Podsjećamo, u 2008. godini Grad Sarajevo je započeo sa aktivnostima vezanim za obnovu trebevićke žičare, te je sa KJKP GRAS, koji je vlasnik žičare, potpisao Sporazum kojim je definisano da Grad preuzima liderstvo u aktivnostima na obnovi žičare.
Također, prošle godine je izrađen i Idejni projekat, koji ima elemente izvedbenog.
"Dobili smo kalkulaciju da predračunska vrijednost obnove žičare iznosi oko 16,2 miliona KM. Idejni projekat u potpunosti uvažava postojeću trasu, dugačku preko 2.000 m sa polaznom, odnosno dolaznom stanicom za koje je predviđena gradnja iznova", kazali su nam u Gradskoj upravi.
Projektovani kapacitet kabinske žičare je oko 1.000 osoba na sat, a kabine mogu primiti osam osoba.
Grad Sarajevio ocjenjuje da se ne može pristupiti realizaciji projekta, a da se prethodno ne pripremi adekvatna Studija opravdanosti izgradnje koja bi sagledala sve ekonomske, prostorne, urbanističke, saobraćajne, ekološke, integracione i druge aspekte izgradnje ovog značajnog objekta.
Nakon provedenog tendera, ugovorena je izrada ove studije sa Ekonomskim institutom u Sarajevu, koji se obavezao da u roku od tri mjeseca izvrši ovu uslugu.
Za pripremu tog dokumenta, kao i izradu izvedbenih dokumenata, Grad Sarajevo će planirati finansijska sredstva u Budžetu za 2009. godinu.
"Apsolutno je jasno da Grad Sarajevo sa svojim skromnim budžetskim sredstvima ne može sam krenuti u ovu investiciju, ali će nakon izrade i prihvatanja Studije, te u skladu sa njenim preporukama, krenuti u pronalaženje partnera (domaćih i inostranih) sa ciljem otpočinjanja realizacije ovog značajnog projekta", navode iz Službe za odnose sa javnošću Grada Sarajevo.