{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Karić: Tunel Prvi mart je uspjeh bh. građevinarstva

F
24.8.2014. u 11:08
515
121
Karić: Tunel Prvi mart je uspjeh bh. građevinarstva
515
Karić: Tunel Prvi mart je uspjeh bh. građevinarstva
Tunel Prvi mart i dionica Zenica jug - Lašva na Koridoru 5C bit će svečano otvoreni u ponedjeljak, 25. augusta.
Tunel Prvi mart, dužine skoro tri kilometra, povezat će Sarajevo i Zenicu modernom autocestom, što će u konačnici doprinijeti snažnijem i bržem ekonomskom razvoju ovog dijela Bosne i Hercegovine.

"Tunel Prvi mart je uspjeh bh. građevinarstva. Naši građani zaslužuju moderan, lijep, ali prije svega siguran tunel. Ova saobraćajnica nas podsjeća da je sve moguće kada radimo složno", kazao je za Federalnu novinsku agenciju direktor Javnog preduzeća "Autoceste FBiH" Ensad Karić.

Naglasio je da su jedan od najzahtjevnijih objekata na Koridoru Vc izgradile bosanskohercegovačke firme.

Ranije je taj posao u dva navrata povjeravan slovenskim kompanijama, koje su u vrijeme izvođenja radova otišle pod stečaj.

Nakon dolaska sadašnje uprave na čelo Autocesta Federacije BiH, od slovenskih firmi su naplaćene bankovne garancije za neizvršeni posao, a posao je povjeren domaćim kompanijama okupljenim u Konzorcij, koji su činile firme Euroasfalt, ŽGP, Hidrogradnja, Entea i Butmir, prema kojima su izmirena dugovanja za dotadašnji angažman na proboju tunela.

Taj potez se pokazao potpuno opravdanim jer su domaće kompanije povjereni posao završile u predviđenom roku.

Tunel Prvi mart (Vijenac) dosad je najveći infrastrukturni objekat u Bosni i Hercegovini. Ukupna dužina tunela je veća od 2.900 m, zavisno od cijevi, dok dužina obje tunelske cijevi iznosi 5.680 m. Vrijednost projekta je procijenjena na 62 miliona eura.

S obzirom da je tunel dio panevropskog koridora 5C i standardi po kojima se radilo su u skladu sa evropskim normama, tj. u potpunosti se poštuje evropska direktiva o sigurnosti u tunelima.

Na svakih 250 m se nalazi veza između dvije tunelske cijevi, kao pješačka - evakuaciona veza, dok se na svakih 1.000 m nalaze prolazi (ukupno dva) za pristup vozilima.

Tunel je opremljen svim sigurnosnim sistemima: promjenljivom signalizacijom, vatrodojavom, hidrantskom mrežom, radio, mobilnom i internet vezom, video nadzorom, a upravljanje će se vršiti 24 sata dnevno, 365 dana u godini iz Centra za održavanje i kontrolu prometa (COKP) Drivuša.

Novih šest kilometara moderne autoceste olakšava i skraćuje putnu komunikaciju između Sarajeva i Zenice.

Za korisnike autoceste dionica će u punom profilu biti otvorena za promet u utorak od 05.00 sati.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: