{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Građani tvrde da grijanje nikada nije bilo lošije, iz Toplana poručuju da imaju pravo na reklamaciju

13.11.2014. u 14:46
36
56
Građani tvrde da grijanje nikada nije bilo lošije, iz Toplana poručuju da imaju pravo na reklamaciju
36
Građani tvrde da grijanje nikada nije bilo lošije, iz Toplana poručuju da imaju pravo na reklamaciju
Foto: Ilustracija/Klix.ba
Stanari stambenih zgrada u kojima se stanovi zagrijavaju centralnim grijanjem putem Toplana nezadovoljni su i žale se da je u stanovima hladno, te navode da grijanje nikada nije bilo lošije.
"Svaki dan zovemo Toplane da pitamo zašto ne griju, jer radijatore upale ujutro od 08:00 do 10:00 sati i popodne od 18:00 do 20:00 sati, a radijatori budu mlaki. Stalno dobivamo odgovor da oni poštuju Zakon i da se, ako je vanjska temperatura viša od 12 stepeni, stanovi griju smanjenim intenzitetom", napisao nam je građanin Sarajeva.

Građani dobijaju redovno račune za usluge koje nisu izvršene i koje moraju platiti.

"Prinuđeni smo da se grijemo na struju, jer Toplane ne izvršavaju svoje obaveze i za to dobivamo znatno veće račune. Imamo malu djecu koja su zbog neadekvatnog grijanja prehlađena", ogorčeni su građani.

Iz Toplana su nam rekli da bez obzira na to kako rade postrojenja, unutrašnja temperatura u objektima i stanovima mora biti 20 stepeni (+/- jedan stepen). Ukoliko je temperatura u objektima niža od 19 stepeni, građani imaju pravo na reklamaciju.

"Komisija izlazi na teren i ustanovljava stanje, izmjere temperaturu, a ukoliko ima odstupanja od propisane temperature, izvršit će se korekcija na računima", kazao je glasnogovornik Toplana Ženja Ljubuškić za Klix.ba.

Postrojenja za zagrijavanje su podešena sistemom automatske regulacije, a intenzitet grijanja zavisi od vanjske temperature. Što je vanjska temperatura niža, intenzitet grijanja je jači.

Kao čest problem Ljubuškić navodi unutrašnje instalacije za koje su zaduženi upravitelji.

"Ukoliko je negdje loše zagrijavanje zbog loših instalacija, građani se trebaju obratiti upravitelju kojem plaćaju za održavanje tih instalacija i kojeg su sami izabrali. U slučaju havarija ili poplava Toplane Sarajevo imaju ekipe koje izlaze na mjesto događaja i reaguju u skladu sa dešavanjima", rekao je glasnogovornik Toplana.

Prema dogovoru Ministarstva prostornog uređenja i zaštite okoliša KS, Toplana i Sarajevogasa, na snazi je dvosatni prekid u isporuci toplotne energije svaki dan od 12 do 14 sati zbog toga što je dotok prirodnog gasa za Kanton Sarajevo umanjen.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: