Komentari (32)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Novi Grad ponovo prvi i najbolji! Sad čekam da kritičari izmisle novi razlog zašto načelnik ne valja. :)
Efendić jeste teški smolo koji zapošljava rodbinu i stranačke uhljebe( Npr. Nasiha Čalija rodica preko štele uvaljena na konkursu na kojem je bila zadnja na listi) ALI nije načelnikov posao da čuva parkinge! Što će nam policija onda?!
Efendić je populist i ovaj komentar je dokaz da se narod upeca na to. Njega propisi ne zanimaju, već obećava sve i svašta. Pri tome je šovinist i talibanske orijentacije pa park pravi s vjerskim simbolima umjesto da bude za sve građane. Trošenje novca smatra opravdanim ukoliko on misli da tako trebabtrošiti. Pri tome je puno značajniji park, Mojmilo, ostavio da propadne. Kad ode, znat ćemo koliko se zadužio.
Nice...
Evropsko smo dno jer na najčitanijem portalu u BiH su udarne vijesti postavljen semafor na biciklističkoj stazi i kontejneri koje postavi načelnik Efendić. Sadržajno mizerni ponosni smo što unedogled kljukate nas o ovoj stazi, a ti sine jedi kljukušu. Kupit će ti babo nekad i biciklo.
ma ja ne mogu da se načudim pričama o ugroženim biciklistima i kako im je teško po sarajevu vozati se. Da se razumijemo i ja vozim biciklo sa cijelom porodicom i podržavam ovaj vid rekreacije. Ali je stvarno bezobrazluk ovo što današnji nazovi "sportski" biciklisti rade. Pogledajte raskrsnice, Otoka, Pofalići, Kod RTV doma to je raj za sve budale koje preko pješačkoj prelaza sa bicklom brzinom 30 km/h. Ja sam jednom u auto pratio debila koji je napravio trku sa kolegom i gotovo 50 km/h je vozio dok se približavao raskrsnici. I da ga je onako opalim kod skretanja bilo bi sutra "udario nevinog biciklistu na prelazu" Nemam pojma jel moraju biciklisti ići nekom brzinom preko pješačkih ili biciklističkih prelaza, Da li moraju sići sa bicikla ili mogu voziti. Sasvim je logično da nijedan ali ponavljam nijedan vozač nema šanse da vidi biciklistu koji mu se pojavi na prelazu sa 30 km/h.
Sve je to za pohvalu, ali kada ce grad Sarajevo omoguciti osobama u invalidnim kolicima da ne smetano prelaze na trotoare, da ne smetano posjecuju restorane, kina, da samostalno putuju autobusima, tramvajima.. Odavno je praksa u Australiji, Americi da prilikom gradnje plocnika, obavezno se napravi ulegnuce za kolica. Autobusi imaju specijalno mjesto za te putnike, imaju i rampe da putnik moze uci... Eto to nam treba pod hitno.
Kad covjek pogleda slike Sarajeva i ostatka BiH lijepo mi dodje da placem... Isto kao da poredis Svicarsku i Zambiju ...
Fino,napokon se vracamo iz kamenog doba u civilizaciju,jest spor proces ali se desava .
Samo me zanima koliko ce biciklista postovati te semafore, posto ne postuju ni oznacene pravce kretanja....
bicilkliste ne postuju ni vozaci, a ni pjesaci koji im psuju sve po spisku kad voze "svojom "stazom
Bivša ulica Bratstvo-jedinstvo (preciznije, ime ulice je bivše, a ulica je još uvijek tu) je imala biciklističke staze još krajem 60-tih, i to odmah urađene, a ne otete od pločnika.
Mnogo kasnije homere, mnogo kasnije I to samo A faza
Živio u toj ulici (grbavički dio) u to doba, pamtim, a imam i fotografije. A drugi dio, prema Pofalićima, je pravljen kasnih sedamdesetih.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Mašala i sa srećom.
semafori koje niko neće poštovati kao što ne poštuju ni ove postojeće
automobili na aparatima! vrh!
Semir Efendić najbolji načelnik u BIH !