Nova pravila u Vladi RS
0

Kontrolirani pristup i radno vrijeme u Vladi RS

FENA
Od ponedjeljka, 5. januara, planirano je puštanje u rad sistema za kontrolu pristupa i kontrolu radnog vremena u Administrativnom centru Vlade RS-a u Banjoj Luci.

Od tog datuma će se zaposleni u Vladi RS-a, kao i posjetioci, moći kretati unutar objekata Administrativnog centra samo ako posjeduju odgovarajuću identifikacionu karticu, koja im omogućava kretanje po objektu u cjelini ili, ako je riječ o posjetiocima, po određenim spratovima, tj. ministarstvima u kojima treba da obave poslove.

Stalno zaposleno osoblje posjeduje i koristi lične kartice, dok će svaki posjetilac prilikom ulaska u objekte i prijavljivanja na portirnicama službenih ulaza, od radnika osiguranja dobiti posjetilačku karticu, kojom će moći doći do željenog odredišta.

Ovaj sistem je integralni dio objekata Administrativnog centra u cjelini, a Služba za zajedničke poslove Vlade RS-a je nadležna za aktiviranje sistema, njegov permanentan rad i nadzor te tehničko održavanje i administraciju.

U sklopu sistema kao cjeline, radit će i sistem kontrole radnog vremena svih zaposlenih u Vladi RS-a, koji će omogućiti preciznu kontrolu poštovanja radnog vremena, najavljeno je iz Službe za zajedničke poslove entitetske Vlade.

Još u augustu prošle godine donesena je odluka o "kućnom redu" u zgradi Vlade RS-a, kojom su propisani ponašanje zaposlenih, prijem i kretanje stranaka, unošenje i iznošenje stvari, te, između ostalog, dozvoljena odjeća i obuća.