Komentari (40)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Bila sam tamo i šaljem sutra do podne agenciji razglednicu i zahvalnicu u obliku tužbe!
Nemog a da ne napisem par stvari. Iako sam i sam bio \" zarobljeni\" putnik. Za svaku pohvalu je Agencija RElax, a pogotivu njihovi vodici. Sto se tice kasnjenja aviona nebih da ulazim u razloge, ali sam siguran da ce krivac za to placati penala , a i nekace. Paniku su stvarale neke novokomponovane sa niskim stepenom kulture gospodje koje vjeovatno nemaju pojma sto je letenje i koliko avion inace moze da kasni. \"Bili smo gladni\" i ovo je smijesno , jer u kompleksu su postojali restorai i postojala je mogusnost da svako pije i jeda sta hocem, ali naravno o svom trsoku posto smo vec izvrsili check out sobe. Gospodi je bilo zao da odvoje par Eura da pa sta pojedu i popiju morali su cekati da se sazali Damska Ambasada pa da pocasti parcetom pice. Boze dragu koliko smo neobrazovani i neinformisani i cini mi se sa smo postali kukavice, sto mi Bosanci nikad nesmijemo sebi dopustut....
Ova Aida laze ko niko....jedina razlika izmedju NAS i ostalih turista je bila sto su svi dobili obrok i piće čim im je let pomjeren, i onda su svi lijepo odletjeli, a mi smo 10 sati bez hrane i vode čekali da nas smjeste u hotel, što se desilo u 02.00 ujutro, a iz kojeg su nas najurili nakon 2,5 sata bez kapi vode i truni hrane i onda smo opet čekali 7 sati na aerodromu uz komad pizze i flasu vode koje nam je obezbijedila danska ambasada.
vlaska posla
Teško je gledati kako svi lete a samo mi sjedimo na aerodromu.Kakvi Nijemci. Njih ni nema u Egiptu.Oni lete na uglednije destinacije.Ćim njig nema u Egiptu to je znak da nije dobro.Aida Terzić iz Relaxa laže i za Federalnu televiziju,Sramota za FTV Sa nama je bila i spikerica Aida Delić sa FTVŠto se ona huda ne oglasi i ne demantira vlastitu televiziju kojaje podkupljena od Tajkunice Jašarević .Nismo imali ni doručak,nego smještaj za odmor sa uplaćenim 4 satao bez vode i doručka.Smrda jedna pokvarena i lažljiva
relax i sve tajkunske firme izrasle na podrsci vlastodrzaca rade sta zele - varaju, kradu, i PRIJE SVEGA ONI SE NIKOME NE IZVINJAVAJU, tako da je smjesno i ironicno traziti od sax izvinjenje za prenesenu vijest. kao sto rekoh putovao sam jednom sa agencijom ratnog pofitera i rekoa da necu vise nikad. srecom i nisam, a svake godine sam isao negdje vani
Posotvani uposlenici / novinari ( vrli) sarajevo-x.com- a Obzirom da smo culi da cu zarobljeni, da su gladni i zedni, da je opsta agonija, gdje su vam sada slike i vijesti iz prve ruke, ljudi dosli, nekim cudom svi zivi i zdravi. MI HOCEMO VIJEST I TREBALO BI DA SE, AKO IMATE BAR MALO OBRAZA, JAVNO IZVINETE AGENCIJI KOJU STE JAVNO I POPLJUVALI
Posto je ovo glavna vijest u BiH danas, samo da vas obavijestim da su moji sletili na aerodrom i da sam se cuo sa njima i da uopste nije bilo agonije kao sto se pisalo. Bilo je i na razglasu da je bilo da prezauzetosti zracnog prostora radi strajka. Od srca vam hvala sto ste mi dan poceli agonijom da sam se i ja prepao i ako sam se cuo sa svojim roditeljma sinoc.
Komentari su za 10 :o) Ja sam putovala s Relaxom i totalno su ok, ukradu malo dana, al to svi rade, nisu jedini.
hahahahahahahahaha @pitanje, @Dobra vijest, @političar hahahahahaha ljudi, oplakah vam komentare! Zahvaljujem od srca! Nasmijah se pravo! hahahahha
danas nam je najvaznija vijest da su nasi sugradjani \"zarobljeni\" na aerodromu, a valjda nam je svima jasno da je sasvim normalno da dodje do ovakve situacije pogotovo kada su u pitanju charter letovi. a ja sam uvrijedjen recenicom da je bilo kao 1992. godine, jer sam bio tu a porediti to sa normalnom situacijom u avio saobracaju mislim da je besmisleno. Pa da sunce i more su isto kao i metci i granate. Mislim da su iz agencije pogrijesili sto su samo jos pored hotela koji su obezbjedili trebali mozda postaviti svedski sto na aerodromu. E vidite to Vam je kiks.Inace putovao sam nekoliko godina sa Relaxom i uvijek su bili maximalno profesionalni i korektni za sve sto sam uplatio.
Hrabre gazije su sletile na nas bosnski aerodrom, ocekuje se da ih prime zajedno svi clanovi precjednistva pojacani sa rejisom, a navodno ce im biti pruzena prilika da se prosetaju crvenim tepihom od SFF. Ljudi su se bas napatili i zasluzili su,
Pa jesul dosli? Ne vidim na CNN brejking njuz o tome nista
Truska je zakon, ovakve i slicne smicalice kao u Relaxtoursu garantujemo da se nikada nisu desile u nasoj agenciji Avioexpress. Mi nudimo kvalitet turisticke ponude!!