{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Telefonska blokada u Kliničkom centru

F
23.1.2008. u 13:10
0
0
Telefonska blokada u Kliničkom centru
0
Telefonska blokada u Kliničkom centru
Odlukom menadžmenta Univerzitetski klinički centar Tuzla od petka, prošle sedmice, nalazi se pod telefonskom blokadom. Telefonska centrala u ovoj ustanovi je isključena za vanjske pozive i telefonski pozivi su mogući jedino unutar lokala.
“Ukinuti su svi izlazi službenih brojeva klinika tako da doktori i medicinske sestre više nemaju odakle zvati i obavijestiti porodicu o stanju bolesnika, urađenoj hitnoj operaciji, pregledu ili eventualnoj smrti pacijenta”, tvrdi jedan od uposlenika UKC-a Tuzla, koji su inače ogorčeni na ovakvu odluku menadžmenta UKC-a Tuzla.

Glasnogovornica Kliničkog centra Amra Odobašić pojašnjava da je Odluka o redukciji telefonskih poziva donesena nakon analize Službe za informacione tehnologije, koja je konstatovala previsoke telefonske račune.

Istovremeno, glasnogovornica Odobašić demantuje tvrdnje uposlenika da su odsječeni od svijeta i da su prisiljeni službene telefonske pozive obavljati na svoj trošak.

"U pitanju je samo smanjeni broj izlaznih linija", kazala je Amra Odobašić, glasnogovornica UKC-a Tuzla.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: