BiH
0

Jedinstven događaj u srcu Banje Luke "Budi dio prirode, slušaj domaće" posjetilo 6.000 ljudi

Klix.ba
Cjelodnevni događaj "Budi dio prirode, slušaj domaće" koji je trajao 12 sati, održan je u subotu na Banj brdu u Banjoj Luci, a oduševio je preko 6.000 ljudi svih generacija. Roditelji s djecom, posjetioci sa kućnim ljubimcima, penzioneri i mladi, imali su priliku da uživaju u bogatom dnevnom i večernjem sadržaju u srcu grada.

"Foto kabina sa uspomenama, besplatna voda, kafa i voće, fitness programi posebno osmišljeni za djecu i mlade, besplatna hrana i poslastice za kućne ljubimce, rashlađene velike količine piva, sladoled i roštilj, te fenomenalni i energični nastupi banjalučkih bendova ostat će u lijepom sjećanju na poseban događaj u prirodi. Reakcije posjetilaca i publike su bile veoma pohvalne i svi su bili nasmijani i oduševljeni bogatim programom i sadržajima", navodi se u saopćenju organizatora.

Tokom dnevnog programa mališani, a i odrasli plesali su i vježbali na otvorenom, a čak ih i visoke temperature i veoma jako sunce u tome nisu spriječili. Mnogi posjetioci su zajedno sa svojim društvom ili kompletnim porodicama, cijeli dan uživali u prirodnom ambijentu i raznolikim sadržajima.

Nakon fitness programa za djecu i odrasle uslijedio je muzički program sa nastupima i koncertima banjalučkih bendova do ponoći. Za odličan zvuk bili su zaduženi bendovi Sopot, Alexandria, Brutal Protest, Balkan express, Tupas mene, Shanghai Street Fight, Lady D. Prisutne su svojim jedinstvenim stand up nastupom nasmijali AKT Alija Sirotanović, a DJ Filip A je napravio sjajnu party atmosferu.

Energija i atmosfera ispred bine na nastupima muzičara je bila odlična, nasmijani i rasplesani ljudi glasno su aplaudirali i podržavali muzičare na sceni, pjevajući njihove pjesme. Atmosfera u bekstejdžu je bila vesela, muzičari su se družili i podržavali jedni druge, ne krijući oduševljenje koliko im znače ovakvi nastupi.

Cilj ovakvog događaja je bio da se podrži domaća muzička scena i očuvanje prirode koja nam toliko mnogo pruža. Ovaj jedinstveni događaj u prirodi je bio kruna realizacije veoma uspješnog društveno - odgovornog projekta "Revitalizacija Banj brda" (putokazi, kante za smeće, klupe i stolovi) koji je u saradnji sa Gradom Banja Luka realizovala kompanija Molson Coors i brend Jelen pivo, želeći da Banjalučanima uljepša njihovo omiljeno mjesto za boravak u prirodi.

Takođe, ova kompanija koja je prepoznala značaj ove društveno - odgovorne akcije će i dalje kroz svoje projekte, događaje i aktivnosti raditi na revitalizaciji Banj brda. Naime i novac prikupljen od reciklaže iz reciklažnog boksa sa događaja "Budi dio prirode, slušaj domaće" će biti namijenjen u dalje održavanje Banj brda.