegov pravni i materijalni status. Konačno, došao je dan kada će se legalizirati Radiotelevizija Bosne i Hercegovine. Krajem 2006. godine izabran je Upravni odbor, a u utorak, 16. januara, bit će imenovan i generalni direktor BHRT-a. Vaša odluka o bojkotu BHT1 došla je samo nekoliko dana prije izbora generalnog direktora, a potom i registracije BHRT kao pravnog subjekta."

Trivić podsjeća u pismu da je ustaljena praksa da novinari i javnost daju sto dana novoizabranoj vladi, pa u skladu s tim moli i Vladu RS da budućoj RTVBiH pruži šansu da formira menadžment i da dobije bar malo vremena za profesionalno procesuiranje primjedbi.

"Vaše primjedbe na uređivačku politiku su vrlo ozbiljne, a samo nekoliko dana je suviše malo za njihovu profesionalnu ocjenu. Obaveza Radiotelevizije BiH u perspektivi je da utvrdi da li je u primjerima koje navodite došlo do kršenja uređivačkih principa. O tome će odluku donijeti uređivački kolegiji. Primjedbe na naš rad se mogu slati i na budući Uređivački savjet i Upravni odbor BHRT-a. Stoga, još jednom razmotrite odluku Vlade RS-a", insistira se u pismu.

Na kraju se dodaje da u slučaju da se ne dozvoli da se u vezi s ovim pitanjima provede profesionalna procedura, taj postupak se može okarakterizirati kao politički pritisak.

"BHT1 je televizija svih građana u BiH i njen program nije moguće kreirati bez profesionalne saradnje s Vladom RS-a. Vjerujem da podržavate naš stav o tome da se BHRT mora uspostaviti kao politički nezavisan emiter kako od parcijalnih interesa tako i od vlada na bilo kom nivou", zaključuje se u pismu Milana Trivića, uz koje se dostavlja i dokument Glavni ciljevi uređivačke politike Televizije BiH u 2007. godini.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: