Internet - Sloboda bez granica?
0
Najogavniji komentari na tekstove dolaze van BiH
Komentari (188)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
zar se tako pise tvoj zanat?ccc.. tvoj zitat; prema ovoim novim relgijskim muslimanima neam nikakvo pozitivno misljenje, mislim da nisu dio bosanske tradicije kao 1. iskreno odgovori a i svi drugi koji imaju neg.misljenje o \"novim muslimanima\" -koliko tih muslimana znas.jesili ikad i jednu jedinu recenicu progovorio sa njima?? skolovan si-pa upoznaj nesto-informisi se-pa onda sebi priusti misljenje. a sta se tice prakse tih ljudi...tradicija je bas bila i prije da zene pokrivaju svoje lice(pitajte vase nene),da se zene i muskarci nisu mjesali na sjelima itd da je se klanjalo svh 5 namaza ,da je se islo na hadzdz.pa sad kad je se to opet sve probudilo vi vicete-to je novo. pa zar nisu svi poslanici imali brade?? nije to nista novo..nego dodje period kad ljudi se stide svoj evjere..a nsita covjeka nece uzdici kao pokornost Allahu-pa ni diploma ili porijeklo. zivim vani-i uzivam u tome sto mogu svoju vjeru praktikovat-a ljudi ovdje kulturni i tolarantni..a bosaci se stide svog
NOVI MEDIJI-skripta- link-http://www.fakultet.fpzg.unizg.hr/studiji/novinarstvo/stari_program/tekstovi/novi_mediji_v1.pdf
RATNA PROPAGANDA U VIJETNAMSKOM I ZALJEVSKOM RATU - usporedbe link za knjigu nilamilicic.50webs.com/power%20vietnam.ppt
Mediji i rat - korištenje medija u ultranacionalističke svrhe link za tekst-http://www.domovinskirat.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=1354:mediji-i-rat-koritenje-medija-u-ultranacionalistike-svrhe&catid=104:srpska-propaganda-i-politika&Itemid=119
Kada sljedeci put upalite televizor, radio ili uzmete da citate novine, internet stranicu pa i ovaj blog dobro razmislite da li cete informacije, reklame, filmove serije i sve ostalo sto se pojavljuje u medijima uzeti zdravo za gotovo bez određene doze i MISLJENJA o svemu tome. Malo je medija koji u sebi ne sadrze dio određene propagande pa tako i ovaj clanak koji ste upravo procitali je dio određene medijske propagande ali ja se ipak nadam da je ovaj clanak dio pozitivne a ne negativne propagande!
Ovome se moze suprostaviti jedino jednim zdravim i objektivnim razmisljanjem i sagledavanjem situacije u kojoj se nalazimo, ucenjem mladih generacija logicnom i racionalnom zakljucivanju i razmisljanju a ne metodama razmisljanja koje su prikazane u serijama i filmovima koje su u pocetku shvaćane kao nešto što je daleko od stvarnosti i praćene su \"samo radi u. bi. jan. ja vremena\" i dosade i radoznalosti, međutim vremenom ljudi stvari koje im se svakodnevno po sat ili dva vremena serviraju pocinju da shvataju normalno i da takve stvari i nacin razmisljanja i ponasanja primjenjuju u svakodnevnom zivotu a sve to rade NESVJESNO I POD UTICAJEM MEDIJA:
Međutim najveći uticaj mediji imaju na mlađe generacije posebno u nasoj zelmji. Formula je vrlo jednostavna: Određeni ljudi kontrolišu medije i diktiraju i kroje njihove propagandne programe - Mediji su ti koji su danas najvise praceni od najmlađe populacije i koje mladi SLIJEPO SLIJEDE. Ko nije u \"Trendu\" taj je izopcen iz zajednice - proglasen NEPODOBNIM (ova ce rijec biti poznata mnogim koji su zivjeli u periodu komunizma koji je vladao na ovim prostorima upravo preko jedne od najjacih medijskih propagandi i kulta licnosti viđenih ikada!). Danas vladaju iste struje i medijski uticaji kao i u doba komunizma samo kvalitetnije i bolje zamaskirane tako da njihov uticaj i ne primijecujemo međutim njihov uticaj je itekako velik i nazalost iz dana u dan raste.
Zapitajte se malo jeste li ikad pomislili da kupite neki komad odjece samo zato sto ste isti vidjeli na nekoj seriji ili filmu? Ili, da li nakon par pregledanih serija i filmova pocinjete da koristite uzrecice koje glumci cesto ponavljaju (poput recimo uzrecica UPS, i sl...). Na taj nacin mediji polahko djeluju na covjeka i na jedan veoma podmukao nacin vrse uticaj na njegov zivot. Nema sumnje da danasnje velike kompanije nisu prepoznale snagu oruzija podmuklijeg od najrazornije bombe! Cisti dokaz su vam za to cijene marketinga koje u određenim trenutcima iznose i po MILION DOLARA ZA JEDNU JEDINU SEKUNDU MEDIJSKOG PROSTORA!
Danas je svima ocit primjer da u zapadnim zemljama postoji veliki procenat intelektualno i mentalno zaostalih ljudi - mislite da je tome razlog to sto su oni na zapadnoj strani Zemljine polulopte? NE! Upravo su oni (ljudi u zapadnim zemljama) ti koji su najvise izlozeni medijskim propagandama i atacima na ljudske umove i njihova mentalna i intelektualna zaostalost je upravo posljedica jedne gigantske medijske kampanje. Nazalost ni nasi prostori ne zaostaju mnogo za Zapadnim zemljama a poseban porast uticaja medija se primjecuje u posljednjih pet godina. Zalosno je to sto vecini ljudi kako u stranim zemljama tako i kod nas, upravo mediji diktiraju nacin na koji ce da se oblace, nacin na koji ce da pricaju da jedu da hodaju i nacin na koji ce da RAZMISLJAJU!
. Najnenormalnije stvari jednostavno u ljudima ociju se pocinju prikazivati kao normalne i stavise kada se neko izjasni kako msili \"drugacije\" on biva proglasen negativcem i CUDAKOM! Mediji su opasnije oruzije od najrazornijih bombi jer oni zapravo djeluju na jedan veoma podmukao i skriven nacin - djeluju na ljudsku podsvijest i psihu. Mediji danas imaju moc da pokrenu ratove da određene stvari napuhaju do nenormalnih razmjera a sve to postizu tako sto uticu na ljudko misljenje!
\"Trendovi\" u medijima su veoma veoma opasno oruzije u rukama pojedinaca koji svjesno kroje javno mnijenje u svim zemljama svijeta. Danas imamo veliki broj dokaza kako mediji određene stvari napuhavaju dok se određene stvari oped polahko smiruju i zataskavaju... Medijska propaganda je jednostavno toliko napredovala, toliko je postala mocno oruzije u rukama pojedinih ljudi da se danas svaki razuman pojedinac moze zapitati u kakvom svijetu zivimo i RAZMISLITI O SVOM NACINU RAZMISLJANJA PRIJE SVEGA!
\"Trendovi\" u danasnjim medijima su jedan veoma efikasan nacin upravljanja vecom skupinom medija. Svak manji medij nastoji da prati određene trendove kako po sadrzaju tako i po kodeksima ponasanja uposlenika nekih vecih i uticajnijih medija. Tako recimo vecina manjih televizijskih kuca ce se ugledati na vece TV kuce popud CNN, BBC, NBC CNBC... Znaci da je dovoljno da postoji neko ko diktira određene stvari u par najjacih medija i stvar se sama prenosi na ostale medije koji kao bez glave slijepo slijede \"trendove\". Oni mediji koji ne prate te trendove jednostavno nemaju ni paznju javnosti jer upravo je javnost ta koja je zarazena sindromom \"trendova\" i senzacionalizma i koja sve vise i vise na neki nacin pocinje da postaje ovisna o takvim stvarima. Svi oni koji se ne povinuju diktiranim trendovima bivaju izbaceni iz te jedne masine koja polahko ali sigurno melje svakog pojedinca.
Mediji su danas jedne od najmocnijih poslovnih kuca koje nerijetko vrse kampanje kojima diktiraju ljudi koji zele da zavladaju svijetom i da nametnu svoj poredak i nacin misljenja. Svaki medij, svjesno ili nesvjesno, radi po nekim pravilima i kodeksima koje upravo kroje ti isti ljudi. Danas je ocito svima jasno da onaj ko manipulise medijima manipulise i ljudskim umovima - preko raznih medijskih kampanja ljudima se u podsvijest, na jedan lijep i neprimijetan nacin unosi određena propaganda koja povremeno pocinje da utice na misljenja i ponasanje određene osobe ( u ovom slucaju nazalost vecine ljudi).
Mediji - Mocno oruzije u rukama pojedinaca- Mnogi ljudi danas olahko shvataju medije i medijske kampanje koje ti mediji sprovode iako je upravo vecina tih ljudi koji ne misle mnogo o ovome mocnome sredstvu zrtva tih istih kampanja i medija. Medijske kampanje i propagande su postojale od najdavnijih vremena pa sve do danasnjeg dana u raznim oblicima. Međutim, danas su mediji kao nikad do sad u ljudskoj historiji, uzeli udio u svakodnevnom zivotu savremenog covjeka i jednostavno je nemoguce obraniti se od ovog vida manipulacije misljenjima nad nama kao obicnim ljudima.
Također, jednostrani prikaz informacija nije neuobičajen ni u demokracijama. Zbog negativne konotacije, pojam je u novije vrijeme zamijenjen engleskim pojmom Public Relations ili Odnosi s javnošću.link za knjigu-PROPAGANDA, MEDIJI, HEROJI, MITOVI I RATNICI-hrcak.srce.hr/file/4790