{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


FTV mora Dodiku platiti 5.000 KM zbog emisije 60 minuta

S
8.8.2011. u 16:30
0
178
FTV mora Dodiku platiti 5.000 KM zbog emisije 60 minuta
0
FTV mora Dodiku platiti 5.000 KM zbog emisije 60 minuta
Osnovni sud u Banjoj Luci presudio je u korist predsjednika Republike Srpske (RS) Milorada Dodika u parničnom postupku protiv zaposlenih u Radio-televiziji Federacije BiH (RTV FBiH) Bakira Hadžiomerovića, Slobodana Vaskovića i Damira Kaletovića i naložio im naknadu štete zbog klevete i za pretrpljene duševne bolove zbog povrede ugleda - klevete u emisiji "60 minuta" emitovanoj na ovoj televiziji.
"Usvaja se tužbeni zahtjev i nalaže tuženim Radio-televiziji Federacije BiH, Hadžiomeroviću i Vaskoviću da Dodiku, solidarno isplate naknadu nematerijalne štete za pretrpljene duševne bolove zbog povrede ugleda-klevete, objavljivanjem, vođenjem i davanjem izjava u emisiji '60 minuta' dana 14. januara 2008. godine, u iznosu od 5.000 KM sa zakonskom zateznom kamatom od donošenja presude do isplate", navodi se u presudi, u koju je Srna imala uvid.

Osnovni sud u Banjoj Luci usvojio je tužbeni zahtjev i naložio tuženim Radio-televiziji FBiH, Hadžiomeroviću i Kaletoviću da Dodiku solidarno isplate naknadu nematerijalne štete za pretrpljene duševne bolove zbog povrede ugleda-klevete, objavljivanjem, vođenjem i davanjem izjava u emisiji "60 minuta" dana 28. januara 2008. godine, u iznosu od 5.000 KM sa zakonskom zateznom kamatom od donošenja presude do isplate.

U presudi se navodi da je usvojen tužbeni zahtjev i naloženo tuženim Radio-televiziji FBiH, Hadžiomeroviću i Vaskoviću da Dodiku solidarno isplate naknadu nematerijalne štete za pretrpljene duševne bolove zbog povrede ugleda-klevete, objavljivanjem, vođenjem i davanjem izjava u emisiji "60 minuta" dana 25. februara 2008. godine u iznosu od 5.000 KM sa zakonskom zateznom kamatom od donošenja presude do isplate

Nalaže se tuženim da tužiocu solidarno nadoknade troškove parničnog postupka isplatom iznosa od 3.300 KM .

U obrazloženju presude, između ostalog, navodi se da je tužilac u vrijeme emitovanja neistinitih informacija vršio javnu funkciju predsjednika Vlade RS, da u vrijeme glavne rasprave obavlja funkciju predsjednika RS na koje je izabran neposredno od građana Republike Srpske, te da se može pouzdano zaključiti da su objavljene infomaciji putem televizije kao medija koji je dostupan masovnoj javnosti teško povrijedile njegov ugled u sredini u kojoj živi, gdje on očigledno uživa ugled u javnosti potvrđen povjerenjem birača tj. građana, zbog čega su tužbeni zahtjevi postavljeni u ovim tužbama usvojeni, na osnovu člana 11. Zakona o zaštiti od klevete.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: