Komentari (3)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ja predlazem da autoput ide do Trebinja, tj. da se onda poveze sa planiranim autoputem kroz Dubrovnik. Nas te totalno zaboravili.
pa nek se pravi prvo planirani tok trase 5c do juzne granice. Uz put nek se naprave potrebne studije za trasu kroz hercegovinu gdje stanuju vecinsko hrvatski narod. Tuda, kuda ga hrvati zele. I onda uredno napravit. Mozda jos poseban porez za izgradnju autoputa 5c uvest. Malo ce trajat duze al su time svi zadovoljni.
ministri kažu: Od Jablanice do južne granice je oko 91 km, a od te dužine čak se predlaže 71 km sasvim nove trase (ili oko 78%). Ovakav radikalan izbor sasvim novog koridora, od rijeke Save do mora, predložen je samo u široj zoni grada Mostara i Hercegovine. Za to nemamo nikakve valjane argumente niti kvalitetno i stručno izrađene studije (građevinsko-tehnička studija, Studija zaštite utjecaja na okoliš, Studija utjecaja na vodotoke, zaštita spomenike kulture, Studija opravdanosti, Prometna studija itd.). Za izradu ovih studija potrebno je najmanje 3-4 godine i to ne računajući vrijeme izrade Idejnog rješenja, Idejnog projekta i Glavnog projekta autoceste.