{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Prezentirana kampanja "Olakšajmo im put do škole"

S
21.12.2005. u 19:23
0
0
Prezentirana kampanja "Olakšajmo im put do škole"
0
Prezentirana kampanja "Olakšajmo im put do škole"
Povodom početka kampanje «Olakšajmo im put do škole», danas je u prostorijama Karabit Café-a održana konferencija za novinare.
Ovu kampanju, čiji cilj je podizanje filantropske svijesti u BiH te prikupljanje novca za kupovinu autobusa prilagođenih za prijevoz djece sa posebnim potrebama, prezentirao je Goran Ćorić, direktor agencije Metromedia zajedno sa partnerima kampanje, predstavnicima Saveza „Sumero” i Udruženja «Oaza».

Za potrebe kampanje, agencija za vanjsko oglašavanje Metromedia, ustupit će 1000 reklamnih prostora koji će se koristiti isključivo za promociju kampanje i sponzora. Svi sponzori će novac namijenjen za plaćanje tih reklamnih prostora proslijeđivati direktno na poseban račun otvoren samo za potrebe kampanje «Olakšajmo im put do škole». Planirano je da kampanja traje godinu dana, nakon čega će se za prikupljena novčana sredstva kupiti autobusi prilagođeni za prijevoz djece sa posebnim potrebama do škola širom BiH.

Ovom prilikom, direktor Metromedia-e Goran Ćorić se zahvalio svojim partnerima, Savezu „Sumero“, Udruženju „Oaza“, ambasadorima dobre volje među kojima su Aleksandar Hršum, Damir Šehanović, Romana Panić, Dino Konaković i Emina Husedžinović kao i agencijama McCann Erickson i Publicis M.I.T.A. Group, koji su svojim aktivnostima također podržali kampanju „Olakšajmo im put do škole“.


„Želim se zahvaliti i svojim gostima iz Banja Luke, Mostara i Sarajeva, svim novinarima i medijima koji su nas podržali i iskreno se nadam da ćemo zajedničkim djelovanjem podstaći kompanije koje djeluju u BiH da daju svoj doprinos i pomognu našoj djeci“, dodao je g. Ćorić.

«Ovo je jedan pozitivan primjer da kompanija, kao što je Metromedia, pokreće kampanju za ovu ugroženu populaciju djece u našoj državi. Drago mi je da će se misija ove kampanje prenijeti i na ostale profitne firme te da će se podizanjem filantropske svijesti ključnih ljudi u firmama rješavati problemi za koje institucije vlasti nemaju sluha. Savez „Sumero“ je prepoznao iskrenost i želju ljudi iz Metromedia-e da se aktivno uključe u rješavanje problema ove populacije i da animiraju druge ljude dobre volje da daju svoju “lego kockicu” za djecu sa posebnim potrebama širom BiH» – izjavio je Haris Haverić iz Saveza «Sumero».

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: