četvrtak, 24. 05. 2012. | SARAJEVO-X.COM REBRANDING
Objavljeno 16.01.2010. u 18:45 | Komentari: 95
Ivo Josipović

'Podržao bih i tri federalne jedinice u BiH'

Novoizabrani predsjednik Hrvatske Ivo Josipović izjavio je da nije pametno i mudro izvana forsirati formule za BiH, već da formulu moraju naći tri konstitutivna naroda zajedno i sami. On je kazao da bi podržao i tri federalne jedinice ako se o tome dogovore narodi u BiH.
povratak na članak...

Komentari na članak
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Klix.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Klix.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Klix.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Unesite komentar
Nadimak*:

E-mail:

Upišite komentar*:
(Preostalo 1000 od 1000 karaktera)
 
-izgubljeno-
16.01.2010. u 18:52

E jos kad bi muslimani shvatili da moraju da uvazavaju misljenja ostalih naroda....
0
0
Bila jednom jedna zemlja...
0
0
...bila i biće..
0
0
Ne samo rjesenja nametnuta izvana, vec i sva rjesenja nametnuta od Bosnjaka iz Sarajeva nisu pravedna.
Bosnjaci moraju nauciti slusati glas sebi ravnopravnih Hrvata i Srba.

A bHrvati moraju biti uporni i slozni
0
0
Iz prilozenog teksta se vidi da Josipovic nema namjeru da se mijesa u organizaciju BiH.
No novinari Sarajevo-x (polupismeni) opet zele polarizirati tekst,kao da je ovo udarna poruka Jospiovica. Sta je trebao reci, podrzacu sve sto se dogovore tri naroda, osim da katolici BiH dobiju treci entitet.
Jadan site, jos jadniji oni sto pisu na njemu.
0
0
ivo odjebi
0
0
Koliko sam razumio on bi podrzao i treci entitet ako se svi sloze oko toga.
0
0
dragi Ivo haj bolan na cevape, pusti politiku, vidis da kakis ko foka
0
0
Ne oni su ocekivali da ce reci podrzat cu muslimane u namjeri da stvore unitarnu BiH.
Nema vise vode mulimanski na taj mlin
0
0
-izgubljeno-
16.01.2010. u 19:09

lako je imati unitarnu hrvatsku, kad su napravili traktorijadu
0
0
@sarajka-jest al da je pisalo u naslovu -bitno je da se dogovore sva tri naroda- ti nebi ni otvorila ovaj clanak
0
0
Lose nam se pise. Naslucuje se saglasnost svih europskih cimbenika. Nazalost ta saglasnost ne poznaje jedinstenu BIH
0
0
@MAIL-k,

jesi ti Azira sa kasikama, pa da znas ko sam ja, i koji clanak bih otvarala, a koji ne?
Koliko je onih koji procitaju naslov, dobiju pogresnu informaciju, bez toga da procitaju tekst, i tako zrno mrznje, i neshvatanja se posadi.
U BiH bi bilo 100% bolje stanje, da vecina pametnih novinarskih glavica radi svoj posao profesionalno i casno, a ne kao da su jedinu naobrazbu dobilu u Avazovom Expressu...
0
0
Sila nebeska
16.01.2010. u 19:15

Sarajka,

Cefne li se tebi malo cune po sabahu.
0
0
BH Hrvati ce svakako odsada svojim putem. Nema vise ZG nista s time, a vi jos manje.
Svoji smo na svome
0
0
e bil mi p.o.d.u.d.l.o triput, a...
0
0
ko ono izjavi da u savkom Hrvatu cici-herceg bosna.
0
0
Sila nebeska
16.01.2010. u 19:19

za HB,

Taj put je put u Hrvatsku, ako budes razmisljao na takav nacin.Nema nista od unitarne BiH, a jos manje od federalizacije.Samo kantonizacija na ekonomskim osnovama.
0
0
Ovo je cista podrska hrvatskoj secesiji.
0
0
KAD MUSLIMANI BUDU RAVNOPRAVNI U HRVATSKOJ I SRBIJI ONDA SE JAVI IVO KOMUNJARO STARA
0
0
Pa Dejtonska BH je rjesenje nametnuto sa strane. Ako je na to mislio Josipovic, onda je u pravu:nista nametnuto nema odrzivu buducnost.U tom slislu to nije ni legitimno ni legalno, a kao takvo ce postati tek kada ga od naroda izabrani poslanici u Parlamentu usvoje, a to se jos nije desilo.
Dalje,tri konst. naroda ce se dogov. kad i ZG i BG dignu ruke od BH i prestanu, malo malo pa mjesati se u BH poslove.Mesic je tu bio principijelan, nadam se da ce i Josipovic.I trece: dobro je, u BH se konacno pocelo pikati sta muslici misle i govore. Vidimo to i po ovih par reagiranja gdje se isti prozivaju biva kao glavna smetnaj kreaciji nekoe normalne BiH. To je zbilja nova povjesna situacija jer je dosada bilo "Nema te nema vise Alija..."
0
0
ZABORAVI DA NAGLASIM I SRBI TREBAJU ODAVNO DA SU RAVNOPRAVNI U HRVATSKOJ PA NISU PO VAMA SU RAVNOPRAVNI SAMO U IZGONU ILI NA GROBLJU IVOO
0
0
hocemo srpski entitet u hrvatskoj!
0
0
bravo..Naravno,podrzace sve sto se 3 konstitutivna naroda dogovore..A sta cemo ako se nikako ne dogovore,sto smo vec vidjeli 92 godine?!?!?Da li ce tada podrzati moguci rat?!?!?!Ili....
0
0
puce Bosna ko isluzen kurton :)))))))))))))))))))))
0
0
Malo po malo stvari dolaze na svoje mjesto.
0
0
-izgubljeno-
16.01.2010. u 19:39

Da su bosanski muslimani ostavili bosanske Srbe i bosanske Hrvate sa prefiksom BOSANSKO HERCEGOVACKI - BiH bi bila cjelovita, ali buduci da je tipicno za muslimansku religiju vjera iznad drzave, umjesto da su jedini zadrzali gradjanski prefix - BiH gradjani pa umjesto znaka jednakosti Bosnjak=musliman, tek na drugo mjesto, tada bi zdravom , racionalnom politikom izbjegli da u drzavi budu jedini narod bez drzave i njihove vodje kao Arafat mogu dobiti Nobelovu nagradu za mir u Palestini sa kojom se bosnjaci svjesno identificiraju. Dobili su naciju na ustrb drzave. Izgubili su drzavu u korist religije.
0
0
Odavno se suskalo i izgleda da realizacija pocinje.
Vrijeme je da i mi Hrvati dobijemo pravo da budemo svoji na svome.
Bosnjaci su izgubjeli svaku mjeru u svojoj bahatosti.
0
0
Pa ima i nas Bosnjaka u Hrvatskoj !!
Traziti cemo i mi entitet !
Petro dolari su na nasoj strani..Iran, Turska, Malezija,Nigerija, Burundi, Mauritanija i jos mnoge. Vatikan je mala maca.
0
0
...Pakistan...
0
0
ma moze tri federalne jedinice ali sa podjelenim granicama po broju stanovnistva, koja bi bilo zasnovana na popisu iz 1991 pa bi se onda sjeli i dogovarali kako kome sta da se ustupi ali ravniotezni pa zatim i ako se dogovorimo sa vlasima o tri federacije da imena federacija mogu samo da nose naziv bosanskohercegovacka federacija hrvata, bosanskohercegovacka federacija srba i bosanskohercegovacka federacija bosnjaka, u sve tri federacije treba da budu konstutivna svi narodi koji u njoj zive ne samo hrvati, srbi i bosnjaci, federacije nemogu imati svoju himnu niti svoje konzulate, mogu imati svoje ambleme i zastavu, drzavni praznici su samo oni koji su propisani zakonom i ustavom bosne i hercegovine, sva tri entiteta moraju da prihvate da su dio bosne i hercegovine i da to nikad nesmiju da dovode u pitanje, jedna policija, jedna vojska, jedno vanjsko poslanistvo, jedan ekonomski cilj, jedna valuta, jedan predsjednik, jedan ustav i glavnim gradom nepodjeljenim sarajevom, sa pripada BHFB
0
0
Hehehe...a jeste ga i vi Sarajlije i ostali patrIDIOTI silno podrzavali. Samo sto jos niste poceli svrsavati na njega. Ivo, sjedi 5!!!!!!
0
0
Nego da konstatiram slijedece... Ovaj zakon o dvojnom prebivalistu, je fafaron sazada... recimo ja radim u Zg , sta mislite HB i ostali sta cu izabrati, (imam prebivaliste Mostar i Zagreb)... mislim da necu puno razmisljati. Po racunici nekih 50000 Hrvata manje za dvije godine.
0
0
Nema nista sporno il nerpijateljski orijentisano.Covjek lijepo kaze da svi zajedno nadju soluciju.Hrvatska je drzava,srbija je drzava,BiH-a je drzava!Ko se ne osjeca Bosnohercegovcem izvolte i u maticu srbiju il Hrvatsku!
Nasa drzava ima svoj USTAV od 1992-e i vrijeme je da ON bude na funkciji!U tom ustavu nema BiH-e nijednog konstuitivnog naroda vec drzava za sve njene gradjane!
Zamislite danas da tri konstuitivna naroda Hrvatske Snavonci,Dalmatinci i srbi postanu odjednom bit hrvatki srbi,hrvatski slavonci,hrvatski dalamtinci i da Hrvatska ima tri predsjednika,jedan Slavonac,jedan Dalmatinac,jedan srbin,isto u nacistickoj srbiji,tri konstuitivna naroda srbi,vojvodjani,bosnjaci.Znaci srbski bosnjaci,srbski vojvodjani,srbski bosnjaci,tri predsjednika koji ce bit na vlasti i dvije il tri policije,ministarstva,parlam
enti itd...
Sramota sta je sve silom noz pod grlo dato Bosnjanima prvo a i svim gradjanima BiH-e?!samo ce gradjani BiH-e moc uradit nesto,zajedno!BiH4EVER!
0
0
Ja mislim da bi Tadic trebao da podrzi stvaranje federalne Srbije, jer 30% teritorije treba pripasti Bosnjacima Sandzaka, 15% Madjarima i 5% Albancima u tri vecinske opstine u Srbiji, Srbi mogu da zive na ostalih 50%. Kad bi se oni tamo u Srbiji tako dogovorili ja bih ih odmah podrzao! I jos nesto, neka se brate niko sa strane ne uplice, neka se ljudi dogovore izmedju sebe!!!
0
0
Pa evo i Josipovic razumije da ce BiH, prije ili kasnije, postati drzava Bosnjackog naroda. To zna i Tadic. Samo ovi domaci nista ne kontaju.
0
0
Bosnjacko politicko-religijsko rukovodstvo nisu svjesni koliko su pomogli rasturanju BH drzavnosti, a posebno su daleko od istine , mada se da vidjeti da nasluciju, koliko su Bosanskohercegovacke gradjane koje samovoljno nazivaju Bosnjacima okrenuli protiv sebe i religije kojoj oni pripadaju, a vrijeme je najveci sudac dogadjajima za koje ce posthumno odgovarati zrtvovanje BORACA za gradjansku drzavu BiH, a ne SEHIDA , dakle dzihad vjernika, za islamsku dzamahiriju.
Koordinate i pravci Alkalajevih putesestvija po nalogu americkih sluga iz stranke za bih i njene starije sestre sda, najbolje oslikavaju politiku podjele BiH, mada su SVI porodicno familijarni clanovi dviju vodecih bosnjackih stranaka dobrano drzavljani Amerike i EU drzava - pa ko voli da ratuje za dvije stranke i njihove familije daleko od BiH nek izvoli, jedno je sigurno da placenici izvana mogu napraviti haos, ali bilo kakvu bosnjacko islamsku drzavu NIKADA - NAPROTIV - neka se obrate SDA i SBiH za put ka Turskoj.
0
0
IVO MARŠ U PIČKU MATERINU
0
0
Ovo je njegova prva izjava poslije posjete Komsica Josipovicu.
Pa narode i dalje hvalite licemjera Zeljka Komsica.
0
0
Ako dodje do raspada BiH najveci krivac je Haris Silajdzic i njegova politika.
0
0
Bosanka je Krsto ceto.
0
0
Svaka ti zlata vrijedi, Hare, jarane!!!
0
0
Sta je ceto.DA Nije DR.Harisa Silajdzica od 1991 god. davno bi ovo bila velika Genocidna Srbija bu.alo
0
0
Ovo je njegova prva izjava poslije posjete Komsica Josipovicu.
Pa narode i dalje hvalite licemjera Zeljka Komsica. Zeljko nemoj misliti da bi onda ti ostao u Sarajevu,morao bi u Siroki.
Zivjela jedina 100% BiH
0
0
-izgubljeno-
16.01.2010. u 21:18

A vidi ovih napacenih sto danonocno drezde na sarajevo x - u, i cekaju ko ce dati neku izjavu koja dovodi u pitanje cjelovitost i integritet BiH. Pa se ko hijene obruse na sve sto se moze krivo interpretirati i pogresno protumaciti :))

Nece Bosna nigdje, i Ivo i Zeljko su garant ovoj tvrdnji. Mozete samo da glodjete vlastita ja ja od muke.
0
0
@Bosanac

Dobro je ba Milorade, smanji dozivljaj, skontali smo te. Seljacke fazone sa pijace prodaji u svojoj kuci. Tamo pa srbuj.
0
0
Trebaju i federalne jedinice organizovati i u hrvatskoj i srbiji u hrvatskoj za TALIJANE SLOVENCE jedinicu za srbe ne treba njih tamo i nema u srbiji jedinice za BOSNJAKE MADJARE RUMUNE CIGANE I ALBANCE
0
0
vidim muslimani se bune koliko god vi gospodo prosvijedovali bice treci entitet jel samo tako bosna moze naprijed fala bogu da je onaj bradati smr.ad mesic otisao naneso je mnogo zla hrvatima u bosni ako bog da uskoro ce biti ponovo herceg bosna pro patria
0
0
"Josipović je rekao da će apsolutno i to podržati, ako se o tome dogovore tri naroda."

Pazi, ako se dogovore TRI naoroda. Sta je covjek lose rekao? Normalno da ce on podrzati i odluku da svi kolktivno popijemo cijanid, ako to izabremo SVI ovdje zajedno.

Sta je trebao reci? Ne podrzavam nikog u BiH osim Bosnjaka i onog sta oni odluce, pa da zadojeni Bosnjo bude na konju?

Normalno da nikad nece doci dogovora sva TRI naroda o nehumanom i divljackom cjepanju Bosne. To su samo pusti fasisticki snovi.

Zato ne laprdajte i ne vrijedjajte gospodina Josipovica. Sacekajte neko vrijeme i vidjet ce te da je to ok lik.
0
0
Ivo bolan neradi se to više puta sa istim pa da bude islužen.Mjenjaj malo.Jest da su skupi ali higijena je pola zdravlja.
0
0
-izgubljeno-
16.01.2010. u 21:46

Srbi i Hrvati ce se nekako dogovoriti i pored svih nesuglasica, a vas cemo da kar.amo!!!!!!
p.s. Pipo, tebe posebno. Nece te spasiti ni sto si zaostao u razvoju.
0
0
TI GA NISI ODAVNO DUDLO NARKOMAN,A NE FRANKOPAN.JA DA SE PITM JA BIN VAM DAO HERCEG BOSNU NA 17% TERITORIJE ONO KAMENJARA:GRUDE.ŠIROKI IZMIŠLJENA GOSPA,POSUŠJE DIO ĆAPLJINE,MALO MOSTARA I TO TI JE TA DRŽAVA ALI NE PITAMO SE MI GLUPANI KAO TI I JA.
0
0
Jao, sto i vi novinari SE.RETE! Stavili ste naslov 'Podržao bih i tri federalne jedinice u BiH', a sto niste napisali da je covjek rekao "ako se o tome dogovore tri naroda"!
PS vidi se tacno, da medije su najveci izvor sirenja mrznje medju narodima!
0
0
Treći entitet je neminovnost a na terenu realnost.
BiH urediti po uzoru na Belgiju, a zakon o minaretima prepisati iz Švicarske.
0
0
@Bravo ivo
16.01.2010. u 22:17

Ma kakva Belgija i Svicarska.....kad vidim tebe i takve kao ti "diskutanti", vi ste samo za Pale, ili "Drvengrad" :-)))))))))))), majku vam primitivnu!
0
0
primitivan je onaj tko psuje, ćevap-boy.
0
0
E, hoće, sigurno će se dogovoriti. Kreten, pravi se kako ne vidi da poo.tu.rice žele čitavu Bosnu sebi, i on i svi oni Hrvati kreteni iz Hrvatske...
0
0
@Bravo ivo
16.01.2010. u 22:24

Primitivan je onaj tko je genocidan!
0
0
U pravu si !!!
Zalosno je da ima dosta budala sto jedva cekaju na ovakve naslove
pa da se pljuju i j..... po ovom portalu.
Nemate se sta zaliti na politicare ni vi sa ovakvim komentarima neradite nista
dobro ni za sebe ni za druge.
0
0
Pipo, Sipo...Idi, jadan, uclani se u neku svoju tamo talibansku partiju, sve su iste, pa ne moras mnogo mozgati, mozes i kod komsica, on ima dobre veze sa bivsim saborcima talibancima ako ti politicka karijera krene slabo. Ovo ti nista ne vrijedi, jadan ne bio, ko ti ovo cita i ko obrca paznju na to. Niko. Ako se uclanis u partiju, bar ces imati materijalne koristi, a posto si talenat, garantujem za godinu dana ces biti predsjednik predsjednistva!!! Takvima se smijesi politicka karijera u bosnjakistanu. Unovci svoj talenat, insanu. U najmanju ruku ces postati ministar. Zato, pamet u glavu, i ne casi ni casa. To ti je moj savjet. Jel ti mislis da ti je rahmetli Alija bio pametniji, kad tebe citam, kao da se sjetim njega, rahmetli alije, bog da mu dusu prosti, a ne znamo za kosti...bla,bla...
0
0
Mene stvarno cudi da se ove partije sa talibanci vec nisu pocele raspitivati i otimati za takav talenat kao sto si ti. Valjda bi te brzo otkrili da znaju citati. Ma, bice da si im nedostupan, posto ti, kao veliki domoljub drzave velike albanije, i bosnjakistana, zivis u trecoj, na socijali. Ebi ga, Pipo Sipo, usr.ane ti srece!!!
0
0
Dusanka ti nemas kome sta reci,,sta ti pises po ovom portalu,,
ti ili nisi normalna ili si uvjek pijana.
Stvarno si vise dosadila.
0
0
Meni je 55 godina i meni treba dobar q.rac da me smiri, posto ne mogu ga naci i niko nece ovdje da mi ga da, prepustam se tijelom i dusom politici! E sada, crknite svi.

Zivjela Srbija
0
0
@stari
--------------
a kako bi bilo da Bosnjaci u Hrvatskoj postanu konstutivni narod? bosna je maticna drzava Bosnjaka a Srbima i Hrvatima je maticna drzava Srbija i Hrvatska,koliko vam treba da shvatite ovu istinu.
0
0
@huska miljk...
16.01.2010. u 23:34

U BiH ne postoje srbi i hrvati! Postoje Bosanci pravoslavne i katolicke vjere i maticna zemlja im je BiH!!!!!!
A u Srbiju, Bugarsku, Rumuniju, Makedoniju, Grcku, postoje isto ljudi pravoslavne vjere, ali nisu SRBI! Tako i u Hrvatsku, Italiji, Austriji, Njemackoj...postoje ljudi katolicke vjere, ali nisu HRVATI!
PS izadjite ljudi iz primitizma i ucite sta je vjera, sta je nacija!!!!!!!!
0
0
E bonjaci bosnjaci. Sjebaše vas bosanci pravoslavne i rimokatoličke vjere hehe
0
0
a bas ti iznad mijesas vjeru i naciju... "bosnjaci" su samo poturceni srbi i hrvati
0
0
Znam da bošnjaci ne postoje osim politički.Kakvi bošnjaci kad ih je porijeklom iz Crne Gore,HErcegovine i Srbije većina kao i Srba u BiH.Prave Bošnjake su ratovi i kuge očistili još prije 300 godina.
0
0
Bosnjaci su postojali i jos postoje, sto pokazuje da si ti Bosnjak, samo druge vjere!
Opali stocu djedu, sto ti je uz gusle pEvao pogresnu istoriju....
0
0
P: Kakva je slicnost izmedju Bosne i kurtona?

O: I jedno i drugo su za jednokratnu upotrebu :))))))))))))))))))))
0
0
Hrvatska i Srbija se ogradjuju od BiH i posvecuju se svojim unutarnjim i spoljnjim pitanjima. Grabe ka clanstvu u EU. Vize su im ukinute, Hrvatska je vec u NATO-u, rijesava se pitanje granica sa Slovenijom, proces priblizavanja EU polako napreduje. Srbija se rijesila Milosevica, isporucila Hagu ratne zlocince (osim Mladica), pokazuje suradnju sa EU, skinute su im vize, priblizavaju se i NATO-u kroz zajednicke vjezbe itd. itd.
Svima je BiH zadnje pitanje kojim se sada zele baviti. Ne samo Hrvatskoj i Srbiji, vec i sire. NISMO VISE ZANIMLJJVI. SVI NAM PORUCUJU DA SE SADA MALO ZABAVIMO SAMI O SVOM JADU I OSTAVIMO IH NA MIRU. Kako vam to nije jasno? I SAD i Njemacka...svi isto porucuju - pomozite si sami!
0
0
sta ovaj ivo lupa? mi imamo pola bosne, a sta ce bosnjaci i hrvati uraditi s drugom polovinom, to je njihova stvar, neka se Zdogovore... zaboli mene, hehe
0
0
Mislim da je ovo prava podrška bj katolicima da se lažu puške i krenu na posavinu, da sebi stvore frderalnu jedinicu ! Koji će te klinac po onom krsu hercegovackom!?!?
0
0
Ja mislim da bi Tadic trebao da podrzi stvaranje federalne Srbije, jer 30% teritorije treba pripasti Bosnjacima Sandzaka, 15% Madjarima i 5% Albancima u tri vecinske opstine u Srbiji, Srbi mogu da zive na ostalih 50%. Kad bi se oni tamo u Srbiji tako dogovorili ja bih ih odmah podrzao! I jos nesto, neka se brate niko sa strane ne uplice, neka se ljudi dogovore izmedju sebe!!! Isto se odosi i na Jozu, neka vrati Srbe u Hrvatsku i da im 35% teritorije za prosperitetnu federalnu jedinicu koja ce odvesti Hrvatsku u prosperitetnu Europu. JA SAM ZA DOGOVOR!
0
0
Ma sto vi imate? Vi imate jedan q-rac koji ne mozete citavig popusiti....trudite se da ga uvucete citavog, ali vam ne daju!:-)))))))))))

Pozdrav od Milijane
0
0
Sto ovi imaju komplex od Muslimana ocam heheheh
0
0
da im cijeli svijet porucuje - RIJESITE PROBLEM UREDJENJA DRZAVE SAMI. Eeeeeeeeeeeeee jos misle da ih neko zna naci na karti i da ga je briga. Stvarno jos misle da je tu Amerika, Rusija, NATO, ovaj, onaj i da neko misli na ovu zemlju? A sto bi mislio kad ni njeni politicari ne misle, a obicni ljudi jos manje. Opet ce na izborima biti slicni rezultati kao i na svim prethodnim iza rata. Mala varijacija je razdvajanje bosnjackih glasova na dvije stran(k)e, ali u biti, sve ce biti isto. Svijet je to vec uvidio i odustao od ove zemlje svacije i nicije!
0
0
Let me read the agreements.......NO !!!!
0
0
@@srecko,

mozda bosnjaci jos uvijek i postoaje.........ali nece dugo :)))))))))))))))))
0
0
@@milorad
milijana, duso, nemoj tako, bona... vi hrvati ste u bosni popusili i vecu k.rcinu od mog, hehe... za 20 godina u bosni vas nece ni biti, vase 'cvijece' ce vas poklopiti, ostace samo korov od vas... mi smo se za nasu republiku IZBORILI, a od vase 'herceg-bosne' osta samo herceg-karina, hehe
0
0
crni djordje
17.01.2010. u 07:06

E pa Ivo, u pravu je Milorad, prvo moras da se izboris za trecu federalnu jedinicu, i tek onda mozes da je podrzis. Sad postoje dvije, RS i federacija, u jednoj zive Srbi, a u drugoj 'braca' Bosnjaci Hrvati pa nek se dogovore, ko braca, hehe
0
0
Bice vama po p... opet milorade srbe...do
Pa ce da se pali trktorce,ma...vam jeb...
0
0
Djaba se trsimo. Sto prije shvatimo stvari bolje cemo proci. Zar nam nije jasno da je i nama Bosnjama bolje da se razdvojima za sva vremena. Zasto i mi ne bismo imali svoju drzavu. Alternativa je da se pripojimo Hrvatskoj, a Srbi svojim putom. Napravimo historijsku disoluciju sa Srbima.
0
0
@hr
sta je 'zemljace', istina boli, a??? i vidis, ja sam kulturniji od tebe i ne psujem, mi to lagano, onako zguza, hehe
0
0
kultura ti viri iz sup..ka seljacino
a inace ste uvjek bili hijene
0
0
@prpa
u pravu si, djaba (ili dzaba) se trosite... samo ja vam predlazem da se dozovete u pamet i da odyebete hrvate, zayebali su vas bezbroj puta, da ih polako istjerate iz bosne i za 20-30 godina, pola nama pola vama i mirna bosna
0
0
@ Milorad,
Grijesis Milorade. Zasto pola bosne. "Prkljucimo" se Hrvatskoj sa pola bosne i onda imamo Bosnu i po. Sve ce to biti Bosna i Hercegovina.
0
0
dr. Shaban
17.01.2010. u 10:13

Samo tri federalne jedinice su pravedno rjesenje. 99% teritorije BIH i 100%teritorije Sandzaka pripada Bosnjacima, hrvatima 1% teritorije i stolni grad Shiroki te na koncu srbima ku ra * ili tri ako im malo.
0
0
@Milorad,
Sa vama Srbima je teze jer ste mraka kao i mi. Sa Hrvatima je lakse. Daleko vam lijepa kuca.
0
0
Zamislite danas da tri konstuitivna naroda Hrvatske Slavonci,Dalmatinci i srbi postanu odjednom bit hrvatki srbi,hrvatski slavonci,hrvatski dalamtinci i da Hrvatska ima tri predsjednika,jedan Slavonac,jedan Dalmatinac,jedan srbin,isto u nacistickoj srbiji,tri konstuitivna naroda srbi,vojvodjani,bosnjaci.Znaci srbski bosnjaci,srbski vojvodjani,srbski srbi,tri predsjednika koji ce bit na vlasti i dvije il tri policije,ministarstva,parlam

enti itd...vrijeme je da i nacisticka srbija ima tri svoje entitete kad vec toliko obozava genocid tvorevinu,znaci da joj fale entiteti,Naprijed Sandzak i Vojvodino!Entiteti i tri predsjednika,svoju entitetsku policiju i parlament!
Sramota sta je sve silom noz pod grlo dato Bosnjanima prvo a i svim gradjanima BiH-e?!samo ce gradjani BiH-e moc uradit nesto,zajedno!BiH4EVER!
0
0
E moj Ivo de mi reci kad su se tri naroda u BiH zadnji put dogovorili ili uopste kad su se nesto dogovorili.
0
0
@$ @HrHB

e jos kad bi takvi ko ti shvatili da Bosnjaci ne mogu prihvatiti vase ultimatume.
0
0
@HB ciganine

nekad lupetas kako je sve gotovo , nekad lupetas kako vec postoji HB, a nekad lupetas kako i vi trebate imat svoj tor. Ti si jedna ubleha mozda i neko iz RS-a. To me ne bi cudilo. Najvjerovatnije si neki sugosloven kojem je zao te zemlje pa na sve nacine laje okolo na svakog s kim stupi u kontakt preko neta.

pic.ka ti materina u grobu li ti se prevrtala.
0
0
RS4EVER, ostali nek' se dogovaraju.
0
0
Bravo Josipovicu!!!!
Ako medjunarodna zajednica prihvati tri entiteta onda ce teritorijalna podjela izgledati ovako:
Republika Srpska----71%
Krnja BiH-------------- 4%
Herceg Bosna-------25%
To su odnosi snaga na terenu prije DAYTON-a i jedino realno ako je po zaslugama.
0
0
Anketa

Ko je odgovoran za lošu sigurnosnu situaciju u Kantonu Sarajevo?

Gradonačelnik Alija Behmen
Premijer Fikret Musić
Ministar Muhamed Budimlić
Komesar Vahid Ćosić
Tužilaštvo KS
Kantonalni i općinski sudovi
Svi zajedno
Niko od navedenih
Facebook preporuke