Komentari (33)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
nije najezda krseva nego najezda super auta, ne mora se vise upisani golf 2 placati 5 hiljada, i nece biti jedina varijanta kupiti novog golfa od asa auta za 40.000
Veci izbor, cijene dolje! A sada moze svak preko granice, a ne samo sverceri.
Ako moze neko da mi posalje informacije detaljne na moj upit??? Naime, zelim uvesti Passat 6 2006 god. s cijenom 8000 evra... zanimaju me cjelokupni troskovi oko uvoza u BiH , licno cu ga kupiti u Njemackoj i dovesti...koliko jos treba platit da ga mogu vozati u BIH ... molim za moguce odgovore na moje pitanje...pozzz
.
Razumijeli se neko po pitanju uvozenja traktora?
Auto pijace izbjegavaj te, jer tu nema garancije ali i vi mozete uzimat sa manjim ostecenjima. Ja licno bi pomogao svakom Bosancu, a mislim da bi bilo normalno svakom ko ovdje zivi da svom zemljaku izadze u susret.
Suština je u tome da profitira pametna EU i korumpirana BiH. E kako? Hajd da krenemo od naših sitnih duša. Napravili su plan i izabrali konzorcij sa tri nacionalne firme koje će zgrtat milione, a zapošljavati po nekoliko ljudi, a pritom će većinu posla raditi servisi ovlašteni za homologaciju koji će vam za ovu uslugu naplatiti 150 KM, ali će njima ići samo 45% od tog novca dok ostatak ide u ove nacionalne kase. Osim toga uplatit ćete u kasu ovih firmi još 50 KM kako bi vam odštampali potvrdu o homologaciji (valjda skup toner štali?). To za obične građane znači da će sada izdvajati 200 KM u startu više samo kako bi se neko nakupio para. Osim toga većina auta starijih od 7,8,9 godina i neće zadovoljiti norme pa ostaje rizik da auto ne prođe homologaciju i šta tada, nazad u EU (auto ste kupili prodavca ne zanima više smeće kojeg se riješio i to j)? Carina je 6+1%, PDV 17%. podsjećam da je u 2008 godini uvezeno cca 50.000 polovnjaka pa sad računajte koliko je to para za neke tri firmice
- objasnjenje na mobile.de i autoscout24.com prve dvije stranice sa ova dva domena slobodno nemojte gledati jer su neke prevare pretezno u pitanju ili prekrivaju neke kvarove pa vam tek kazu kad dodjete na lice mjesta - ovi nasi sverceri koji dovoze auta odozgo oni ih na kamionu dovoze totalno slupana, tako da su ta auta gore dosta jeftinija, a ovdje ih naprave (sfusere) za 500-600 maraka i to auto ovdje na oko izgleda ok, a ustvari je bilo totalno havarisano - Oprez: zao bi mi bilo da odete gore potrosite pare i vratite se bez auta ili se vratite sa autom koje niste uopste htjeli kupiti ali ste ga kupili jer vas je bilo sramota de se vratite bez kupljenog auto da vas ovdje nebi ismijavali i smatrali nesposbnim
Da se ne zavaravamo bezveze, evo ja cu pokusati da objasnim neke stvari jer sam nedavno isao gore i uzimao sebi auto, pa vam proslijedjujem svoje iskustvo: - karta odavde do gore u jednom smjeru vas izadje otprilike 100 eura - gore gdje idete po auto (Njemacka) morate obavezno imati nekog, jer je najjeftiniji smjestaj po danu 50 eura - taj neko mora imati auto da vas voza i da sa njim obilazite vozila koja ste nasli preko interneta ili autoplacovi koje drze turci ili arapi, talijani... - vjerovali ili ne auta su gore skuplja nego ovdje, (ako je auto preslo 300-400 hiljada kilometara onda ga mozete kupiti nesto jeftinije, kilometrazu gore skroz rijetko ko vraca jer su rigorozne kazne, pa ljudi i ne pomisljaju da vrate
Vrijedi li i za teretna vozila da moraju imati minimalno euro3 normu??
Za papire neznam tacno, jedino se mogu kupit ili iznajmit crvene table. Kilometraza nije strasna ako su vozene duge streke a uz to redovni kund-dinst kontrole radzene i uvedene u servie knjigu. Cijene se obaraju ite kako, jer vi placate u baru i nedajete svoje auto u anzahlung, a to je vazno za svaku auto kucu. Od navedene cijene auta sa sigurnoscu 10% dolje.
Dobar link,nešto slično kao mobile.de.Gledajući te portale i cijene da se zaključiti da kod Švabe veliku ulogu igraju pređeni kilometri,auta mogu biti različita po nekoliko godia a ako su iste kilometraže cijena je tu negdje. Ovo\"handlovati\",je li to znači smanjenje cijene-cjenkanje??Ako ti nije teško napiši koliko košta i papirologija koja ide uz auto.Svaka informacija nam je dobro došla.Pozdrav.
autoscout24.de Na ovoj adresi se mozete najbolje informisati, i nije tacno ono sto @asko pise. Cista laz, lazovcine o kilometrima, ako postoji neko iskren (jos) onda su to Njemci, licno iskustvo jer zivim i radim u Njemackoj 21-nu godinu. Ovdje se moze i handlovati, mislim na cijenu auta, i mislim da su losa auta otisla uz abfall-premiju predhodne dvije godine, i nemorate kupovati i zaklinjati se golfom-2....
Možeš kupiti raznih dži.rlo ku.r.aca palaca www.mobile.de www.avto.net
sta se moze kupiti do 5 milja u minkenu
Prvo da bi se vozilo uvezlo u BiH mora proći proces homologacije. Znači novinari i ovi što prenose ove vijesti uopste nisu raji objasnili šta je to. Drugo proces homologacije podrazumijeva da vozilo zadovoljava EURO 3 normu. Treće majko mila što ću umirati ovim glupanima na forumima koji misle da mogu uvesti golfa 2 :) Četvrto daj novinari potrudite se malo i objasnite raji šta je homologacija i kakva vozila smiju uvesti u BiH.
Opet glupe balye sve hoće džabe,može svakako je krš koji nigdje nema vrijednost.