"Ured za kulturu i turizam ostvaruje svoje aktivnosti kao diplomatska misija u sklopu Ambasade Republike Turske. Naš Ured želi omogućiti građanima BiH da pobliže upoznaju Tursku. U tom smislu radimo na aktivnostima vezanim za promociju turističkih potencijala Turske", istaknuo je Aydin na press konferenciji održanoj u Turskom kulturnom centru u Sarajevu.
Prema njegovim riječima Ured je tokom prošle godine u BiH uložio 200.000 dolara na reklamnu kampanju vezanu za promociju turističkih potencijala Turske.
"Najviše smo se oglašavali na outdoor lokacijama sa reklamnim panelima, pa ste tako u mnogim gradovima BiH mogli vidjeti naše panoe. Također, reklamna kampanja bila je prisutna i na drugim medijima, poput televizije i printanih medija", objašnjava Aydin.
Turska zauzima sedmo mjesto na svijetu po prihodima od turizma, a ovu zemlju je tokom prošle godine posjetilo 32 miliona turista, što je, u odnosu na 2010. godinu, rast od 10 posto. Turska je kao turistička destinacija vrlo popularna i u BiH, a tokom prošle godine ovu zemlju je posjetilo 56.522 bh. turista. U odnosu na 2010. godinu u 2011.godini zabilježen je porast od 20 posto.
Novinarima je predstavljen i štand kojim će se Ured za kulturu i turizam Ambasade Republike Turske u BiH predstaviti na Sajmu turizma, krajem marta u Skenderiji, a dvoje najsretnijih posjetitelja štanda na Sajmu bit će nagrađeni avionskim kartama za Istanbul.
Također, bilo je riječi i o Shopping festivalu koji će se od 9. do 29. juna održati u Istanbulu, tokom kojeg će biti organizirana mnogobrojna sniženja, događaji i nagradne igre za sve posjetioce.