{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Matični ured Općine Centar pružio više od milion usluga u 2012.

F
22.2.2013. u 14:57
2
8
Matični ured Općine Centar pružio više od milion usluga u 2012.
2
Matični ured Općine Centar pružio više od milion usluga u 2012.
Matični ured Općine Centar Sarajevo, koji djeluje u okviru Službe za opću upravu, pružio je tokom protekle godine 1.028.298 usluga građanima.
Tako su uposlenici matičnog ureda u 2012. godini izvršili upis 5.110 novorođenih beba u matične knjige rođenih, što je više za 113 prijava u odnosu na 2011. godinu. U matične knjige umrlih tokom protekle godine bilo je 2.595 upisa, što je za 43 prijave više nego u 2011. godini, saopćeno je iz Općine Centar.

Službenice koje rade na ovjerama i legalizaciji potpisa su u prošloj godini izvršile obradu 510.971 dokumenata, što je za 9.223 više ovjera u odnosu na 2011. godinu.

U matičnom uredu Općine Centar izdato je i 90.206 uvjerenja po raznim osnovama.

Matični ured je tokom 2012. godine izdao 348.584 izvoda iz matičnih knjiga, što je u poređenju s prethodnom godinom nešto manji broj. Jedan od razloga za smanjenje broja izdatih izvoda je činjenica da građani prilikom podnošenja zahtjeva za izdavanje biometrijskih pasoša i novih ličnih karti više ne treba da prilažu izvode iz matičnih knjiga, nego službenice Opće uprave vrše elektronskim putem provjere podataka za izdavanje spomenutih dokumenata. Tako su u prošloj godini izvršene 108.732 provjere podataka neophodnih za izdavanje osobnih dokumenata.

Duži niz godina, što je nastavljeno i tokom 2012. godine, Matični ured dostavlja rodne listove i uvjerenja o državljanstvu za učenike završnih razreda osnovnih i srednjih škola na području Kantona Sarajeva.

Za 35 osnovnih i tri srednje škole tokom protekle godine dostavljeno je 2.672 izvoda iz matičnih knjiga rođenih i državljana koji su potrebni kod upisa u srednje škole i na fakultete.

Služba za opću upravu nastavlja kontinuirano sa obukama za uposlenike koji obavljaju poslove vođenja matičnih knjiga, kao i za poslove provjera vezanih za izdavanje biometrijskih pasoša i novih ličnih karti.

Također, spomenuta služba tokom cijele godine realizuje strateški cilj povećanja zadovoljstva korisnika usluga, gdje jedan od segmenata obuhvata aktivnosti na smanjenju gužvi u šalter sali, posebno u periodu april-septembar.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: