četvrtak, 24. 05. 2012. | SARAJEVO-X.COM REBRANDING
Objavljeno 05.03.2010. u 13:59 | Komentari: 137

KOLUMNA

Pod istim krovom

Što ste ubili svata i izglasali referendum?

Hapšenje Ganića u Londonu zapravo pokazuje kako su odnosi između ovih društava, zapravo, zamrznuti 1992. i kako je još uvijek, zapravo, sve moguće. Glavna karakteristika je još uvijek odsustvo zdravog rasuđivanja. I manjak argumenata.
povratak na članak...

Komentari na članak
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Klix.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Klix.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Klix.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Unesite komentar
Nadimak*:

E-mail:

Upišite komentar*:
(Preostalo 1000 od 1000 karaktera)
 
Zabrani komentare,čovječe.

Zašto im dati prostor da pišu svašta
0
0
Svaka na mjestu! Odlican tekst napisan hladne glave...sad ce navala zapjenjenih i bijesnih komentara uvjeren sam..
0
0
SVI ISFRUSIRANI KOMPLEKSASI STO SU SMUGNULI 92 i VRATILI SE 96 U BOSNU ZA PRESJEDNISTVO BiH
PS> KOMPLEKSI SU NEIZLJECIVI .
0
0
sve si u pravu ;) ali si trebao dodati da je ganić ratni profiter(iako je obrazovan, ugledan itd.)
0
0
Svaka cast što si rekao i o Ganiću ono što spada a što mnogi Bošnjaci ne žele priznati o svom bivšemu vođi.

Rijeći su na mjestu i za Srbiju i za Ganića
0
0
Odavno nisam procitao gluplji i kontradiktorniji clanak. Autor je novinar i trebao bi imati barem osnovne informacije o tome o kojoj pise.
Naime, autor kaze:
"Njegovu ulogu u Dobrovoljačkoj treba(lo je davno) ispitati i na to staviti tačku. Toga, naravno, nije bilo i to je jedan od razloga što smo svi sumnjivi."

Haski sud je ves ispitao ovaj slucaj i utvrdio da nije bilo krivicnog djela. Dakle, ne samo da nije Ganic kriv vec nije bilo krivicnog djela.

Sreca da je to utvrdio Haski sud. Da je ovo utvrdio nas sud rekli bi da "navija" za Bosnjake, da je o ovom odlucivao Srbijanski sud (mozda i hoce) onda cemo reci da "navija" za cetnike.

Ocigledno je da je i autor teksta donio zakljucak po pravili: 3 puta ponovljena laz postaje poluistina
0
0
dobro,moj Bure,dobro..ima tu svega i svacega,ali generalno ovako si u pravu,,dobro,dobro,Bure...!!
!!Samo nije do advokata,ipak je do istine..
0
0
Solidno
0
0
nek si i ti vala nesto kako treba napisao
0
0
Ahhmed i Ned...
05.03.2010. u 14:16

Prestao sam čitati kod dijela gdje današnji stanovnik Dobrovoljačke govori da je Ganić tamo hodao sa megafonom. To nije tačno i ne čudi me to od dijasporca, ali me čudi da kao novinar nije vidio barem milion puta objavljeni snimak na kojem se sa megafonom jasno vidi general Jovan Divjak, koji tu zanimljivu spravicu koristi da izda naredzenje koje vjerovatno nikada nije snimljeno niti na jednom drugom mjestu, a glasi "nepucaj".
Neznanje je opasno ali u kombinaciji sa neinformiranošću postaje smrtno ozbiljno, naročito kada dolazi od novinara.
Pozdrav
0
0
e sad bosnje poscite kahvu,i podudlajte mi ga
0
0
Eto, trebali su tebe Ahmede poslati u London da ga branis umjesto najveceg pravnog strucnjaka u zemlji gosp. Damira Arnauta.

Ne trabunjaj bezveze!
0
0
@d

Ajde malo se prvo informisi pre nego sto serekas, nije Haski sud utvrdio da nije kriv, nego da nema dovoljno dokaza da mu se sudi, ostavio je mogucnost domacim sudovima, pa je to prosledjeno sudu u Sarajevu koji je zapoceo proces.

Koliko budaletina plovi netom i prosipaju svoju pamet?!
0
0
Ahmed i Nedz...
05.03.2010. u 14:26

Mislim da je dio tima za odbranu pored Damira Arnauta ( koji to uzgred nije ) morao biti i Ahmed Burić, barem kao PR manager. Vjerujem da bi se to Ganicu svidjelo.
0
0
a dje si bio i ahmede kad su srbi ubijali, sliovali, etnicki cistili i napravili agresiju na bosnu i hercegovinu, sunco si se i ceso muda po hvaru?
0
0
TREBALI SU POSLATI I DZEKU SA NJIMA..DZEKU DIJAMANTA
0
0
Sta na ovo ima da kaze USTA-1992 (hocu reci Pipica nas) a i gospon Ceric?
0
0
Ja zaista ne znam sta je gospoding Buric htio reci. Tekst neposdnosljivo ostavlja utisak jednog od onih tekstova napisanih da bude: korektan, neuvredljiv i da se svima brate dopadne u stilu svi su govna radili, neka ih sada i jedu.
0
0
Joj ovaj lik postaje smijesan do bola sa ovim svojim prosipanjem,

sto je najgore umislio si je da je najbolji, najpismeniji novinar u drzavi

pa se prosipa ko brasno iz puknute vrece.

Idi ba hljeba ti uzmi kramp i uradi nesto korisno osim ove suplje price

Dzeko ionako za tebe nikada nije niti cuo niti bi ti kada dao intervju.
0
0
pa Ti vidi moj Bure ovih zaludjenih fanatika s kojima si ostao dole zivjet..Cudo da Ti jos nisu naudili..Dzaba,stoka pridosla iz istocne Bosne i Sandzaka pokusava i izgleda uspijeva nazalost u tome da namece svoje primitivne manire..Nazalost,ono malo sarajlija sto je preostalo su samo nijemi promatraci,jer primitivizam ne bira sredstva da dodje do cilja..Sklanjaju se pred svim i jednostavno nemaju snage se oduprijet,jer primitivizam se ukorijenio od vrha vlasti pa ka manjim strukturama..
0
0
USTAV-1992
05.03.2010. u 14:38

Suštinski, Srbija, odnosno njen najveći dio, Bosni i Hercegovini, odnosno (((Bošnjacima i Hrvatima nije oprostila vlastitu volju, a Međunarodna zajednica i Haaški tribunal su jo u dobro mjeri dali za pravo da se tako ponaša. Paralizirana BiH, stalni nacionalistički pritisci, izjave, presuda po kojoj Srbija nije učestvovala u genocidu – sve to nastavlja ići u smislu toga da Srbija nad Bosnom, ipak, ima neku prednost, u smislu da je regionalni policajac i da se brže kreće prema evropskim integracijama.)))

DOBRA ANALIZA ALI DOKAZ DA SU SE BOSNJACI USPAVALI STO SE TICE PRAVDE I TRAZENJE ODSTEE I KAZNE AGRESORU SRBIJI!

I IMAS PRAVO DA JE PRAVOSUDJE U BIH-I TREB'O ZAUVIJEK RAZJASNIT SLUCAJ DOBROVOLJACKE DA BAS NEBI DOSLO DO OVOG SRAMNOG GAZENJA I PONIZA BIH-I KOJA JE BILA ZRTVA SRBIJE I ENGLESKE, FRANCUSKE I RUSIJE!
MANIPULACIJA KOJA SMRDI U SVEMU OVOME POKAZUJE NESPOSOBNOST I NEZAINTERESOVANOST POJEDINIH I SKORO SVIH BOSANSKOHERCEGOVACKIH POLITICARA NA VLASTI!
0
0
Saraj Ovas
05.03.2010. u 14:38

Momak. Ti, ti sto pises, ja ba, ti. Ako citas ove kritike, dobronamjerne i one suprotne njima, evo jedna molba. Ostavi se pisanja i predji na neko varenje, gradiliste. Mnogo si sirov. Shvati ovo kao dobronamjernu kritiku.
0
0
Sva sreca da nas Ahmed Buric nije branio... nit mi on danas ovo pisao, a nit bi mi ovo citali :(
0
0
eeeeee zaigrala mečka i pred vratima "vile Ganić" neka, neka ...
0
0
tipican tekst AhmeTa... Napisi malo o ovim, mal o onim sa clijem da ispadnes fin i dobar za sve strane. Uz to kulturan i nacitan pa da mu svi pljescemo... Eee, AhmeTe, AhmeTe... Sto ti bolji prema "njima" to oni gori prema tebi. Vrijeme je doslo da zube pokazemo a ne da se ulizujemo "europljanima" sa zapada i "evroplljanima" sa istoka koji nas gaze gdje stignu!
0
0
konacno dobar tekst od burica. sve na mjestu i nekako napisano sa mjerom bez vrijedjanja koje je neko ocekivao u smislu da se kaze da je ganic jedan od najvecih i najbogatijih ratnih profitera s bosnjacke strane
0
0
Kad pisac ovog texta vidi komentare shvatice sa kakvom bagrom zivi, i koga on uopste brani?!

Jel to BIH za koju se borite, gomile nepismenih patriota, kakvi ljudi takva i drzava.
0
0
Joe Strummer
05.03.2010. u 14:43

Eh, taman pomislih, evo i Buretu se omakao dobar tekst, kad ono ni riječi o ejupovim lopovlucima poput školovanja eminice Nušić - gaDnić od para namijenjenih Armiji BiH, otimanju kuće u kojoj obitava od jednog mentalno oboljelog Sarajlije, Buretovog negdašnjeg komšije... E moj Bure, tebi je samo i jedino mjesto u kafani, uz zadrigle alkoholičare i polu-ljude poput Mile Stojića i Envera Kazaza...
0
0
STA SE OD OVOG DATUMA PROMIJENILO u BiH-I?

PRVA FAZA PREGOVORA O PROMJENI DEJTONA (04.11.2005)
Pise: Milorad MILOJEVIĆ (RFE)
Prva faza razgovora o promjenama Ustava BiH biće okončana sastankom u Briselu polovinom ovog mjeseca. O čemu su se do sada dogovorili lideri osam političkih partija BiH i sa čim će izaći pred Evropsku komisiju?
U Briselu će od 11. do 14. ovog mjeseca biti održani razgovori o izmjenama Ustava BiH, na kome će učestvovati lideri osam političkih partija iz BiH. Time bi se završila prva faza pregovaranja o promjenama Ustava, rekao je jedan od dosadašnjih učesnika u pregovorima ispred Partije demokratskog progresa, Slobodan Nagradić:
“Nakon toga, ukoliko i ako se postigne saglasnost o jednom broju pitanja, onda će na scenu stupiti ustavotvorci, dakle eksperti u užem smislu riječi koji pišu amandmane, pa će te amandmane pustiti u parlamentarnu proceduru, dakle neko će ih unijeti u Parlament BiH i o tome će se izjasniti poslanici Predstavničkog i Doma naroda.
0
0
Kakoj ba kafani??? Ako bure moze popit vise od 5 piva, ja cu desnu ruku odrezat.... A gluo je uzasno sto sebi daje za pravo da pise o ratu koji nije ni vidio.... (Ako je tacno da je bio na Hvaru)....
0
0
-izgubljeno-
05.03.2010. u 14:57

s???????????????????????????
????????????????????????????
?????
????????????????????????
f???????????????????????????
????????????????????????????
????????????????????????????
????????????????????????????
????????????????????????????
????????????????????????????
????????????????????????????
?????????????????????!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaa
0
0
Svaka čast za profesionalnost čoveče.Nažalost danas ako govoriš istinu uvek će se naći oni koji će te optužiti za izdaju,ne patriotizam i dr.Kako bi bilo lepo da je posle rata svako objektivno podigao optužnice protiv ne ljudi u svom narodu.Nije bitno da li je to 5,50,500 optužnica,ali da je svako krenuo da briše ispred svog dvorišta.Nažalost pravosudni sistemi ni SRB ni BIH nikada nisu bili depolitizirani i nezavisni i od izvršne i od zakonodavne vlasti,iako sam o tome učio još u prvoj god.pa se to protezalo sve do četvrte god.fakulteta.U svakom slučaju samo reči podrške za tebe,i uspeh u karijeri što profesionalnoj što privatnoj.Bilo bi lepo da je više objektivnih novinara i ovde u Srbiji,svima bi nam bilo bolje.Pozdrav.
0
0
-izgubljeno-
05.03.2010. u 15:13

Sta je pisac hotio rijeti??????????
0
0
king Tomisla...
05.03.2010. u 15:23

Respekt za vecinu napisanog!!! Jedino bih te zamolio da kroz svoje tekstove vise ne provlacis nikakvo zajednistvo izmedju muslimana (ili kako se vec zovete i osjecate) i Hrvata. To je davno zavrsena prica. vi ste od referenduma naovamo jasno pokazali sta o nama mislite i kakvu nam sudbinu zelite. Prema tome, i u tom smislu,... bez uvrede,...ali odyeebi jarane.
0
0
jel i ovaj Ahmed bio pripadnik 1. minhenske ?


BiH4EVER
0
0
USTAV-1992
05.03.2010. u 15:34

SJECATE LI SE KO KEJEG JE PORIJEKLA BILA GLAVNI SUDIOC U HAGU KAD JE OSLOBODILA SRBIJU OD ODGOVORNOSYI I GLAVNOG KRIVCA GENOCIDA U BiH-I!

E.N.G.L.E.S.K.I.NJ.A!
MJESEC JE BIO FEBRUAR IL MART!

GDJE JE BIO OPRAN MOZAK JEREMICU

u ENGLESKOJ!

GDJE JE DO JUCE BIO PEDOFIL KRALJ KARADJORDJEVIC

u ENGLESKOJ itd....

SJECAMO SE ISTO JOHNA MAJORA KAKO JE DOPRINEO OMBARGU NA ORUZJE BiH-I i GENOCIDU BOSNJAKA I HRVATA!

A TAJ PEDOFIL KARADJORDJE CEKA SAMO UZET POLA TERITORIJE BOSNE I HERCEGOVINE PREKO GENOCIDNE TVOREVINE!

ENKLESKA OPET RADI NA GENOCIDU BOSNJAKA I UNISTAVANJU DRZAVE B i H-E U PROJEKTU KREACIJE VELIKE KRALJEVINE SRBIJE!!!
0
0
uvijek sam govorio da ima cestitih bosnjaka i ljigavih balija,
e ovdje mozete vidjeti pravog pravcatog baliju i to ljigavog.
0
0
huseine , u koju grupu sebe svrstavas?
cuj cestit bosnjak?? zar to postoji negdje na svijetu?
samo dobro krepan bosnjak i duboko zakopan je cestit bosnjak.
0
0
Nije mi jasno, inace su ti kolumne jako dobro, ali da ovako nisko mozes da padnes, pa zar je zlocin bio braniti se, nezelim da ti drzim lekciju iz historije ali ova tvoja osuda i komentari Ganicevog djelovanja i rada bi bilo jednako kako da kazemo da su Saveznici krivi jer su napali njemacke trume u Parizu.... doista nemogu da vjerujem da jedan covjek i jedan humanista moze ovako nesto napisati... mene je sramota sto sam ovo procitao, a nije mi jasno kako si ti mogao napisati ovako nesto... Pored ovakvih novirana, politicara nama ne trebaju ovi preko drine sami cemo mi sebe da j....
0
0
Bure svala cast, dobro poredano! Trebao si jos samo dodati slijedece: kakvo je eksponiranje savjetnika - ambasadora sa agremanom za Australiju, koja by the way bastini identican pravni sustav kao i GB i cijeg premijera jos uvijek aminuje Kraljica, pored zive i zdrave Ambasadorice BiH u VB. Pa zar to nije elemantrano nepoznavanje diplomacije temeljene na Beckoj konvenciji o diplomatskim odnosima. Ovakvim ponasanjem ozbiljno se narusava, ionako poljuljani, kredibilitet nadleznih bh. institucija u svijetu. Ocigledno su nekome bitniji jeftini politicki poeni nego sudbina i drzave i Ganica!!! Smrt fasizmu sloboda narodu i zivjela BiH!!!
0
0
Ahmede Buricu, sta li si ti htio da kazes ovim tekstom??? Nisi rekao nista. Bolje ti je okani se pisanja, e ne lupaj gluposti..ovo smece od clanka nije cak ni za sarajevo-x
Sta li si ti radio kad se desavala Dobrovoljacka...
Postedi nas i okani se pisanja
0
0
@patriJota
tvoj nivo pismenosti i inteligencije se vidi i iz samog imena skojim si nam se predstavio.
zasto toliki kompleksi? zar je tesko priznati da ste pravili zlocine i da su vasi lideri bili odgovorni za iste? kyraac cete sa takvim razmisljanjem napravit ikad drzavu.
Bura svaka cast!! Samo nastavi i ne obracaj paznju na kompleksase i beskarakterne osobe.
0
0
AhmedovTata
05.03.2010. u 16:04

E moj Ahmede, sto te napravi tako blentavog? Ne gradi se karijera na ulizivanju i dodvoravanju, vec na muci i znoju, kao sto je to radio nas uvazeni dr. Ganic. Ko ti daje za pravo da pricas o nekome kome ni na ruke politi ne mozes?
0
0
http://www.youtube.com/watch
?v=lsrFO8bY908
0
0
zeleneberetk...
05.03.2010. u 16:06

Vidite, klasican primjer bosanskog novinara, za svoj uspijeh bi sve dao, cast i ideal. Kad ste vidjeli nekog srpskog novinara koji priznaje da su srbi vrsili zlocine nad bosnjacima, NIKAD. A nas bosnjo odmah pise, fuj. Ahmede majku ti izdajnicku.
0
0
Evo jedne koju dugo zelim da porucim Ahmedu Buricu a odnosi se na njegove komentare i razmišljanja :
Oj pjesniče s rijetkom kosom obriši mi dupe nosom.
0
0
mladich
jel ti sebe svrstavaš u ljudski rod
e krivo , tu nespadaš
0
0
AhmedovTata
05.03.2010. u 16:08

Ugledaj se malo na naseg Zeku Zekerijaha Smajica. On neka ti bude uzor. To je profesionalizam, a ne da blatis koga stignes da bi postao nesto
0
0
istina boli,a???paravda je spora ali dostizna..Dokle vise da krijete svoje zlocine i zlocince..osvijesti se vise nevalja Ti Buric,nevalja Ti Esad Hecimovic samo zato sto smiju reci istinu!To boli moj balijo!istina!
0
0
LEJLA, PODOJIISH MI KUURCHINU.... STA CES TI BAALINKURO U HRVATSKOJ U PAKSHU TE YEEBEEM!?
0
0
zeleneberetk...
05.03.2010. u 16:14

moj zelembac, ja nekrijem da smo mi ubijali i klali jesmo i to jako puno, da nismo nebi valjalo, ali mi smo klali vojnike sa puskama koji su pucali po nama. Nismo klali civile, kao sto ste vi radili. e to je razlika moj mali srbine.
0
0
sprem te se
05.03.2010. u 16:20

sprem te se pa na robijanje..ajde,ajde,da odrobijate malo..ajde..jos 18..uh,nek malo nana spremi pite,ajde..mirno i dostojanstveno ..u prdekanu..ajde,jedan po jedan..
0
0
Ovako gledajuc,cim radikalni islamisti napadaju ovaj Tvoj tekst i Tebe samoga,mora da si dobro pogodio u "sridu"..samo naprijed !
0
0
@sprem te se
05.03.2010. u 16:30

Ne kaze se ajde nego Hajde..drugo ako te smrdljiva babetina naucila da mrzis trebao si barem ti iskoristiti taj mali dio mozga pa da shvatis da je to pogubno. Uzmi litru svjeze mokrace po Dabicevom receptu mozda pomogne...Yebote ko je vodio srpski narod..tip snima pornice i pije mokracu a oni ludi za njim...bolesni ocam!!
0
0
NAJBOLJI KOMENTAR OVDJE:

Prestao sam čitati kod dijela gdje današnji stanovnik Dobrovoljačke govori da je Ganić tamo hodao sa megafonom. To nije tačno i ne čudi me to od dijasporca, ali me čudi da kao novinar nije vidio barem milion puta objavljeni snimak na kojem se sa megafonom jasno vidi general Jovan Divjak, koji tu zanimljivu spravicu koristi da izda naredzenje koje vjerovatno nikada nije snimljeno niti na jednom drugom mjestu, a glasi "nepucaj".
Neznanje je opasno ali u kombinaciji sa neinformiranošću postaje smrtno ozbiljno, naročito kada dolazi od novinara.
Pozdrav
0
0
I sad se jos uvijek nadju oni koji Ti moj Ahmede broje jesi li ili nisi bio u Sarajevu za vrijeme rata..joj,boLEšnjaci maloumni,morate na lijecenje..podhitno!
0
0
-izgubljeno-
05.03.2010. u 16:34

tekst napisan u tipicno bosnjacko getoiziranom od te fine bosnjacke ''elite'' - u ''nezavisnom i slobodoumnom'' duhu pseudo tolerancije - misli i rijeci kao cardak ni na nebu ni na zemlji.
0
0
Ganicu svaka cast,ovo govno od autora ne bi imalo gdje pisati da Ganica tog dana nije bilo u Sarajevu...
Delimustafic je pripadnik srpske tajne sluzbe, cudno da su ga tukli, jos cudnije da je pusten iz srbije. A ovog autora ne treba komentirati, frajer se stidi sto ima ime Ahmed, moze staviti i krst i sta god, opet ako te uhvate ce ti j... mater, tako damozes se ulizivati koliko hoces dzaba.
0
0
Pa naravno da ces mu brojati dane proveden u Sarajevu kada pise gluposti a glumi novinara. Cu Ganic hodao sa megafonom, stvarno sramota, pa valjda je svako pogledao snimak gdje Divjak to radi i jos se dere: NE PUCAJ! Ovaj klasicni wannabe novinar ima velikih problema osim sto ima odvratnu facu. Apropo "bolesnjaka" sestra ti je sinoc bila bolesnjak nakon runde sa mnom . Eto toliko samo da se ne uzrujavate ti , tata i mama ti zasto seka lezi citav dan danas. Proci ce je, tako ona svaki put kada se sastanemo na starom mjestu.!
0
0
znaci kako vam je lik shukno,iistina boli,josh idete da protestujete ispred ambasada sto je ocigledno direktna podrska ratnom zlochincu.Suzivot?no way
nedaj se Ahmede
0
0
AhmedovTata
05.03.2010. u 16:46

Ovakve su cetnici bacali kroz prozor, zasto nebi i mi? Nije ni cudo da pise na ovom portalu, sve je to ista masinerija, prodane duse. Za pare bi i mater svoju poj..ali. Glupane glupi, svaka ptica svome jatu leti, a ti? Mozda ti je babo bio neko iz marsalke!? Na tvoju nesrecu, ima nas bosnjaka, a bit ce ih jos vise. Cetnicima ce se sjeme zatrti kad tad.
0
0
AHMEDE BURICU,NADAM SE DA STE PROCITALI KOMENTARE OVOG JADNOG,SKRHANOG,NAPACENOG NARODA.STIDITE SE!VI NAKON SVEGA STO SMO PROSLI U PROTEKLOM RATU,IZNOSITE U OVOM TEKSTU LAZI I NE ISTINE,VAMA JE MJESTO U ZLOCINACKOJ SRBIJI IDITE TAMO I RADITE PROTIV SVOG VLASTITOG NARODA,TAKO NAM MOZDA BUDE LAKSE.UMJESTO IMENA AHMED,UZMITE JEDNO PRAVO SRPSKO IME,NPR.NEMANJA,PREKRSTI SE KAO I KUSTURICA....I STO DALJE OD OVIH CESTITI LJUDI.....
0
0
cuj ovo?!
0
0
mater im yeb...
05.03.2010. u 17:00

sramotno, sjetite se vukovara, sjetite se osijeka, majku im yebem cetnicku, a ova piskarala iz dana koja lupaju poput hecimovica za hrt, koji nema pojma da je dogadjaj u parku potpuno izdvojen cin, koji sa kolonom nema veze
da se ovo amerima dogodilo ne bi ni pustili kolonu da izadje pobili bi ih i onda onako mrtve silovali, da ima mamu yebem
0
0
Srbofob Buric u ovom tekstu tvrdi :"da niko nije mogao kontrolisati sve one koji su htjeli pucati na kolonu..."Licemjerno nama sta .Kad znaci nekog mrzis slijepo onda po Buricu imas pravo na iracionalnost onda je zlocin opravdan i niko nemora biti kriv ??? Aferim Buricu to ima samo u Sarajevu i nigdje vise na dunjaluku !!!
0
0
zeleneberetk...
05.03.2010. u 17:23

Ma sta se prica, ocito je krenuo stopama, one kurve Vildane Selimbegovic, krmka Senada Pecanina i one pijancie iz slobodne bosne kako se ono zove...
0
0
zeleneberetk...
05.03.2010. u 17:30

Senad Avdic tako se zove, ma ista su to govna.
0
0
"Cete" su svugdje oko vas !!!Na ovom portalu se vidi da ste vi najprimitivnija najnekulturnija sredina na cijelom "dunjaluku" ! Pogledajte samo ove komentare to nigdje nema , to je dno iz kojeg nikad necete izaci to je glib koji nemozete oprati ! Vi ste slijepi od mrznje iskomppleksirani poturcenjaci vama je primitivizam i mrznja zatvorila i oci i usi gusite se u sopstvenom smradu apatije , beznadja , sopstvene inferiornosti i najdublje ljudske gluposti koje uopste niste svjesni.Vama su najvece civilizacijske kulturne i moralne vrijednosti nevidljive strane i nedostupne . Vi ste u vakumu koji nista civilizazijski nemoze da primi osim primitivizma i gluposti u kojem carujete .Ovo je bolna istina skojom ce te se kad tad makar pojedinacno morati suociti.Pozdrav od Marka Kraljevica
0
0
USTAV-1992
05.03.2010. u 18:41

SVI SMO MI CACO I ABU HAMZO!!!!!!!! OPET CEMO KLAT SRBE I NEPOSLUSNE MUSLIMANE!!!!!! CACO NA TVOM SMO PUTU NA PUTU PRAVEDNIKA

ISTINA--PRAVDA---ALLAH
0
0
Buricu tvoji clanci su zaista OGLEDALO tebe i one suupacke ugladjene tzv. urbane sarajevske "raje" (tipa bregovica, kusturice i svih onih opjevanih, dok gradovi Bosnom gore, daleko ste bili ...).

Prvo ti nemas svoje ja. Ja ne kontam sta si rekao u clanku, da li je Ganic pozitivac ili je negativac, ili je polunegativac odnosno polupozitivac, malo kazes ovo, onda malo ono, i jest i nije. I sutra kad se nesto desi, reci ces, pa ja sam to i govorio, a ako se ne desi, opet ces reci, cujte o tome sam vam pisao ?!

Isto potpuno kao Esad Hecimovic, Dzevad Galijasevic, Fikret Abdic i silni prevrtljivci koji su miljenici agresorskih medija.

Reci fino, ja mislim da je Ganic kriv i tacka! Ili ja mislim da je Srbija u pravu i tacka! A ne ovako podmuklo. Pa ni jedan ti clanak nije iskren.
0
0
-izgubljeno-
05.03.2010. u 19:55

Hebes novinara kojeg hvale srpsko-hrvatski sovinisti...
0
0
Marko Kraljevicu
takve kao ti su Turci davno sredili, jos u 14. vijeku, i to ih dobro na kolac nabijali. Kad vec spominjes kulturne i civilizacijske norme, sto te u tvojim srpskim skolama nisu naucili da se ne - pise odvojeno( ako si isao u skolu uopste). Operi svoju peksinu srpsku guzicu, jer smrdis kroz ekran!
0
0
Ako malo razmislimo, cinjenica je da je EU od prvog dana podrzavala sve planove Milosevica i srbije. To radi i dan danas.
Problem u tome je da to dokazuje da su Srbi bili u pravu prije rata kada su to otvoreno rekli, sjetite se Karadjiceve izjave "Bosnjaci nece moci opstati na ovim prostorima".
Cinjenica je da ce EU razmotriti svaku zalbu Srbija iznese, dok ce to uraditi za Bosnjacku stranu tek za svaku 10tu zalbu. Zelja EUrope da ugusi sve sto je nehriscansko je ocigledna. Razlog je Europski fasizam koji nikad nije bio jaci.
DOKAZ VAMA BOSNJACIMA DA NIJE VAZNO BITI CIST, POSTEN I ISKREN, VEC SA KIM SE UDRUZIS I NA CIJU STRANU STAVIS. Ili ti kako nas narod kaze "Dobar i glup, jedno te isto"
0
0
Lal,
na kolac su nabijali Rumuni (Vlad Drakul) svoj sopstveni narod da zaplase Turke a ne Turci. Prica o kolcima i turcima je Srbska izmisljotina koju su plasirali kao i teoriju o zaostalosti Turaka koji su i danas jaci ekonomski, vojno, i tehnoloski jaci od pola zemalja clanica EUa. Ne nasjedaj na te gluposti.
0
0
kralj Tvrtko
05.03.2010. u 20:51

pozdrav Kravaricu Marku u turaka najvecem vazalu
0
0
E moj Buricu majstore, citas li ove komentare i pljuvanje na tvoj racun. Ti sigurno shvacas kakvom primitivnom "narodu" pripadas. Ne ljuti se zbog ovih navodnika ali moram biti ironican. Mogu da zamislim kako se jadno i ocajno osjeca svaki normalan i racionalan boshnjak musliman kad vidi kako mu vlastiti narod tumaci demokraciju, pravdu, ljudskost i postenje. Jadno jadno. Radostan sam sto nisam tamo neki Suljo, Mujo, Haso....
0
0
USTAV-1992
05.03.2010. u 21:22

UH JESAM SE SADA I.S.K.E.NJ.A.O KO KONJ. NEMAM VIŠE VOLJE NI DA BRANIM GANIĆA
0
0
Odavno Buric ne zna, NE ZNA napisati koncizan i smislen tekst. Ovaj mu je posljednji u nizu groznih. Zbrda-zdola. Bezveze. Sili recenicku konstrukciju; sve u svemu, necitko i neinteligentno napisan tekst!
0
0
Nakon pažljivog čitanja članka i komentara koje su gledaoci napisali o njemu (i zbog svih drugih pežorativnih i prostačkih tekstova gledalaca portala) mislim da bi uređivači portala trebali ukinuti mogućnost komentiranja uopće.
Pored dobronamjernih kritika i opaski, gledaoci koriste komentare za više nego nedolično ponašanje i izražavanje. Takvoj razularenoj gomili treba uzeti mikkrofon i ruke. Ako pak uredništvo portala ne može opstati bez "komentara" onda bi trebalo usloviti komentiranje potpisom ili brojem osobne iskaznice. Kukavice se skrivaju iza pseudonima i vrijeđaju i Boga i Narode.
0
0
Mars svi u Tursku!!!
0
0
Novinar trabunja 100%

ma zdravoooooooo Buricu
0
0
Posto sarajevo-x stiti svog Ganicija i ne dozvoljava komentare na clanke o ovom Z L O C I N C U dajem komentar na ovaj nacin na taj clanak:

Emina Ganić
"Ovo je težak diplomatski trenutak za Srbiju"
PItanje za Eminu:
-Kakav je osjecaj biti kcerka R A T N O G Z L O C I N C A, I JE LI VRIJEDILO DA U M R E VISE OD STO HILJADA GRADJANA BiH DA BI SE TVOJ BABO OBOGATIO??
Da ne bi bilo zabune isto pitanje i za Sonju Karadzic-Prdaric..
0
0
Sta je,jel to Ganic potpiso za Arsenal?
Moshnjaci doshla maca na vratanca
0
0
Odkad je samodobrana zlocin?Sva lica koja su izgubila zivote tog dana u Dobrovoljackoj ulici su bili u uniformama,pod oruzijem u oklopnim vozilima.Optuzivat legitimno izabranog politicara i vodju jedne zemlje koji je branio civilno stanovnistvo za ratne zlocine je absurdno.
Nesjecam se da je medjunarodni sud optuzio Sovjete kad su pobjedili Wermacht u Staljingradu.Pa svi ti ljudi su bili pod oruzijem pa tako i Vojnici okupatorske Cetnicke JNA u Sarajevu.
0
0
Nemoj bolan izjednačavati, NEĆE PROĆI. Kritikovati i misliti možeš što god hoćeš, al nemoj izjednačavati. Još jednom, NEĆE PROĆI.
0
0
meni nije jasna jedna stvar, a to je, ako smo mi Muslimani (kao sto kaze Karadžić) sami na sebe pucali u ratu i ubijali se, odakle onda srpski vojnici "naoružani" u tzv. "Dobrovoljčkoj" poubijani? Na osnovu svih Karadžičevih komentara nema svrhe da se optužuju Muslimani.
0
0
Meni ovo vaganje recenica kod Burica nikako nije jasno. Evo naprimjer:

"Kad je Alija Izetbegović 1992., uhapšen i zadržan na Aerodromu"

Zasto nisi Buricu napisao kao sto pisu britanski novinari, "kada je Predsjednik Republike BiH, Alija Izetbegovic kidnapovan od strane JNA"

Uvijek kod tebe neki eufemizam. De ba jebogati zauzmi jednom jasan stav.

Ili ova recenica: "S te strane, potpuno treba biti na Ganićevoj strani."

A sa koje strane ne treba biti na Ganicevoj strani?

Ja garantujem ovdje da bi ti totalno drugacije pisao da je npr. Vikic uhapsen ili Ivo Komsic. Tad bi bio bezrezervno na strani i Vikica i Komsica, ali postoje Bosnjak uhapsen, onda ces navodit i "akademski Ganicev odgovor" i "elitizam" i odjela itd.

Sta hocu da kazem. Imas kompleks manje vrijednosti. Stid te sto si Bosnjak, barem po imenu i porijeklu (iako se mozes izjasnjavat kao Hrvat komotno, to mi ne bi smetalo). A onaj koji ne postuje svoje ne moze ni tudje.
0
0
Pisite sta hocete. Jasno je da zlocine iz svog dvorista nikada necete osuditi. Da je Ganic bio sa druge strane u nekom drugom gradu sa nekim drugim narodom vi bi ga odmah demokratski i jednoglasno proglasili cetnikom ili ustasom.

Kada svi to shvatimo kao kljucni problem u BiH onda se mozemo nadati nekim ozbiljnijim sansama za bolje sutra. Ovako, mozete do mile volje u bezdan.

Porucujem svim normalnim ljudima da zbrisu preko grane jer taj suzivot styvarno ima manje sansi nego premija na loto-u.
0
0
Nema sta reci, posteno.
0
0
ovako i nasi visenaplatni intelektualci ko ceric daju ostavke
0
0
VOZDRA BA STA MAI U RAJVOSA?Satro govovor,satro raja,satro kultura,satro nauka,satro ekonomija,satro politika,sarto sport(svi ucesnici ZOI u Vankuveru sa Pala)..Sve ama bas sve sarto i misli se satro!!!Navijaci "Bosne" i "Sarajeva"nazivaju se "HORDE ZLA"a valjda bi trebalo da se zovu"HORDE DOBRA"Svugdje u svijetu razaznaje se sta je dobro a sta zlo,sta lijepo a sta ruzno,sta crno a sta bijelo sta valja sta nevalja a kod vas ZLO institucija .Imaste li i jednog intelektualca da ovo primjeti? NIkog nema samo SATRO!!!
0
0
ti si samo bolesni nacionalista i to fakat nije satro.najedi se govana idiote bolesni
0
0
puca mi kita za balijama,hteli ste rat dobili ste ga,
ja licno mislim da su vas hrvati navukli,da zadrzite deo vojske,al jbg,sve je to vec ocekivano,da niste nas klai 92,klali bi nas neke druge godine
krvozedni teroristi i bela AL QAIDA
0
0
@Marko, skutoru hercegovacki, navijaci sarajeva se satro zovu pitari, a postoje i horde zla. da imas ista u toj svojoj bolesnoj glavi znao bi da je i taj naziv stvar zajebanncije. horde zla su dobile naziv po romanu zagor i jednoj epizodi koja se zvala horde zla. Medjutim posto ti svakako zivis na kamenu sa poskocima i fratrima koji te doje gangom i povijescu, a u zadnje vrijeme i ugrozenoscu, onda je jasno da je Internet previse za tebe. niti ce listica ikad biti grad (vidjeli smo kako ubijaju ljude na obicnoj utakmici), niti ces ti ikad bit inteligentniji da bi to skontao, zato pa pa pa u svoj kamenjar u svoje suskovo i svoje bobanovo, sanjaj san o velikoj hrvatskoj i tudjmanovim banovinama, otog buraz nece biti nista.
0
0
Hajdemo redo...
06.03.2010. u 19:29

Hajdemo redom, rece Bure i pokusa da bude pametan. Hajdemo fakat onda redom. Mediji su objavili vijest o hapsenju Ganica prije nego je covjek sletio na aerodrom, sto znaci da se radilo o vrlo dobro isplaniranoj akciji. Zbog toga Ganic nije ni bio svjestan da je uhapsen u prvi mah, to je ovo sto Bure kaze za "merak". Bure, prvo provjeri informaciju prije nego krenes da lupetas.
0
0
Srbi i Hrvati u proslom vijeku su napravili dva velika genocida, Jasenovac i Srebrenicu.

I jedan i drugi narod jos uvijek vjeruju da brane krscanstvo i hriscanstvo od Turske pretnje.

To je posljedica kolektivnog zaglupljivanja dugog 6 vijekova.

I danas kad upalite srpsku TV pustaju film Boj na Kosovu, 2010. godine ?!

A Hrvati na HRT-u film Konjanik o Turskom suzanjstvu i hrvatskim vitezovima.

Ja mislim da vama treba kolektivni psihijatar, jer odgajate generacije degenerikka koji ce upropastit Evropu, s obzirom da ste vi bili u stanju upropastit Balkan.

A i jedni i drugi ste uvijek ugrozeni, tako ugrozeni, a tako genocidni...
0
0
JEBEM TI MATER BALIJSKU. U SLEDECEM RATU PRIJE CEMO TEBE UBITI NEGO CETNIKA.
0
0
tako je kulin ban slazem se..ciste cinjenice...istina
0
0
godra mi je....
06.03.2010. u 20:10

... sto sam prezivio rat i otisao 10000 km od rodne grude, pa sad citam kako se jos uvijek mrzite i raspravljate ziveci u najzaostalijoj zemlji na Balkanu.
0
0
@pipo...pipo lave ima li nam gdje onog smrada minhena,,nisam odavno bio pa neznam,,ako ga nadjes prije mene jebi mu mater cetnicku genocidnu u moje ime,,eto haver veliki pozz za tebe...
0
0
Jake pare Pasha ima.....

a sirotinje sve više.....

Ko je najslabija karika ?
0
0
Mrš, jebo ti pas mater balijsku!
0
0
Zalosno,sta drugo reci !!!
0
0
zato sam ja pedesetopostotni invalid i imam malu privatnu firmu sto odlicno posluje, proso pakao i raj zadnjih 15 godna da bi mi gosn buris koji nije tu ni bio kad je zapucalo drzao morlna poduke
buricu, kako te nije sram
0
0
@sarajlija
ti si jarane invalid ali sve su prilike u MOZAK.
poshipu ga i meni i gosn Buricu.
0
0
Buricu, da si malo bolje upucen znao bi da Ganic nije hodao po Dobrovoljackoj s megafonom. To je Jovan Divjak. Nabavi si neku bolju dioptriju.

Drugo - da si bolje upucen znao bi da je BiH 3. maja bila legitimna drzava priznata od Medjunarodne zajednice koja je s pravom stitila svoj suverenitet i teritorijalni integritet.

Trece - JNA ciji su "nevini" pripadnici stradali u Dobrovoljackoj su dan ranije 2. maja izvrsili napad na Predsjednistvo BiH, legitimno priznate drzave.

Cetvrto - Sarajevo je vec mjesec dana prije tog dana gorjelo od ispaljenih granata tih pripadnika JNA

Peto - da li je bilo zlocina ili nije - to nije tvoje da utvrdjujes niti konstatujes tako, blago receno, neinformisan.

Sesto - uopste je nejasno cemu sluzi tvoja analiza osim da zbunjujes narod.

Sedmo - za zlocin, ako ga je bilo - Ganicu i ostaloj sedamnaestorici ljudi ne moze suditi Sud za ratne zlocine Srbije. Ako ne znas zasto dzaba ti je objasnjavati
0
0
Ha,ha,ha,ahaaaaahaaaaaaaaaaa
,nije Ganic ho'do sa megafonom,istina
Bio je u Podrumu Predsjednistva i tako citav rat,kao i svaki sandžaklija,sklonio dupe,sta's cuv'o ih Glavni ha,ha,ha.
Dobar tekst Buricu skroz,covjek napisao istinu.Ja, Patriota
0
0
Kao citateljka sarajevox.com - ocekujem da demantujes u novom tekstu da je Ganic hodao s megafonom u Dobrovoljackoj!!! i da mu uputis javno izvinjenje.
0
0
Ima li sta pametnije osim glupi komentara o Ganicu.
Kako je Dzeko igrao?
0
0
ma kakav dzeko
u utorak u 6 sati prvo vanredno kolo binga
0
0
"Bože" pisi ovako, sa velikim pocetnim slovom Ahmede sine tj. lektor neka koriguje. Ako budu trebalaneka predavanja o zivotu, javi se - bilo koja tema, sam neka nije grcka mitologija i fuking sport.
0
0
Satro "jugoslovena"ceka sud !Kad tad!!!
0
0
Bosančeros
08.03.2010. u 03:50

SVE BI BILO U REDU DA SU SE srbi 92-ei IZJASNILI KAO GRAĐANI A NE KAO srbi. NE BILO RATA I AGRESIJE.OVAKO...OSTALA IM JE HIPOTEKA GENOCIDA KOJU MOŽE DONEKLE KOMPENZOVATI GAŠENJE ENTITETA NASTALOG NA Č(ETNIČKOM ČIŠĆENJU) i NAJMANJE 5.000.000.000 (PET MILIJARDI)DOLARA ODŠTETE.AKO NEMATE DA PLATITE I JOŠ PRAVITE PROBLEME ONDA JE JEDINO RJEŠENJE-RAT,ALI OVAJ PUT BEZ JNA i srbije.
0
0
pa dobro covjece jesil ti normalan??????!! tebi i dalje nisu jasne osnovne i fundamentalne stvari ...ja stvarno ne znam ali je sramota i steta u jednu ruku d da covjek tvojih novinarskih nesposobnosti pise i objavljuje..ja ti ne bih dao ni slikovnicu da precrtas!!!
sram te bilo
0
0
Ljudi moji procitajte ove komentare samo jos jednom; na ovom sajtu djeluje nekoliko fasista koji se predstavljaju cas kao 'jedan' nacionalist, cas kao 'drugi'. Nemojte nasjedati na provokacije.

Sa-x: prestanite im vise davati medijski prostor. Nimalo ba smijesno. Dno je ovo zadnje.
0
0
kako u gradu zovu bureta i hecka
bure = palamuder 1
hecko = palamuder 2
0
0
MI SMO GANCIJEVI CIMERI U ĆUZI U LONDONU,JA-OMER I NAŠ TREĆI CIMER MU SE POTPISUJEMO NA BULJI SVAKI DAN.TRPAMO GA SAMO TAKO.ON ŠIRI BRATSTVO I JEDINSTVO IZMEDJU NAS CRNACA I BELACA,IZMEDJU JAMAJKE,KONGA I BIH!POZZ IZ LONDONA.
0
0
-izgubljeno-
08.03.2010. u 22:39

Ja kol'ko kretena na jednom mjestu Boze dragi !
Zanimanje sa najvecom perspektivom u BiH je svakako PSIHIJATAR !!!
0
0
Kakva si samo ti gnjida od covjeka, moralna nistica. Zaista se nemam obicaj nadati necijoj nesreci, ali citajuci tvoje kolumne uhvatim cesto sam sebe kako se potajno nadam da ces umirati dugo i bolno... Steta samo imena kojeg nosis.
0
0
Marko Kraljevic bio je turski vazal Al se nije poturcio!!!Poturci se plaho i lakomo !!!
0
0
"Paralelizam krivice". Koja nebuloza. Ja stvarno ne znam jeste vi prisebni kad citam, ne samo komentare nekih komentatora, nego i sve sto nekakvi novinari pisu!!! Uvijek jedno te isto, bez cinjenica, bez smisla, bez konkretnih stvari, bez...uvijek ono isto, eto, neki drugi su agresori, a ovi se branili, a onda oni zli, a mi dobri, a...Pa, to nigdje u svijetu niko tako ne bi tumacio!!! Cak i amerikanci sude svojima za zlostavljanje nekakvih tamo domacih stanovnika, sta vi to izigravate, bas me zanima???
0
0
Valjda imaju neke stvari o pravilima ratovanja, sve sto izlazi iz tih okvira, jeste ratni zlocin, kako ja shvatam to, u svakom slucaju. Tako nije osudjen onaj ko tamo u Iraku zarobi "neprijatelja" ali jeste ko vrsi torturu nad istim. Nemojmo se zezati i paliti narod na guranje.
0
0
Znamo svi da je bilo ratnih zlocina na svim stranama, i nema tu paralelizma i neparalelizma, napadao ili se branio, postoje stvari koje su zabranjene konvencijama!!! Sta to tu nije jasno? I u tom slucaju, gdje se ucine stvari protivne konvencijama, sasvim je nebitno i ko je napadao, i ko se branio, i kakvo ko odijelo nosi, i kakvu titulu ima, to ne znaci apsolutno nista, moze samo znaciti da je samo opasniji.
0
0
Kako ce neko ko se "branio" da objasni meni, zasto mi je spalio kucu??? U kojoj, uzgred, nije nikog bilo!!! Kakva je to "odbrana" i cime to moze da se opravda? Ili kad se pobiju civili, ili kad se osnivaju logori, itd...ma, hajde molim te...koja je to prica, sta je to? Jel vi mislite da je neko travu paso i da takve nebuloze mogu proci kod nekog? Predugo su prolazile, cini se. Politika. Pa neki misle da ce vjecno. Tihic se sad sjetio rada pravosudja BiH, a kad su se neki bunili decenijama, nazivali ih pogrdnim imenima i rugali se.
0
0
Od kada je sukob dvije oruzane formacije ratni zlocin?
Postoji samo nepravda koja se ocitava da su u tom sukobu poginuli mladi vojnici JNA koji tu nisu bili svojom voljom. Za to treba da odgovara JNA sama i niko drugi. Trebala je ljude pustiti da idu kucama onog momenta kada se pretvorila u cetnicku armiju. Nije to ucinila i izlozila je neduznu mladost nepotrebnom riziku. NIsta se tu komplikovano nije desilo.
Vladao je haos i sada treba suditi nekome ko se isto tako nasao u haoticnoj situaciji i nije znao sta treba da radi. Svi su sad krivi sem onih koji su situaciju kreirali
0
0
@ckkpj
jedi goovna budalo.
0
0
Suštinski, Srbija, odnosno njen najveći dio, Bosni i Hercegovini, odnosno Bošnjacima i Hrvatima nije oprostila vlastitu volju,
--------
Šta sereš idiote !? A šta je sa voljom Srba !?
0
0
Gospodin Buric je sigurno bio na tretmanu:

OPTIKA ĆOSIĆ-agresija na Bosnu i Hercegovinu drugim očima. Skidamo mrene Srebrenice vrlo uspešno. Menjamo dioptriju agresije na Bosni i Hercegovini naročito na Sarajevo, partikularno se bavimo Dobrovoljačkom ulicom. Usađujemo savremene fašočipove marke "Adolf 88" koji će vam pomoći da na prvi pogled prepoznate vekovne neprijatelje. Imamo veliki izbor krvoločnih sočiva u raznim bojama. Radno vreme 00-24 OPTIKA ĆOSIĆ Francuska 7
0
0
necete vjerovati al ja ko hrvat zalutah sa boljom polovinom na zadnji sda skup, jer me zvao dobar prijatelj musliman.
i tihic rece na kraju da oni imaju teznju da ovim izborima postanu vladajuci faktor u federaciji i mislim da imaju sanse jer je narod uz njih.
a evo kako je sve pocelo himnom sda sandzaka koja kasnije posta himna sda
http://www.youtube.com/w
atch?v=rYTFjR4HTWA
0
0
Suludo je da se tereti neko ko se napadnut branio. Apsurdno je da se tereti čovjek koji je zahvaljujući pokušaju državnog udara, hapšenjem legalnog šefa države, dospio u poziciju da spašava državu.
Ovo je pranje neuspjeha i pravdanje žrtava. Izgubljena bitka, neuspjeh u pokušaju osvajanja Predsjedništva BiH, želi se prikazati kao navodni ratni zločin. Ali gubitnicima drugo ništa nije ni preostalo. U Dobrovoljačkoj je svega 6 poginulih (intervju Kukanjac). Svi ostali su poginuli u napadu na Predsjedništvo iz pravca Vrbanje i Marijin dvora, a platou Skenderije, koritu Miljacke i Koševskom potoku. Niški specijalci u h.Beograd i Domu JNA su na vrijeme otkriveni i blokirani tako da njihov plan nije uspio. Agresor je ovjdje doživio prvi pravi poraz i to boli. BOSNA ZAUVJEK!.
0
0
kralj Tvrtko...
10.03.2010. u 11:43

@xxx
yeebo ti sebi djete ono malo baaliysko lazljivo.
majku vam pas prchio izaci ce sve na vidjelo kuurvvini sinovi pokvareni.
0
0
Ispali smo i pokvareni.
Blagodarim!
0
0
hrvat iz her...
10.03.2010. u 16:42

Ponekad navratim na sarajevo-x, ali nikad ne pročitah bolji txt.
0
0
ja sam i likovni kriticar
0
0
bosanac...
11.03.2010. u 14:10

odraz civilizacijskih normi je pokazan u ratu... rusenje džamija po okupiranim teritorijama, dok su crkve sa druge strane ostajale čitave, granatiranje i spaljivanje najvece biblioteke na balkanu, granatiranje porodilista, ubijanje oko 1000 djece u sarajevu, zatim genocid i teski zločini protiv čovječnosti... kakva civiliziranost... zločin u dobrovoljačkoj se desio, trebali su svi bit zarobljeni i trebalo im je bit sudeno kao agresorskoj vojsci, a nisu trebali bit ubijeni... greska za koju neko treba odgovarati... zvanicni podaci ICTY-a su:
60.000 civila, Bošnjaka poginulo u ratu
7.000 civila, Srba poginulo u ratu
2.500 civila, Hrvata poginulo u ratu
0
0
zavrnuse stranci slavinu tokaci
kapa dolje
0
0
@bosanac
matori jel vam poginulo ishta vojske?
0
0