Ministar saobraćaja u Vladi Kantona Sarajevo Haris Lulić naglašavao je ranije da je rekonstrukcija ove tramvajske dionice bila neophodna jer je ta dionica bila u izuzetno lošem stanju, a to je bio i razlog da je tramvajski prijevoz bio veoma nepouzdan.
Rekonstrukcijom pruge u funkciju je stavljena i okretnica na Skenderiji, a građani će dobiti mnogo tiši prijevoz s manjim nivoom vibracija u vozilima.
Sredstva za rekonstrukciju Vlada KS-a osigurala je putem kredita, a ukupan projekt koštao je oko šest miliona KM, dok pruga ima vijek trajanja između 25 i 30 godina.
Radovi na pruzi počeli su 20. aprila. Tokom nešto više od dva mjeseca, koliko su radovi trajali, u centru Sarajeva zabilježene su saobraćajne gužve.
U ponedjeljak će puštanje u rad rekonstruiranog dijela tramvajske pruge ozvaničiti čelnici Kantona Sarajevo i Grada Sarajevo svečanim presijecanjem vrpce na pruzi u blizini Spomen-obilježja ubijenoj djeci opkoljenog Sarajeva.