{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


"Gregorian će morati dokazati optužbe"

S
11.11.2009. u 08:49
0
47
"Gregorian će morati dokazati optužbe"
0
"Gregorian će morati dokazati optužbe"
Foto: A. Panjeta/Sarajevo-x.com
Vlasnik "Dnevnog avaza" Fahrudin Radončić izjavio je da konstruisanje šema u OHR-u teška zloupotreba mandata ove institucije i da će zamjenik viskog predstavnika Raffi Gregorian pred američkim pravosuđem morati da dokaže svoje optužbe.
Radončić je istakao da su šeme, koje su ranije objavljene u medijima, otkrile da se vaninstitucionalnim putem jednom narodu, vjerskim institucijama i državnoj banci insinuiraju veze sa islamskim terorizmom.

''Pošto sve priče potiču od Gregoriana, on stvarno pokazuje ne samo da je čovjek koji montira procese nego i da je patološki lažov. Ja imam nesreću da ne znam engleski jezik i sve moje razgovore sa Gregorijanom prevode živi ljudi, koji će sutra biti svjedoci pred američkim pravosuđem, jer smo ga tužili", izjavio je Radončić za BHT1.

Radončić je naglasio da su sadašnje šeme OHR-a nastavak onih iz 2002. godine kada su bile "šeme 30 Bošnjaka + 300" i riječ je o jednoj političkoj taktici obezglavljivanja i plašenja Bošnjaka, te da ovoj zemlji ne treba montiranje islamskog terorizma.

On je dodao da Gregorian ima komotnu poziciju i da ne zna zašto je sada toliko nervozan.

"Ako je on mene optužio u svojim šemama da imam veze sa ruskim i kineskim kapitalom, ima li šta ljepše i realnije nego da to dokaže pred američkim sudovima", rekao je Radončić.

Radončić smatra da je objavljivanje falsifikovanih šema, zbog kojih je u OHR-u pokrenuta interna istraga, koristila kako BiH, tako i međunarodnoj zajednici.

On je istakao da te šeme za visokog predstavnika Valentina Incka i za Savjet za provođenje mira oficijelno ne postoje.

''To Gregorian nije radio za OHR, niti za američku vladu. Činjenica da za njih nije znao visoki predstavnik govori da se radi o teškoj zloupotrebi mandata OHR-a i pozicije unutar OHR-a'', rekao je Radončić.

Sarajevska štampa objavila je nedavno da su eksperti OHR-a označili dio bošnjačkog političkog rukovodstva, vjerske vođe i vodeće biznismene u Sarajevu kao dio političko-kriminalne mreže u Federaciji BiH i da su o tome obavijestili evropske diplomate. "Večernji list", izdanje za BiH, objavio je da postoji slična šema i za vodeće hrvatske zvaničnike.

Sarajevsko "Oslobođenje" objavilo je da posjeduje srpsku šemu koja povezuje entitetske institucije sa privatnim agencijama za obezbjeđenje, kao i vrh izvršne vlasti sa privatnim firmama koje je Vlada Srpske kreditirala posredstvom Investiciono-razvojne banke RS.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: