Komentari (133)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Pa i ovi sandzaklije sve poslove iz snova nam otimaju, pa mi glupa raja moramo bit ministri i taksisti.. tuga, vratis se iz inostranstva poslije rata i moras tu tegobu da gledas..
MA treba istjerati POD HITNO uhljupe krezave i bezobrazne iz GRAS-a, znači SVE, MARŠ NAZAD U SANDŽAK!!!
GRAS je leglo neradnika i seljaka. Kakvi su im prljavi tramvaji i trole, sada nešto malo čistiji, ali to je sramota cijeloga grada. Onako ulijepljeni i prljavi kad se voze gradom, čini se da ovdje žive neandertalci, a tek unutrašnjost... Karta je preskupa i mora što prije doći do zoniranja u cijeni vožnje. Što prije i što hitnije treba im uvesti konkurenciju. Ti ljudi u GRASU skloni su svim mogućim mutnim radnjama: od prodavanaj na crno svojih voznih kupona, do krađe goriva i maziva iz vozilai skladišta.
prije nego se počne išta pričati za/protiv, gras il\' centrotrans, treba se iznjeti par činjenica. 1. putnici u vozilima grada poslje rata su mahom bili iz ruralnih sredina navikli na uništavanje tuđeg 2. putnici u grasu nisu navikli na plačanje karata jer im je to prolazilo, a GRAS preživljavao od donacija, kojih sada nema. 4. GRAS komercijalnim linijama nadopunjuje buđet zarad linija koje su neprofitabilne. 5. U GRAS-u više nema građana BiH nego je večina naturaliziranih sanđaklija 6. Vrijeme sadake, donacija, monopola je završeno, Poštovani GRAS-ovci naviknite se na novo vrijeme i nova pravila igre. za loše stanje vozila nisu krivi vozači, nisu krivi revizori, nije kriv Kanton, niti premijer Mujezinović... krivi ste isključivo VI.... putnici, koji se u vozilima ponašate ko majmuni u kavezima i uništavate vozila na koja kukate da nevaljaju... šta koji q.ura.c pizdite? podržavam trežišnu utakmicu obje firme, i nisam pristran, ali treba postaviti stvari na mjesto.
kad se dr...oce go...loguze zale na revizore kako im karte doplatne naplaćuju---papančiće došle u kamenim civarama do trajvana pa bi se htjele džaba vozati... vozajte se džaba u cts... krembili
Hoces li da ti karam seku ?
Ja stvarno neznam odakle ovolika mržnja prema GRAS-u. Valjda zato što je nekog revizor istjerao zbog neplaćene karte. Istina je da je gras čitav rat vozio besplatno, osim na tada minibuskoj liniji Katedrala-Dobrinja, i kratko vrijeme dok je bio plavi put na linijama Katedrala-Butmir i Katedrala-Hrasnica. a vi pljuvači ili niste pravi Sarajlije, ili ste u ratu bili klinci pa se nesjećate, ili ste bili pobjegulje. Znam da su ta vremena davno prošla, ali poenta je u tome da je GRAS na svoju stao uz svoje građane kad je bilo najteže a sad kad je GRAS-u najteže \"građani\" sarajeva mu okreću leđa. Neko čak na GRAS prebacuje što ljudi u tramvaju smrde na znoj ili što vozač ima sandžački naglasak, neko očekuje da revizori budu ljubazni prema nekom ko nema kartu. ja uvjek imam kartu i prema meni su reve maximalno ljubazni, i NIJE TAČNO da će biti drski prema nekom ko IMA UREDNU KARTU. a niko ne priča što je svako malo premlaćen GRAS-ov vozač ili revizor
\"Dakle, u društvu koje nazaduje - progresivna bijeda radnika; u društvu koje napreduje - komplicirana bijeda; na stupnju najvećeg bogatstva - ustaljena bijeda.\" Karl Marks
\"Otudjenje se isto tako pojavljuje u tome što je moje životno sredstvo sredstvo drugoga, što je ono što je moja želja nedostupan posjed drugoga, kao i u tome što je svaka stvar drugo nego ona sama, što je moja djelatnost druga, što napokon - a to važi i za kapitalista - uopće vlada neljudska sila.\" Karl Marks
Nista novo kod Gras-a,i neznam sto dizu prasinu oko svega,zna se vrlo dobro da je konkurencija uvjek bila dobra stvar.A upravo su oni ti koji drze monopol,kako to da jedino oni ne mogu da posluju pozitivnoi kao pored silnih donacija i pomoci su opet u gubitku.Lopovluk na sve strane.A zive kao bubreg u loju i toboze svi su protiv njih treba ih jednostavno rasformirati u tri manja preduzeca odvojeno trolejbuski,tramvajski i autobuski saobracaj ......I neka se bore jer samo najjaci uspjevaju da prezive.......
Građani trebaju da odluče ko će da ih vozi, a ne GRAS.
Kakvi papci u pm.
E sad cu se definitivno voziti samo GRASom... Prodacu ovo malo Mercedesa, i zaduziti \"godisnju\"... Od svercera ispred oficijelnog saltera, bezbeli...!
draga gospodo iz GRASA sta je lose u profiterstvu???vrijeme socijalizma je davno gotovo...
NAPISAT CU IM JA PJESMU OTESE NAM POSO