Komentari (34)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Zar nije bolje da prave parking mjesta na spratove. Tako bi dobili vise mjesta na manjoj povrsini.
Sve ima svoje za i protiv. To je skuplje, ali bolje rješenje jer se čuva zelena površina. Dalje, kad bi napravio na sprat parking, na donjem spratu bi se obijalo 5 auta dnevno, jer se ne vidi iz zgrada ništa. Kod nas treba uzet u obzir parametre koji se nigdje ne uzimaju u obzir. A šteta je da nestane i ovo malo zelenila.
I onda dodje neki Klikeras, ogradi parking i sa besplatnog na naplativi. ;)
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Sprijecit ce se parkiranje na zelenim povrsinama tako sto ce se unistiti zelene povrsine!?
Još malo pa ćemo imati više tih limenih konzervi i kalaja nego bosanaca.
Ma bravo na članku samo sto niste napisali da pomenuti parking od 130 mjesta na c fazi se naplacuje i jedva da ima 50-tak auta,i ovom će Efendic da stavi rampu... a samo jos malo lijevo od ovog parkinga da se prošetate na zelenoj površini "nikle" šprice svih mogućih boja na desetine vrsta valjda to sa proljećem stiže a sve je to u neposrednoj blizini Osnovne škole sramota
sjetih se, kada vec betoniraju alipasino za parking mjesta, mogli su izgraditi garazu sa 7-8 spratova za parkiranje tako da rijese problem parkiranja. normalno uz nadoknadu kao mjesecni kupon da otvori rampu.
odose nam zelene povrsine majko mila..
kad se na onom malom parkingu poparkiraju stoka nema sanse da se izadje iz njega pa cemo morati svi pjehe da hodamo ili da bude izgrebanih auta otkinutih retrovizora koji debili trebali su gaskroz prosiriti bez glupih pregrada da bude parking kao prekoputa stadion grbavica to je najbolji parking ...
nakon legendarnog Damira Hadžića, koji je dozvolio izgradnju n poslovnih objekata od opštine do nedžarića, bez ijednog jedinog normalnog parkinga, valja sad iznać rješenja i popravit situaciju... pa kad mi kažu sda ovo, sda ono, makar nešto ljudi normalno dugoročno urade, sve ostalo su sami manijaci.
taman proširite.....pa da neko može temelje izliti za novu zgradu :)
Kad se uđe lijevo na ovaj parking, mjesta za parkiranje nemaju logike. Valjda treba da su kao na desnoj strani... svako danas projektuje... zamislite ovo parkiranje
Dilentantizam bez premca. Na stranu katastrofalan projekat koji ne zadovoljava osnovne saobraćajne propise, upitna je i legalnost same gradnje. Za svaku gradnju u prostoru prema Zakonu o prostornom urešenju KS odobrenja se izdaju na osnovu planova prostornog uređenja (regulacionog plana). Lijepo bi bilo vidjeti taj Regulacioni plan kojim je na ovoj površini planiran parking, ili bilo koji drugi dokument na osnovu kojeg je opština izdala Urbanističku dozvolu i Odobrenje za građenje.
beton, beton samo beton , beton nacelniku treba. beton, beton samo betom, ne moze seljo bez njega!
Efendić danas ima tvrdu stolicu .. 50km i klix objavljuje ekskluzivne snimke produkta efendicevog probavnog trakta ... al' dobro, seljačka stranica prati malog rumenog papka, logično
Beton, beton samo beton , beton nama treba.
u lijevi dio nije moguce parkiranje.. dakle fizicki nece biti moguce izaci ili arkirati... kakva je ovo glupost boze mili ????
tacno zadnja dva mjesta lijevo nemoguce ubacit auto osim na kant