Komentari (22)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
najbolje bi bilo ukinuti saobracaj u gradu skroz. Ako cu se voziti 50km/h onda mogu i pjeske.......
Ma daj sta se glupirate sa propisima zdravstvene organizacije. Donesite nam zakon da mozemo slobodno nosat utoke i pucat u majmune koji nam obijaju stanove i napadaju sa utokama po ulici. Pustite se supljane i zakona o pranju kelerabe i dimenzijama paradajza.
\"Jedna od odredaba je da se u gradovima smanjuje ograničenje brzine sa 60 na 50 kilometara, što je jako značajna odredba i vjerovatno će na terenu iziskivati dosta prilagođavanja“, kazao je Koprivica. pomislite samo koliko novih saobraćajnih znakova treba postaviti i sve će vam biti puno jasnije, u prevodu nabacuju poslove i troše pare za stvari koje su potpuno besmislene, koja je uopšte svrha tog smanjenja brzine osim tala u trošenju para. čuj preporuka who,pa ako je preporuka nije naredba, kome on šuplju priča,
Prije mjesec dana sam vozio po sjeveru Italije i jugu Francuske. Tamo su ujednačena ograničenja. 50 km za strogi centar grada tj. tamo gdje je nama 40 70 za gradsku vožnju tj. gdje je nama 60 90 za izvan grada tj. gdje je nama 80 Ograničenja na auto putu zavise od EU zemalja ali ovo gore je standard zato nemojmo se lagati. Mi moramo POVEĆATi a ne smanjiti ograničenja u našoj zemlji. Žao mi je što nisam znao za ovu raspravu jer bih sigurno prisustvovao.
\"Jedna od odredaba...\" smijesni ste! Mozda je bolje da se stavi ogranicenje od 40 km/h i postavi standard Svetskoj Zdravstvenoj Organizaciji... Evo sta o tome kazu stranci: Increasingly in recent years, many local authorities have been reducing speed limits contrary to Department for Transport (DfT) guidance incorporating the 85th percentile principle. There are various reasons for this, including: a misguided belief that lower speed limits lead to lower speeds and fewer accidents; pressure from local residents or environmental groups; a desire to improve conditions for \'vulnerable\' road users; or a political philosophy that car use should be discouraged by making driving unpleasant. The result has been a proliferation of new speed limits, many of which are illogical, unrealistically low and unnecessary, with wide variations between different areas. Respect for speed limits has been undermined and, quite often, the effect on accidents has been the opposite of that expected.
a jel dzeko preso u milan sta je sa uvozom auto euro3
Dok moderni gradovi grade autoceste, ubrzavaju saobaracaj, ubrzavaju cak i javni gradski prevoz, mi cemo svoj usporiti jos, pojacati kolaps u gradu i napraviti vozace jos nervoznijim, i voznju jos neugodnijom... Nije problem 60 na sat, vec su problem dzilkosi koji se ne pridrzavaju tog ogranicenja od 60 na sat, pa furaju gradom i policija ih ne hapsi i ne ganja...
Samo me interesuje cija ce firma dobavljati nove saobracajne znakove, valjda se radi toga i mijenja. Cuj 50km/h na sat kroz grad, to sigurno da se rjesi guzva po gradu, hahahahhahahaaaaaa ja nam strucnjaka saobracajnih, a nije ni cudo kad se upisuju samo preko stele ili debele koverte , bar tako studenti pricaju.
ovo opet nekakve lijeve zakone namiču da bi mogli uzimati lovu za \"(ne)rad na sjednicama\", dok pravi problemi gore čitavom BiH - bolje im je da počnu razmišljati kad će zaista i početi koristiti silni novac u prave svrhe koji svaki vlasnik automobila izdvaja (vodozaštita, putevi...) umjesto ovih zaj...ncija. znate li možda od kada datira zakon o \"odokativnim\" normama izduvnih gasova koje se kod nas (ne)primjenjuju? još iz 1970-tih godina! nek se brinu kako pomoći ljudima da dođu do novog automobila, nego da ljudi rizikuju i svoje i tuđe živote vozeći razne šklopocije koji, aman čuda, prolaze na tehničkim pregledima?!
I sta sad mi nindze da radimo kad moramo ic 50 na sat ?
ma mogu staviti i 30 km/h ako nema policije ili kamere sve ce biti isto
Svi se slažemo da bude 5km/h tako je najsigurnije da idemo brzinom pješaka M.U.TRI PI.MATERINE!
joj kad se ja ocam\' zaletim getacom po naselju 100 na sat, a jos buferi cijepaju... ne more me murja stici... :D
whaha brze vozim biciklo , hoce li mi naplatiti kaznu.
ma mogu oni staviti i 14km/h, ja cu opet voziti ne ispod 70-80km/h, pa i